Moet je in de zee gaan zwemmen.quote:
Die zou ik ook echt zwemmen om hem uit te zwemmen en niet vanwege de tijd of plaats.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Een beetje boelmooi is wel dat je gewoon lekker kunt zwemmen en wel zien waar je eindigt.
Ja precies maar daar moet je ook gewoon steady zwemmen en niet perse hard.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die zou ik ook echt zwemmen om hem uit te zwemmen en niet vanwege de tijd of plaats.
Wel fan van zure vis dan?quote:
Ik moet hem toch op mijn max. gaan zwemmen uiteindelijk, want ik wil wel weten hoe lang ik er over zou doen, er zit tenslotte ook nog een tijdlimiet op. Hoe dat precies zit weet ik niet, maar ik mag niet te laat binnenkomen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja precies maar daar moet je ook gewoon steady zwemmen en niet perse hard.
QFPIquote:
Ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet hem toch op mijn max. gaan zwemmen uiteindelijk, want ik wil wel weten hoe lang ik er over zou doen, er zit tenslotte ook nog een tijdlimiet op. Hoe dat precies zit weet ik niet, maar ik mag niet te laat binnenkomen.
Ik wacht op je smsje :$ :$ :$quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:31 schreef mstr het volgende:
Ik ga richting bed.
Nog even smsen en dan slapen.
Ik wacht met smart.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:31 schreef mstr het volgende:
Ik ga richting bed.
Nog even smsen en dan slapen.
xDquote:
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt.
Zit met een idee in mn hoofd maar kan het niet onder woorden brengen
Spreekt elkaar een beetje tegen.quote:
Hoe bedoel je? Op 10km is een verschil van 2 seconden natuurlijk niks, maar op 50m is dat een wereld van verschil.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Spreekt elkaar een beetje tegen.
Dat je met zo'n lange afstanden minder verschillen hebt maar over lange afstand maken kleine verschillen natuurlijk meer verschil.
Dat weet ik zelf dus niet helemaalquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Op 10km is een verschil van 2 seconden natuurlijk niks, maar op 50m is dat een wereld van verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |