pberends kan er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:01 schreef pberends het volgende:
Ik heb de demo een paar keer gespeeld, het is erg matig. Enorm veel bugs (en ik maar denken dat GTA IV buggy was), de besturing van auto's is dramatisch slecht (de besturing van eerste Need for Speed is nog realistischer
) en de lichamen zijn spirits als ze eenmaal dood zijn
.
Besturing en schieten is ook zeer matig; maar dat zal wel een kwestie van wennen zijn.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:07 schreef bascross het volgende:
[..]
Het verhaal vaker gezien? No shit, je moet iemand doodschieten, dat concept is nogal bekend bij games. Bij de Mafia ook kan je alvast verklappen, dus heel vreemd dat dit een groot onderdeel van het spel is vind ik het niet.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Leuk lijstje Solique![]()
hopelijk komen er ook zulke filmpjes van Mafia 2 dan
[..]
Goed punt, ik vind het ook wel leuk als het niet puur arcade is. Jammer dat voor sommige mensen "moeilijk" gelijk staat aan slecht.
Waar je trouwens naar kunt kijken tijdens het rijden is naar de toerenteller. Dus bij optrekken niet gelijk vol gas maar telkens een beetje gas geven, scheelt heel wat slippartijen
Waar heb jij nu weer vandaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:06 schreef Exterminator het volgende:
Als ik het goed begrijp dient deze game (retail) dus via Steam gedownload te worden?
Het heeft dus geen enkel doel om de game (als retail) in de winkel te kopen (dus downloaden via steam is ook verplicht met de "winkel retail versie")?
Mja, ik vind het er te 'cartoony' uitzien. Zo kun je het ook niet serieus nemen.quote:
Ik kan bij GTA IV uitermate goed auto's besturen. En zeg niet dat je bij GTA IV niet moet oppassen dat je constant plankgas geeft bij bochten etc. Daar heb je aardig wat behendigheid voor nodig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
pberends kan er niet mee omgaan![]()
zeker zo iemand die constant plankgas geeft, kijk op je toerenteller![]()
Iemand in dit topic had daar een prachtopmerking voor "Alsof het te lang in de zon heeft gezeten" LOLquote:
Dit is de demo versie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:06 schreef Exterminator het volgende:
Als ik het goed begrijp dient deze game (retail) dus via Steam gedownload te worden?
Het heeft dus geen enkel doel om de game (als retail) in de winkel te kopen (dus downloaden via steam is ook verplicht met de "winkel retail versie")?
Geef die patch eens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind 'm top.(zeker met de timer patch
)
Ik blijf gewoon positief: het complete spel kan alleen maar beter zijn.
Naja, ik heb 'm zelf gehackt d.m.v. een korte instructie. Want volgens AVG had die patch twee virussen bij zich. Het patchen lukte dus ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |