Beetje jammer weer.. Post dan gewoon geen topicquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:55 schreef trovey het volgende:
TS nog aanwezig of doet zij (of hij) niet meer mee in dit topic?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:11 schreef CantFazeMe het volgende:
90% van de reacties begrijpen er niks van. Jullie hebben een IQ van een pinda_!
Ik volg en leef met je mee TS ik begrijp je volkomen, helder en een goed onderbouwd verhaal.
Of hier op het forum, komt het publiek ook aan zijn trekken..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zou als advies geven; niks meer via post sturen maar samen rondom tafel zitten en allee goed uit praten. Min of meet geforceerd zeggen hoe je je voel en wat er moet gaan veranderen.
Anderszijds ga je die vraag ook aan hun stellen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:53 schreef angeltwo het volgende:
Hallo,
Ik heb een aantal jaren terug iets vreselijks meegemaakt met de kinderen van mijn partner. Ze zijn over de grenzen van het toelaatbare gegaan : schending van mijn fundamentele rechten/misdrijf. Ik heb mijn grenzen gesteld in alle zelfrespect en respect naar hen.
vertel, vertel !!!!![]()
Ik heb hen dan een brief geschreven waarin ik duidelijk maakte waarvoor ik sta, wat ze gedaan hebben en hoe ik dat beleefd heb, mijn waarden en normen, hoe ik de toekomst zie.
Posten dat ding![]()
Ze hebben mijn brief niet begrepen en ik kreeg een "dom" antwoord van één van hen. Hieruit bleek nogmaals dat ze onwetend zijn en vol projecties zitten.
Bewijs willen we zien![]()
Mijn partner was zélf geschokt door hun antwoord. Hij heeft mijn brief maar gedeeltelijk begrepen (waarschijnlijk omdat ie niet helemaal objectief is), maar hij las er mijn goede wil toch in.
![]()
Hij heeft talloze brieven naar hen gestuurd maar er kwam geen reactie.
Voor mij nogmaals een bevestiging van hetgeen ik al wist : nl. dat ze niet in staat zijn om te communiceren op een volwassen respectvolle manier.
Nogmaals, posten die brieven![]()
Omdat mijn partner blijft aandringen op een goede afloop, terwijl ik het had losgelaten. omwille van het feit dat je mensen nl. niet kan forceren om tot inzicht te komen, kan ik het echter niet loslaten. Ik ben nog steeds zéér boos op hen.
![]()
Ik voel dat ik geen stap meer in hun richting moet zetten. Ik heb het nodige positieve gedaan.
Mijn partner en ik staan voor verbinding maar wanneer ik zijn brief aan ons lees, merk ik dat hij dat niet begrepen heeft of niet wil zien.
Ik kan er niet van slapen, het houdt me wakker.
![]()
Groetjes,
Angeltwo
Auti-alert.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:29 schreef Hysj het volgende:
wat een kuttopic, ik zou je ook haten als stiefkind
Een twee jaar oud topic naar boven halen met iets dat he-le-maal niets toevoegt en ook nog even een ander compleet onnodig (zelfs aan de FOK!-definitie van autist voldoet zijn post niet...) voor autist uitmaken.quote:Op maandag 17 september 2012 14:25 schreef Playerhater het volgende:
[..]
Auti-alert.
Trouwens na al die tijd nog iets begrepen van de OP jongens?
Ach ja...quote:geregistreerd op: donderdag 23 augustus 2012
email is geen fok!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:53 schreef angeltwo het volgende:
Hallo,
Ik heb een aantal jaren terug iets vreselijks meegemaakt met de kinderen van mijn partner. Ze zijn over de grenzen van het toelaatbare gegaan : schending van mijn fundamentele rechten/misdrijf. Ik heb mijn grenzen gesteld in alle zelfrespect en respect naar hen.
Ik heb hen dan een brief geschreven waarin ik duidelijk maakte waarvoor ik sta, wat ze gedaan hebben en hoe ik dat beleefd heb, mijn waarden en normen, hoe ik de toekomst zie.
Ze hebben mijn brief niet begrepen en ik kreeg een "dom" antwoord van één van hen. Hieruit bleek nogmaals dat ze onwetend zijn en vol projecties zitten.
Mijn partner was zélf geschokt door hun antwoord. Hij heeft mijn brief maar gedeeltelijk begrepen (waarschijnlijk omdat ie niet helemaal objectief is), maar hij las er mijn goede wil toch in.
Hij heeft talloze brieven naar hen gestuurd maar er kwam geen reactie.
Voor mij nogmaals een bevestiging van hetgeen ik al wist : nl. dat ze niet in staat zijn om te communiceren op een volwassen respectvolle manier.
Omdat mijn partner blijft aandringen op een goede afloop, terwijl ik het had losgelaten. omwille van het feit dat je mensen nl. niet kan forceren om tot inzicht te komen, kan ik het echter niet loslaten. Ik ben nog steeds zéér boos op hen.
Ik voel dat ik geen stap meer in hun richting moet zetten. Ik heb het nodige positieve gedaan.
Mijn partner en ik staan voor verbinding maar wanneer ik zijn brief aan ons lees, merk ik dat hij dat niet begrepen heeft of niet wil zien.
Ik kan er niet van slapen, het houdt me wakker.
Groetjes,
Angeltwo
quote:
En:quote:laatste bezoek: 771 dagen, 18 uur geleden
Wat deze dame zegt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |