Haha jij snapt er echt totaal geen reet van, maja ik bespaar mezelf de moeite eerlijk gezegd om hierop in te gaan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee hoor, dankzij knapen als mij proberen gamemakers juist kwaliteit te leveren, omdat men moeite moet doen om het te verkopen.
Schijtzooi zoals Red Alert 3 zou nooit zijn uitgekomen als al die weinig kritische pre-order idioten niet zouden bestaan. Maar door weinig kritische kopers worden er veel baggertitels geproduceerd.
Als dingen toch wel verkopen hoeven developers geen moeite meer te doen. Dat is de strategie van EA.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:22 schreef TigOleBitties het volgende:
[..]
Haha jij snapt er echt totaal geen reet van, maja ik bespaar mezelf de moeite eerlijk gezegd om hierop in te gaan.
Ach wat ze tegenwoordig al niet uithalen om je rotzooi te laten kopen, koop een matige game en je krijgt toegang tot de beta van een potentieel goede game.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee hoor, dankzij knapen als mij proberen gamemakers juist kwaliteit te leveren, omdat men moeite moet doen om het te verkopen.
Schijtzooi zoals Red Alert 3 zou nooit zijn uitgekomen als al die weinig kritische pre-order idioten niet zouden bestaan. Maar door weinig kritische kopers worden er veel baggertitels geproduceerd.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:09 schreef SoldMayor het volgende:
Online zou er wel in moeten.
Free roamen met 16 man door de stad zou echt baas zijn.
Probeer Team Mafiya Work jongen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:22 schreef WSquater het volgende:
Die multiplayer in GTA IV vind ik anders ook zuigen. Als ik GTA IV nu nog speel, dan ben ik meestal gewoon aan het kloten in die stad.
Moet een TT nieuwswaarde hebben dan, flikker op man faler met je kutpostquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:04 schreef pberends het volgende:
Bedankt jongens. Ik wist niet dat we in Noord-Korea zaten.
Hilarisch tochquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:08 schreef bascross het volgende:
Pberends.Provoceren in een topic over een spel wat er nog niet is. Aangezien het spel er nog niet is zitten er bijna alleen maar liefhebbers in dit topic, dus dan heb je al snel een ''discussie''.
44 jaar en dan zo triest provoceren in een gametopic.
Het is niet zo relevant wat jij er van vindt. Je vond Mafia 1 matig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Hilarisch toch.
Maar laten we inderdaad wachten op het spel, ik heb nooit gezegd dat het een uberslecht spel zou worden.
Ja, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat ik 'm niet na de release gespeeld heb, maar pas vele jaren daarna.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:44 schreef bascross het volgende:
[..]
Het is niet zo relevant wat jij er van vindt. Je vond Mafia 1 matig.![]()
Mafia 1 is nog steeds de beste game ooit. Die verhaallijn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat ik 'm niet na de release gespeeld heb, maar pas vele jaren daarna.
Als je nu voor het eerst GTA III speelt is het ook een butt-spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |