Dat kan niet want ik draag een bril, en 2 over elkaar is niet erg coolquote:
Neem je toch lenzen lieve schat!quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:37 schreef noksala het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik draag een bril, en 2 over elkaar is niet erg cool
Nee, ben single en heb mijn ex uit me hoofd gezet (tenminste dat probeer ik). Dus nu probeer ik zegmaar indruk te maken op meiden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Maar euh je hebt toch al verkering?!
Ik draag liever een bril, dan zie ik er intelligenter uit. Ik hoef ook geen meisje die mij om me uiterlijk neemt, ik kan goed vechten, en breakdancen. Maar daar blijft het ook een beetje bij, zijn er dingen die ik nog zou kunnen leren dat het indruk zou maken?quote:
Tussen de 12 en de 15 jaar, ik ben zelf 14.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:49 schreef Bo. het volgende:
hoe oud zijn die tjiks waar je 't over hebt, mattie?
Dan heb ik een gouden tip voor je beste mede-fokker. Marlboro!quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:05 schreef noksala het volgende:
[..]
Tussen de 12 en de 15 jaar, ik ben zelf 14.
Jawel hoor, gewoon doenquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:37 schreef noksala het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik draag een bril, en 2 over elkaar is niet erg cool
Meestal dan zie ik een groepje, en dan ga ik me in hun gesprek voegen. Dan toon ik extra intresse in het meisje dat ik leuk vind. Meestal kan ik dan niet echt een grap bedenken, maar dan leer ik bijvoorbeeld wat vechttechnieken. Daarbij heb ik meteen veel lichaamscontact. Meestal tonen de meiden dan niet echt intresse omdat ze me eng vinden ofso, dan zie ik ze wel vaak naar mij kijken, en dan lachen ze een beetje als k iets grappigs doe, en een paar dagen late zie ik dan meestal een verzoekje op hyves en msn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 04:05 schreef Oneself het volgende:
Gewoon heel leuk lachen. Of een goeie droge grap maken. Wat grap je nu zoal?
You're joking, right?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:26 schreef noksala het volgende:
[..]
Meestal dan zie ik een groepje, en dan ga ik me in hun gesprek voegen. Dan toon ik extra intresse in het meisje dat ik leuk vind. Meestal kan ik dan niet echt een grap bedenken, maar dan leer ik bijvoorbeeld wat vechttechnieken. Daarbij heb ik meteen veel lichaamscontact. Meestal tonen de meiden dan niet echt intresse omdat ze me eng vinden ofso, dan zie ik ze wel vaak naar mij kijken, en dan lachen ze een beetje als k iets grappigs doe, en een paar dagen late zie ik dan meestal een verzoekje op hyves en msn.
Ik zie er opzich best wel nerd uit met me bril, maar verder kleed ik me goed en ze ik er verzorgt uit. Naast dat ben ik ook best breed en stevig gebouwd, en ik heb een 6-pack.
Deel de biertjes uit, en geef er 2 aan hét meisje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |