En dan geen antwoord hebben. Wat ben je een ontzettende mongool zeg.quote:
Pberends wist voordat hij de demo ging spelen al dat het slecht was.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:01 schreef pberends het volgende:
Ik heb de demo een paar keer gespeeld, het is erg matig. Enorm veel bugs (en ik maar denken dat GTA IV buggy was), de besturing van auto's is dramatisch slecht (de besturing van eerste Need for Speed is nog realistischer
) en de lichamen zijn spirits als ze eenmaal dood zijn
.
Besturing en schieten is ook zeer matig; maar dat zal wel een kwestie van wennen zijn.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:02 schreef bascross het volgende:
[..]
Pberends wist voordat hij de demo ging spelen al dat het slecht was.Overigens ben ik nog geen opzienbarende bugs tegengekomen.
Je moet de ` vervangen voor de 'quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:12 schreef Caxixi het volgende:
Iedereen die teveel GTA gespeeld heeft en niet openstaat voor iets nieuws![]()
``Ja maar in GTA kon ik wel auto`s besturen en in mafia II niet``![]()
![]()
Wel irritant dat ze vanuit de auto schieten en dat je dat snel veel energie kost. Net als het botsen (logisch, nog geen gordels in die tijd, maar maakt het lastiger).quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:07 schreef Gramulanion het volgende:
De politie is subliem gedaan in dit spel zeg.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:01 schreef bascross het volgende:
[..]
En dan geen antwoord hebben. Wat ben je een ontzettende mongool zeg.Achja, je weet natuurlijk dat ik gelijk heb.
Haha.quote:
Nice.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:59 schreef bascross het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)a-ii/702674?type=flv
Nieuwe trailer.
Dat is wel tof als de concerten van Little Richard en Jerry Lee Lewis door Mafia ineens massaal bezocht worden door de jeugd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nice.
Het verhaal gaat denk ik wel echt vet worden. Net zoals auto's tunen.
Vooral de rock & roll tijd lijkt me wel vet.
Wie?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is wel tof als de concerten van Little Richard en Jerry Lee Lewis door Mafia ineens massaal bezocht worden door de jeugd.
Ik heb al 2 weken geen geluid meer op mijn PC dus kan niks horen. Geluidskaart is dood.quote:
Heb het zelf nog niet geprobeerd maar ach.. ik post hem ff.quote:Don't waste your time with this you can't go far enough to do anything
Het werkt, maar zodra ik te ver buiten het gebied kom zegt Mafia dat de missie mislukt is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol
LET OP! Er word gezegd
[..]
Heb het zelf nog niet geprobeerd maar ach.. ik post hem ff.
oh cool, ik ga het ook zo proberenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol
LET OP! Er word gezegd
[..]
Heb het zelf nog niet geprobeerd maar ach.. ik post hem ff.
Uhm, niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:20 schreef vosss het volgende:
Waar haal ik de demo voor de pc behalve op steam??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |