Ook mooi kut. Steam loopt weer eens te eikelen hierquote:
Zelfs op de officiele mafia site verwijzen ze naar Steam als enige platform om de pc demo te downloaden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:24 schreef vosss het volgende:
Ook mooi kut. Steam loopt weer eens te eikelen hier
Is er geen andere site die hem online gezet heeft?
Op usenet staat ie ook nog nie
http://uk.download.nvidia(...)demo/MafiaIIDemo.exequote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:20 schreef vosss het volgende:
Waar haal ik de demo voor de pc behalve op steam??
Tering, jij bent best wel een knuppel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:44 schreef bascross het volgende:
[..]
Haha.
Ik koop een mafia spel en wat zie ik nu? Ik moet mensen vermoorden, in andere games is dat al eerder gedaan. Wat een kut spel.
Precies! Iemand die het snapt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:13 schreef ufopiloot het volgende:
Ben het eens hoor, deze besturing slaat nergens op. De auto's hebben geen massa, het zijn geen op zich zelf staande auto's die door de wereld bewegen, maar een vierkant object dat over de weg heen zweeft. Belachelijk slecht gedaan en enorm onnatuurlijk.
Dat heet aquaplanning. Zien jullie die onzichtbare regen niet? En die profiel-loze bandenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Precies! Iemand die het snapt.
Ik heb niet gezegd dat ik de demo slecht vind, maar erg matig. Hopelijk is het echte spel beter.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:02 schreef bascross het volgende:
[..]
Pberends wist voordat hij de demo ging spelen al dat het slecht was.Overigens ben ik nog geen opzienbarende bugs tegengekomen.
Ik wist niet dat ze in de jaren 50 andere zwaartekracht-wetten hadden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:24 schreef gniffie het volgende:
Heeft hier iemand ooit in die 1500 kg bakken uit de jaren 50 gereden dan?
Ik wist niet dat mensen boven de 40 zo achterlijk konden zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze in de jaren 50 andere zwaartekracht-wetten hadden?
Ja hoor - je gaat me niet vertellen dat je de auto's realistisch vind rijden? Het lijken wel botsautootjes van de kermis.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen boven de 40 zo achterlijk konden zijn.
vind je aqua planning niet realistisch ?!?!?!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja hoor - je gaat me niet vertellen dat je de auto's realistisch vind rijden? Het lijken wel botsautootjes van de kermis.
Nu hebben we wel genoeg (halve topicquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja hoor - je gaat me niet vertellen dat je de auto's realistisch vind rijden? Het lijken wel botsautootjes van de kermis.
Rond 18.00 uur verschijnt de update.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:18 schreef fratsman het volgende:
Staat nog steeds niet op de normale PSN.
Leg het eens uit dan? Wat is niet origineel aan het verhaal? Dat baseer je overigens ook nog eens op een demo met één missie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:14 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Tering, jij bent best wel een knuppel.
Kan je nou al vertellen welke ''vele'' bugs je bent tegengekomen, ''pberends''?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |