Lol, met die attitude kom je er welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef noksala het volgende:
Bedankt voor de tips, helaas zijn er de laatste een boel meiden die (denk ik) geopsedeert zijn door Marokkanen. Ze beginnen meteen met ''kanker dit dat, en ze zeggen ''doe niet biggie enzo''. Dan heb ik ook zoiets van, dan niet heh vuile adidasslet. Soms heb ik echt het gevoel dat dit een 2e Marokko begint te worden....
TS gaat met paupers omquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef noksala het volgende:
Bedankt voor de tips, helaas zijn er de laatste een boel meiden die (denk ik) geopsedeert zijn door Marokkanen. Ze beginnen meteen met ''kanker dit dat, en ze zeggen ''doe niet biggie enzo''. Dan heb ik ook zoiets van, dan niet heh vuile adidasslet. Soms heb ik echt het gevoel dat dit een 2e Marokko begint te worden....
Als je een ramp bent met meiden is hetzelfde blijven het laatste wat je wilt. Wat jij bedoelt is dat je niet je karakter moet veranderen, je manier van aanpakken en gedrag echter wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:17 schreef Squirrel.D het volgende:
Blijf gewoon jezelf hoe dom het ook klinkt.
Want als je probeert te veranderen word het alleen erger trust me.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef noksala het volgende:
Gastquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef noksala het volgende:
zeg na elke zin ik zweer en je hoort bij de groep, ik zweerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:18 schreef noksala het volgende:
Wat moet ik dan wel vragen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:47 schreef Xannah het volgende:
Hmm even denken hoor, hoe maak je als jongen indruk. Ik ben 19 jaar, vrouw en ga vaak opstap dus kan wel wat tips geven denk ik.
Meest sexy aan een jongens uitstraling vind ik zelfvertrouwen uitstralen, en dat is echt. En moet natuurlijk niet tegen arrogantie aanzitten, maar dat gebeurd niet zo snel. Tenzij je onwijs knap bent ofzo.
Enuhm ja verder als je een meisje aanspreekt, beter wat later op de avond en een meisje die geen hele harem om zich heen heeft. Is als jongen ook makkelijker contact zoeken als het meisje alleen is of met een vriendin. En kijk beetje met bepaalde blik uit je ogen alsof je haar heel graag wil, da's echt geil haha
Enuhm geen suffe dingen vragen als: wat zijn je hobbys (vond ik echt n afknapper) of wat is je lievelingsfilm (of van die date achtige vragen). Complimentjes doen het altijd goed.
Gewoon aanspreken over iets wat op dat moment gebeurt of iets speciaals dat je aan haar opvaltquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:51 schreef noksala het volgende:
[..]
Wat moet ik dan wel vragen?
Alleen maar zeggen hoe leuk die krulletjes je staan, en wat voor een prachige schoenen je aan hebt lijkt me ook niet echt een logisch gesprek.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Komt het wel op neer.
• Ergens naar binnen terwijl je al iets gedronken hebt (niet teveel natuurlijk, je bent smooth maar gewoon wat losser)
• Iets te drinken halen, beetje rondkijken, bepalen welke mensen je uit de buurt moet blijven + waar de kuikens zijn, laten zien dat je er bent zonder al te gekkig te doen
• Als er een goed nummer komt -> wachten tot voorbij de intro etc, niet doen alsof je hier al de hele tijd op hebt gewacht ookal heb je dat wel gedaan -> gaan
• Pak je het goed aan, dan kijken de kuikens allemaal etc, je moet dus natuurlijk wel kunnen dansen, af en toe lachen naar ze, je 'doelwit' weet je nu ondertussen al
• ~ 3 minuten later ga je nog wat drinken halen (voor jezelf) Ga naar de meisjes die naar je stonden te kijken+lachen, groepjes meisjes of gewoon tweetallen zul je het meest zien. (met die tasjes op hun rug vaak) Praat met een paar meisjes (niet-doelwitmeisjes), daarna het beoogde doelwit ineens wel, haar losmaken van de groep en ergens gaan zitten/hangen
• Oogsten! Geen last van haar vriendinnen want daar ben je immers nu al 'vriendjes' mee en je kunt doen wat je wilt
Werkt altijd voor mij. Best wel doordacht + systematisch.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:53 schreef superbad het volgende:
[ afbeelding ]
Zorg dat je een rijke player wordtZoals deze kerel
Awww... Wat lief!quote:Op zondag 5 september 2010 00:37 schreef bunberry het volgende:
Sowieso heb ik altijd extra aandacht voor jongens die goed kunnen dansen,maar niet elke jongen kan dat natuurlijk.
En jongens niet naar je lopen te graaien,seksistische opmerkingen/bewegingen maken,daar knap ik zo op af. Ik smelt echt van jongens die lieve dingen zeggen/doen! Maar niet te soft zijn.
Toen ik die probeerde brak ik bijna mijn nek, ik had ook nog een week lang pijn in me bovenrug. Dat doe ik dus nooit meer, sorryquote:Op zondag 5 september 2010 14:34 schreef swaffelair het volgende:
kom ik weer even
zo simpel als die man het uitlegt is het ook
zingen/fitnessquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:43 schreef noksala het volgende:
[..]
Ik draag liever een bril, dan zie ik er intelligenter uit. Ik hoef ook geen meisje die mij om me uiterlijk neemt, ik kan goed vechten, en breakdancen. Maar daar blijft het ook een beetje bij, zijn er dingen die ik nog zou kunnen leren dat het indruk zou maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |