Maar is dat niet gewoon omdat je het zelf nog niet hebt gevonden?quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik vind er weinig aaneigenlijk. Ik merk ook dat ik het steeds moeilijker kan opbrengen om blij te zijn voor een vriend die de Liefde van zijn Leven gevonden heeft en zo. Ik ben er wel een beetje klaar mee, heel dat geneuzel. Maar iedereen moet gewoon lekker doen wat ie graag wil hoor
nee daar ben ik te dom voorquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wat het verschil is tussen de theorie en de praktijk?
Zelfs Bridget Jones vond liefde.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar is dat niet gewoon omdat je het zelf nog niet hebt gevonden?
Ik herken het wel een beetje maar eerlijk gezegd komt dat alleen maar uit de angst om alleen over te blijven
Nou ja, teleurstellingen horen erbij natuurlijk, het kan niet altijd feest zijn, zo reëel wil ik nog wel zijn. Maar alleen maar teleurstellingen? Op ee goed moment ga je jezelf daartegen beschermen, en een muurtje bouwen. En daar wordt de situatie niet makkelijker op natuurlijk, dat is zo.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Overschat door mensen die er teleurgesteld in zijn.
En dan komt er zo'n beeb die ramt zo ineens je muur omver en daar sta je dan met je ik kots op liefdequote:Op zondag 8 augustus 2010 02:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, teleurstellingen horen erbij natuurlijk, het kan niet altijd feest zijn, zo reëel wil ik nog wel zijn. Maar alleen maar teleurstellingen? Op ee goed moment ga je jezelf daartegen beschermen, en een muurtje bouwen. En daar wordt de situatie niet makkelijker op natuurlijk, dat is zo.
Zit ook groot verschil in. Liefde voor je kind is aangeboren, voor je vrouw niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:40 schreef Koen66 het volgende:
Liefde voor m'n kids is oneindig.
Liefde richting m'n vrouw balanceert al 5 jaar op het randje
Ja maar bij jou is er wat anders gaande dus dat is niet zo gekquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:40 schreef Koen66 het volgende:
Liefde voor m'n kids is oneindig.
Liefde richting m'n vrouw balanceert al 5 jaar op het randje
Ik ben helemaal niet zo bang om alleen over teblijveneigenlijk. Ik ben opgegroeid met het idee dat zoiets als relatie, gezin etc gewoon niet voor mij weggelegd is. En eerlijk gezegd ben ik ook nooit daarbij in de buurt geweest. Misschien dat je het dan een stuk makkelijker kunt accepteren. Misschien ook dat het uitmaakt dat ik geen biologiche klok heb die op springen staat, dat zal ook wel meepelenquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar is dat niet gewoon omdat je het zelf nog niet hebt gevonden?
Ik herken het wel een beetje maar eerlijk gezegd komt dat alleen maar uit de angst om alleen over te blijven
Ze was al in de dertig toch, zei ze in de film tenminste.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha oh god, ja maar Bridget Jones was 25
Prima, daar sta ik heus nog wel voor openquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:41 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan komt er zo'n beeb die ramt zo ineens je muur omver en daar sta je dan met je ik kots op liefde
quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze was al in de dertig toch, zei ze in de film tenminste.
Nee ik denk dat het komt omdat je zo opgegroeid bent, je gelooft dat het niet voor jou is dus leef je er ook naar, onbewust misschien maar je duwt dus wel wegquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo bang om alleen over teblijveneigenlijk. Ik ben opgegroeid met het idee dat zoiets als relatie, gezin etc gewoon niet voor mij weggelegd is. En eerlijk gezegd ben ik ook nooit daarbij in de buurt geweest. Misschien dat je het dan een stuk makkelijker kunt accepteren. Misschien ook dat het uitmaakt dat ik geen biologiche klok heb die op springen staat, dat zal ook wel meepelen
Naja volgens mij is biologische klok een beetje aangeleerd hoor, ik ken wat vrouwen van tegen de dertig die die drang totaal niet hebben, maar er over na gaan denken ''omdat het hoort''.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo bang om alleen over teblijveneigenlijk. Ik ben opgegroeid met het idee dat zoiets als relatie, gezin etc gewoon niet voor mij weggelegd is. En eerlijk gezegd ben ik ook nooit daarbij in de buurt geweest. Misschien dat je het dan een stuk makkelijker kunt accepteren. Misschien ook dat het uitmaakt dat ik geen biologiche klok heb die op springen staat, dat zal ook wel meepelen
Ja ik zal ze zoekenquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima, daar sta ik heus nog wel voor openMaar goed, laat het maar zien dan
Geloof me Kal, ik hou echt nog wel van d'r, werd dat maar niet zo godverdomme vaak op de proef gesteld.....quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar bij jou is er wat anders gaande dus dat is niet zo gek
ik was nog aan het formuleren maar dit dusquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik denk dat het komt omdat je zo opgegroeid bent, je gelooft dat het niet voor jou is dus leef je er ook naar, onbewust misschien maar je duwt dus wel weg
Bridget Jones is a single, thirty-three-year-old woman who has a monotonous life.quote:
Ik weet hetquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geloof me Kal, ik hou echt nog wel van d'r, werd dat maar niet zo godverdomme vaak op de proef gesteld.....
quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bridget Jones is a single, thirty-three-year-old woman who has a monotonous life.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:47 schreef Bellatrix het volgende:
Boeit me niet dat ik een Bridget Jones wordt als ik ook maar mijn Mr Darcy krijgt en als hij er maar uit ziet als Josephmaakt het me verder niet zo veel uit.
Misschien duw ik wel weg ja. Ik heb weleens op het punt gestaa om iemand mee uiit te vragen om wat te gaan drinken. Na ja, ALS ik dat al zou durven, stel je voor dat ze JA zegtquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik denk dat het komt omdat je zo opgegroeid bent, je gelooft dat het niet voor jou is dus leef je er ook naar, onbewust misschien maar je duwt dus wel weg
quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:47 schreef Bellatrix het volgende:
Boeit me niet dat ik een Bridget Jones wordt als ik ook maar mijn Mr Darcy krijgt en als hij er maar uit ziet als Josephmaakt het me verder niet zo veel uit.
Zie jij er ook uit als Bridgetquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:47 schreef Bellatrix het volgende:
Woo wat is daar allemaal aan de klauw dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geloof me Kal, ik hou echt nog wel van d'r, werd dat maar niet zo godverdomme vaak op de proef gesteld.....
quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien duw ik wel weg ja. Ik heb weleens op het punt gestaa om iemand mee uiit te vragen om wat te gaan drinken. Na ja, ALS ik dat al zou durven, stel je voor dat ze JA zegt![]()
mja, dat kun je wel wegduwen noemen, denk ik. Ik kan er gewoon niks mee, vrouwen. Als er al zaken gedaan moeten worden zal het initiatief toch niet van mij moeten komen. En ja, dan wordt het al heel snel heel stil inderdaad.
quote:
Ik maak wel altijd van die domme dingen mee, laatst viel ik nog over en snoer toen een leuke jongen keek, dat soort. Maar men zegt dat dat charming is.quote:
Ja, lach maar. Een zinnig antwoord hebben we meer aan, maar okee, lachen is ook gezondquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik maak wel altijd van die domme dingen mee, laatst viel ik nog over en snoer toen een leuke jongen keek, dat soort. Maar men zegt dat dat charming is.
pff chill even zegquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Een zinnig antwoord hebben we meer aan, maar okee, lachen is ook gezond
Ja, dan weet ik hoe het gaat. Dan word je aan het lijntje gehouden en als je zaken wilt doen ga je op je smoel. Nee bedankt, daar trap ik niet NOG een keer inquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:50 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Hoe jij degene kunt zijn die het initiatief neemt
Laat ik in het kort zeggen dat mijn vrouw na onze 2e zoon een mega postnatale depressie heeft gehad, maand in een kliniek heeft gezeten daardoor en sindsdien een totaal ander persoon heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woo wat is daar allemaal aan de klauw dan?
Jij denkt dat het altijd hetzelfde gaat? Jij denkt zeker ook dat alle vrouwen hetzelfde zijn?quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dan weet ik hoe het gaat. Dan word je aan het lijntje gehouden en als je zaken wilt doen ga je op je smoel. Nee bedankt, daar trap ik niet NOG een keer inDie tijd is wel voorbij
![]()
Hmm ook mooi klote danquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laat ik in het kort zeggen dat mijn vrouw na onze 2e zoon een mega postnatale depressie heeft gehad, maand in een kliniek heeft gezeten daardoor en sindsdien een totaal ander persoon heeft.
Ze kan er dus ook weinig aan doen, maar is absoluut niet meer de vrouw waarop ik verliefd werd en mee ben getrouwd....
Ja maar met die instelling kom je nergens, weet je.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dan weet ik hoe het gaat. Dan word je aan het lijntje gehouden en als je zaken wilt doen ga je op je smoel. Nee bedankt, daar trap ik niet NOG een keer inDie tijd is wel voorbij
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laat ik in het kort zeggen dat mijn vrouw na onze 2e zoon een mega postnatale depressie heeft gehad, maand in een kliniek heeft gezeten daardoor en sindsdien een totaal ander persoon heeft.
Ze kan er dus ook weinig aan doen, maar is absoluut niet meer de vrouw waarop ik verliefd werd en mee ben getrouwd....
Na een keer of tien begint een bepaald patroon zich toch vrij nadrukkelijk op te dringen. Al is het natuurlijk zo dat alle vrouwen verschillend zijn. Maar wat ik al eerder zei, het is helemaal niet raar om eens af en toe teleurgesteld te worden. Maar keer op keer op keer op keer ALLEEN MAAR teleurgesteld worden, dat houdt ergens een keer op.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij denkt dat het altijd hetzelfde gaat? Jij denkt zeker ook dat alle vrouwen hetzelfde zijn?
Precies en je leert er van. Ik weet nu in ieder geval wat ik niet zoek in een manquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar met die instelling kom je nergens, weet je.
Tuurlijk ga je op je plaat soms maar dat maakt je sterker, no pain no gain
Dat is al heel wat.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies en je leert er van. Ik weet nu in ieder geval wat ik niet zoek in een man
Dat is knapquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies en je leert er van. Ik weet nu in ieder geval wat ik niet zoek in een man
Ja, dat is wel zo. Maar goed, wat ik eerder al zei, No pain of wel pain, het resultaat is hetzelfde, no gain. Dan hou je er vanzelf wel een keer mee opquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar met die instelling kom je nergens, weet je.
Tuurlijk ga je op je plaat soms maar dat maakt je sterker, no pain no gain
Dat heeft iedereen toch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Maar goed, wat ik eerder al zei, No pain of wel pain, het resultaat is hetzelfde, no gain. Dan hou je er vanzelf wel een keer mee op
quote:
Yep, maar ik moet leren leven met de gedachte dat het zo zal blijnen, ze zal psychisch altijd een instabiel persoon blijven.quote:
Nou best toch, maakt het leven een stuk eenvoudigerquote:
Ik ken het, nou ja ik niet zelf maar mijn moeder had het ook na mijn geboortequote:Op zondag 8 augustus 2010 02:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, maar ik moet leren leven met de gedachte dat het zo zal blijnen, ze zal psychisch altijd een instabiel persoon blijven.
Neemt niet weg dat ik echt nog wel van d'r hou, maar die 5 jaar hebben me 15 jaar ouder gemaakt
Tijdens die postnatale depressie kon ze de pasgeborene ook niet handelen, hij huilde teveel en ik heb d'r op het ergste punt moeten tegenhouden hem iets aan te doen.....
Yep, toen het met haar wat beter ging stortte ik pas in, 3 jaar na dato in 2008quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ken het, nou ja ik niet zelf maar mijn moeder had het ook na mijn geboorte![]()
Is inderdaad heel pittig, niet alleen voor de moeder maar voor iedereen eigenlijk.
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 03:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga toch maar eens liggen. Anders wordt het niks meer
quote:
Slaap lekker flesjequote:Op zondag 8 augustus 2010 03:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Trustahquote:Op zondag 8 augustus 2010 03:01 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, toen het met haar wat beter ging stortte ik pas in, 3 jaar na dato in 2008
Ikquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:02 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga er ook maar eens een einde aan maken
Tot in vorig jaar liep ze bij een psycholoog.quote:
Slaap lekker Koenquote:Op zondag 8 augustus 2010 03:02 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga er ook maar eens een einde aan maken
Die gaat mijn buurman waarderenquote:
Nou ja, dat vlakt het wel een beetje uit, helaas de pieken maar ook de dalen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tot in vorig jaar liep ze bij een psycholoog.
Nu niet meer, maar ze zal nog er lang, zo niet altijd aan de antisepressiva blijven
Kan hem niet zien op de BB maar was dat geen grietje met een beugelquote:
Dezequote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan hem niet zien op de BB maar was dat geen grietje met een beugel
En nu ga ik echt
Meissies
Heer
Die ja, met die lolly die ze helemaal niet mocht hebben van de orthodontistquote:Op zondag 8 augustus 2010 03:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan hem niet zien op de BB maar was dat geen grietje met een beugel
En nu ga ik echt
Meissies
Heer
Trusten babuschkaquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:12 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga ook slapen Bel![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker alvast en tot eehh straks
quote:
Jazekerss Bos, Gister wat teveel ingenomen, dus aangepast ontbijt maar goed dat weet je van te vorenquote:
Ja redelijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 08:05 schreef crv het volgende:
[..]
Jazekerss Bos, Gister wat teveel ingenomen, dus aangepast ontbijt maar goed dat weet je van te voren![]()
en bij jou?
nog plannen voor vandaag of loont het weer zich niet in NL ?quote:
Geen plannen, maar dat ligt niet aan het weerquote:Op zondag 8 augustus 2010 08:14 schreef crv het volgende:
[..]
nog plannen voor vandaag of loont het weer zich niet in NL ?
Ik blijf eens lekker thuis. Vriend uit Zwitserland komt met zijn dochtertje lunchen en voor d e rest ga ik luieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |