Wat maakt het uit WAAROM het snel is, het gaat erom DAT het snel is. Apple maakt bewust de keuze om OS X alleen op eigen hardware te laten draaien, ZODAT het snel is. Dat Microsoft dat niet doet is alleen maar faal van Microsoft.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:46 schreef honkhonk het volgende:
[..]
OSX is alleen maar ''snel'' omdat Apple het slechts werkend hoeft te krijgen op een beperkt aantal configuraties (werkt immers alleen op Macs). Microsoft maakt besturingssystemen die werken op duizenden combinaties van verschillende moederborden, CPU's, grafische kaarten en noem maar op.
ik presenteer u de W7 Gamer editiequote:Op dinsdag 14 september 2010 01:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
Windows 2000 is nog steeds het beste vind ik. Geen overbodig franje, gewoon 'besturingssysteem' en meer niet. Het mooiste zou zijn als de techniek van Windows 7 zou worden gebruikt en de doelmatigheid van Windows 2000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
Wat mij betreft niet , divers zijn minder en de software ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef Major-Balls het volgende:
En hebben we het dan ook allemaal over de 64 bit versie?
alleen jammer dat als je meer dan 4Gig ram wilt dat je niets aan 32 bit hebt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:18 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet , divers zijn minder en de software ook
Zararadio is bijv geen 64 bit en das kut , vandaag een hele pc klaargemaakt voor internetradio ondersteunt dat kut proggie geen 64 bit
ECHJT LIEF!!
Ben ook recent pas overgestapt naar Windows 7 vanaf XP, vooral omdat ik meer geheugen in m'n computer heb gezet waardoor 64 bit noodzakelijk werd, op zich bevalt het wel maar het is soms nogal ongestructureerd vind ik als dingen in wil stellen. Ik wil geen wizard maar gewoon vinkjes en uitklapmenu's als ik dingen in wil stellen. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeur.quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:05 schreef CrssY het volgende:
Draai nog steeds met veel plezier Windows XP, misschien toch Windows 7 keertje een kans geven
Dan moet je een Mac halenquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik wil geen wizard maar gewoon vinkjes en uitklapmenu's als ik dingen in wil stellen. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeur.
Die heb ik al, en daar is het nog erger. Excel voor de Mac is compleet onwerkbaar omdat men kennelijk de drang had instellingen en opties zo ver mogelijk weg te stoppen, om maar eens een voorbeeld te noemen.quote:
Numbers al geprobeerd?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die heb ik al, en daar is het nog erger. Excel voor de Mac is compleet onwerkbaar omdat men kennelijk de drang had instellingen en opties zo ver mogelijk weg te stoppen, om maar eens een voorbeeld te noemen.
die gaat in me sigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef retorbrapi het volgende:
Windows is het beste besturingssysteem ter wereld.
Dit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef retorbrapi het volgende:
Windows is het beste besturingssysteem ter wereld.
quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:22 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dat is een vervanging, betekend nog steeds dat je niet kan gamen op een Mac
dat is geen gamenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:31 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja hoor, hele leuke bord- en puzzelspelletjes op de iPad. En Angry Birds natuurlijk.
Nou wat een faal.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:03 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat maakt het uit WAAROM het snel is, het gaat erom DAT het snel is. Apple maakt bewust de keuze om OS X alleen op eigen hardware te laten draaien, ZODAT het snel is. Dat Microsoft dat niet doet is alleen maar faal van Microsoft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |