ik heb geen andere videokaart. maar er zit nog ergens een VGA poort op me pc.als hij het dan nog niet doet, ben ik genoodzaakt mijn pc te back-downenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:35 schreef geluidstechnicus het volgende:
Probeer het als je terug bent van vakantie met een ander videokaartje.
Succes er mee dan maarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:37 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
ik heb geen andere videokaart. maar er zit nog ergens een VGA poort op me pc.als hij het dan nog niet doet, ben ik genoodzaakt mijn pc te back-downen
Dat maakt geen drol uit.quote:
Vertrouwen hebben in "een vriend die heul veul weet over computers" = FAILquote:klacht: ik heb mijn computer misschien zodanig verneukt dat ik hubert moet bellen. (hubert is een vriend van mij en weet heul veul over computers)
De mensen van apple zijn dikke oplichters, je koopt toch ook geen appel in de supermarkt waar een hap uit is.quote:
ROFLMAO XDXD!!1!!1EINSquote:Op zondag 8 augustus 2010 01:47 schreef Jaheur het volgende:
[..]
De mensen van apple zijn dikke oplichters, je koopt toch ook geen appel in de supermarkt waar een hap uit is.
whahaha!!111!1quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:47 schreef Jaheur het volgende:
[..]
De mensen van apple zijn dikke oplichters, je koopt toch ook geen appel in de supermarkt waar een hap uit is.
Waarom hebben jullie een fax in de badkamer?quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:15 schreef tho_Omas het volgende:
HubertDe laatste keer dat hij mij zou "helpen", trof ik hem naakt aan in onze badkamer. Hij had alles ondergekotst en mijn dochter gepenetreerd met de hoorn van de fax. Ik bel die man nooit meer, schaamteloos
Ja, hoi.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:17 schreef apogee het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie een fax in de badkamer?
quote:
Omdat jong, zwart, succesvol.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:17 schreef apogee het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie een fax in de badkamer?
Misschien ben ik het welquote:Op zondag 8 augustus 2010 02:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, hoi.
Zou een antwoord kunnen/willen geven op de volgende vraag?
[..]
Hoe ziet een internationaal hoofd eruit?quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jij hebt geen internationaal hoofd.
Blaka met weave.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:26 schreef apogee het volgende:
[..]
Hoe ziet een internationaal hoofd eruit?
Gast, topic van 2 jaar geleden ff uit de stront trekken?quote:Op zondag 1 april 2012 21:56 schreef Superthomas het volgende:
wat grappig, TS. ik had precies hetzelfde probleem.
Jezus christus wat een kutkickquote:Op zondag 1 april 2012 21:56 schreef Superthomas het volgende:
wat grappig, TS. ik had precies hetzelfde probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |