Dat is dus het probleem. Wat jij volwassen en respectvol communcieren noemt, dat is voor 99,9% van de minder opgeleide mensen onbegrijpelijkquote:Voor mij nogmaals een bevestiging van hetgeen ik al wist : nl. dat ze niet in staat zijn om te communiceren op een volwassen respectvolle manier.
Het komt op mij ook nogal vreemd over. Met je eigen kinderen per post communiceren, in plaats van gewoon met ze te praten? Natuurlijk is het verhaal van TS niet gedetailleerd genoeg om die conclusie te kunnen trekken, maar het is wel het beeld dat het bij mij oproept.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:23 schreef pisnicht het volgende:
Brieven sturen? En je partner, vader van die kinderen, stuurde ook brieven? Apart iets..
en mag je blij zijn dat je uberhaupt antwoord hebt gekregen van een van hen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:15 schreef mspoez het volgende:
Als je aan de kinderen van je partner een brief hebt geschreven die net zo begrijpelijk was als de OP, dan is het niet zo heel raar dat ze je niet hebben begrepen.
QFT, en had het zelf ook al gezegd. Ik geloof dat TS niet meer aanwezig is hier.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap er helemaal niks van... Niet wat TS met dit topic wil, niet wat er dan gebeurd is dat zo enorm erg is, niet waarom er brieven worden gestuurd in plaats van een gesprek aan te gaan...
Gelieve wat meer uitleg te geven TS. Mocht je op zoek zijn naar advies dan gaat het op deze manier niet gegeven (kunnen) worden.
Het is dan ook voor sommige mensen al ver na bedtijdquote:Op zondag 8 augustus 2010 00:58 schreef Clap het volgende:
[..]
Ik geloof dat TS niet meer aanwezig is hier.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:16 schreef jaha het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem. Wat jij volwassen en respectvol communcieren noemt, dat is voor 99,9% van de minder opgeleide mensen onbegrijpelijk
Nu wil ik best geloven dat de kinderen van je partner zich onbehoorlijk gedragen hebben. Weet verder niet hoe oud zij zijn, hoe oud jij bent (of moet ik u zeggen?), maar ik denk dat je behoorlijk in een eigen hokje zit zodat niemand met je kan communceren. Dat zijn geen projecties trouwens, dat is gewoon een andere taal leren spreken. Als je hoogbegaafd bent is het best lastig om aan te sluiten bij de belevingswereld van een gemiddelde puber, maar je zult het toch moeten doen (of proberen=.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |