Dat is al heel wat.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies en je leert er van. Ik weet nu in ieder geval wat ik niet zoek in een man
Dat is knapquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies en je leert er van. Ik weet nu in ieder geval wat ik niet zoek in een man
Ja, dat is wel zo. Maar goed, wat ik eerder al zei, No pain of wel pain, het resultaat is hetzelfde, no gain. Dan hou je er vanzelf wel een keer mee opquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar met die instelling kom je nergens, weet je.
Tuurlijk ga je op je plaat soms maar dat maakt je sterker, no pain no gain
Dat heeft iedereen toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Maar goed, wat ik eerder al zei, No pain of wel pain, het resultaat is hetzelfde, no gain. Dan hou je er vanzelf wel een keer mee op
quote:
Yep, maar ik moet leren leven met de gedachte dat het zo zal blijnen, ze zal psychisch altijd een instabiel persoon blijven.quote:
Nou best toch, maakt het leven een stuk eenvoudigerquote:
Ik ken het, nou ja ik niet zelf maar mijn moeder had het ook na mijn geboortequote:Op zondag 8 augustus 2010 02:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, maar ik moet leren leven met de gedachte dat het zo zal blijnen, ze zal psychisch altijd een instabiel persoon blijven.
Neemt niet weg dat ik echt nog wel van d'r hou, maar die 5 jaar hebben me 15 jaar ouder gemaakt
Tijdens die postnatale depressie kon ze de pasgeborene ook niet handelen, hij huilde teveel en ik heb d'r op het ergste punt moeten tegenhouden hem iets aan te doen.....
Yep, toen het met haar wat beter ging stortte ik pas in, 3 jaar na dato in 2008quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken het, nou ja ik niet zelf maar mijn moeder had het ook na mijn geboorte![]()
Is inderdaad heel pittig, niet alleen voor de moeder maar voor iedereen eigenlijk.
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 03:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga toch maar eens liggen. Anders wordt het niks meer
quote:
Slaap lekker flesjequote:Op zondag 8 augustus 2010 03:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Trustahquote:Op zondag 8 augustus 2010 03:01 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, toen het met haar wat beter ging stortte ik pas in, 3 jaar na dato in 2008
Ikquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:02 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga er ook maar eens een einde aan maken
Tot in vorig jaar liep ze bij een psycholoog.quote:
Slaap lekker Koenquote:Op zondag 8 augustus 2010 03:02 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga er ook maar eens een einde aan maken
Die gaat mijn buurman waarderenquote:
Nou ja, dat vlakt het wel een beetje uit, helaas de pieken maar ook de dalen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tot in vorig jaar liep ze bij een psycholoog.
Nu niet meer, maar ze zal nog er lang, zo niet altijd aan de antisepressiva blijven
Kan hem niet zien op de BB maar was dat geen grietje met een beugelquote:
Dezequote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan hem niet zien op de BB maar was dat geen grietje met een beugel
En nu ga ik echt
Meissies
Heer
Die ja, met die lolly die ze helemaal niet mocht hebben van de orthodontistquote:Op zondag 8 augustus 2010 03:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan hem niet zien op de BB maar was dat geen grietje met een beugel
En nu ga ik echt
Meissies
Heer
Trusten babuschkaquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga ook slapen Bel![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker alvast en tot eehh straks
quote:
Jazekerss Bos, Gister wat teveel ingenomen, dus aangepast ontbijt maar goed dat weet je van te vorenquote:
Ja redelijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 08:05 schreef crv het volgende:
[..]
Jazekerss Bos, Gister wat teveel ingenomen, dus aangepast ontbijt maar goed dat weet je van te voren![]()
en bij jou?
nog plannen voor vandaag of loont het weer zich niet in NL ?quote:
Geen plannen, maar dat ligt niet aan het weerquote:Op zondag 8 augustus 2010 08:14 schreef crv het volgende:
[..]
nog plannen voor vandaag of loont het weer zich niet in NL ?
Ik blijf eens lekker thuis. Vriend uit Zwitserland komt met zijn dochtertje lunchen en voor d e rest ga ik luieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |