Volgens mij niet, je kan 1x de collectie halen en daarna zijn ze nutteloos denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij staat nu op 300 denk ik.Want ik heb al mijn gifts geaccepteerd, pak links en rechts bouwmateriaal maar kan weer eens niet mijn farm op.
![]()
Heeft het nog zin die edelstenen te bewaren? Mijn trofee heb ik binnen en verder zie ik op dit moment geen doel ervoor.
Nee dan is je garage klaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet nog 4 nail, brick en board. Moet je daarna nog een keer opnieuw of ben je met één keer alles keer 10 klaar?
er komen nog nieuwe collecties, de vraag natuurlijk of dat met dezelfde stenen gaat zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij niet, je kan 1x de collectie halen en daarna zijn ze nutteloos denk ik
Moet ik wat lozen voor je?
Ik vertrouw op mijn oneindige giftbox.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij niet, je kan 1x de collectie halen en daarna zijn ze nutteloos denk ik
Moet ik wat lozen voor je?
Ik wil ook grote vroemvroems.quote:
Mijn hele doos zit vol vehicle parts, maar spijkers en planken ho maarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dan is je garage klaarEn dan kun je eindeloos parts verzamelen voor je vroem-vroems
Wat wil je nog hebben, heb je van alles nog wat nodig of specifiek? Ff kieken of ik weer iets kan sturen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn hele doos zit vol vehicle parts, maar spijkers en planken ho maar
eeeeehquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil ook grote vroemvroems.Hoeveel parts heb je nodig voor een totale upgrade van 1 trekker?
Neequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:57 schreef Cat22 het volgende:
Tombo, schrijf jij een update voor de OP? Kun je hem meteen hier aanpassen.
Ik moet van alles sowieso nog 3quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat wil je nog hebben, heb je van alles nog wat nodig of specifiek? Ff kieken of ik weer iets kan sturen.
Kun je niet verzoeken vanuit de garage ook? Dan stuur ik je dat wel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moet van alles sowieso nog 3Treurig hoor
wat kun je nou precies met die schoolbus?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeh
2+5+10+15 = 32
en voor de schoolbus dus 25
ploegenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat kun je nou precies met die schoolbus?
Ah, dan kan ik nog even doorsparen. Ik denk dat ik nu een stuk of 30 onderdelen bij elkaar heb.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeh
2+5+10+15 = 32
en voor de schoolbus dus 25
Jij ook al?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoezo treurigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:
Had je die nog niet?quote:
Nee dies mij veel te grootquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je die nog niet?Die heb ik al tijden via de cranberry co-op.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
Of kun je je hooiwagen en zo er ook in kwijt?
Geen idee... Misschien voor mensen die alle kleuren hebben ofzo...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
En wat kun je nu eigk kwijt in die garage? Ik las iets van 20 voertuigen, maar je hebt toch maar 3 'actieve' dingen? Ploegen, zaaien, oogsten en dat is het. Of kun je je hooiwagen en zo er ook in kwijt?
Misschien dat er in de toekomst nog wel meer voertuigen bij komen, bijvoorbeeld om je beesten of bomen te oogsten...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
En wat kun je nu eigk kwijt in die garage? Ik las iets van 20 voertuigen, maar je hebt toch maar 3 'actieve' dingen? Ploegen, zaaien, oogsten en dat is het. Of kun je je hooiwagen en zo er ook in kwijt?
Oh, nou, ik moet alles nogquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij ook al?Volgens mij heb ik nu planken genoeg, maar spijkers zijn zeldzaam.
Omdat je er maanden mee dood wordt gegooid terwijl je dat niet wil, en nu je ze nodig hebt zijn die vervelende mensen ineens nergens te vindenquote:
Misschien luisteren ze nu naar je?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat je er maanden mee dood wordt gegooid terwijl je dat niet wil, en nu je ze nodig hebt zijn die vervelende mensen ineens nergens te vinden
Ik heb mn gewone tractor weggedaan toenquote:
Ik wil lekker een tractor op de boerderiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb mn gewone tractor weggedaan toen
Ik lever graag een plotje land in om 3x3 te kunnen ploegen.quote:
Daar heb je je farmhands en boomslaafjes toch voor? Maar wie weet wat FV gaat verzinnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:21 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Misschien dat er in de toekomst nog wel meer voertuigen bij komen, bijvoorbeeld om je beesten of bomen te oogsten...
hahah nou dan heb je me al genoeg gestuurdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
Sorry, you can't give this user any more gifts right now
Donequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:24 schreef sbientje het volgende:
iemand die mij nog 1 brick kan sturen?
http://www.farmville.com/(...)8756267&giftId=brick
Die farmhands vind ik ook al een week lang niet meer, net als die collect-dingenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Daar heb je je farmhands en boomslaafjes toch voor? Maar wie weet wat FV gaat verzinnen.
Oh doe maar parts danquote:
Ja maar je kunt ook eindeloos upgraden natuurlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:35 schreef Kimbell het volgende:
Ik wordt doodgegooid met parts op de feed, iedereen is als een gek zijn voertuigen aan het upgradenNogal een succes, deze release.
De harvester gaat per 15 stuks per levelquote:
Voorlopigquote:
Nouja, om de ribbon te halen moet je aardig wat vehicles upgraden, dus misschien koop ik er nog een paar bij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Meddo het volgende:
[..]
Voorlopig![]()
Ik heb ze nu alle drie 4x4![]()
Maar ik snap niet wat je met 20 voertuigen moet? Er zijn er toch maar drie
Straks heb je over een tijdje in 4 kliks je hele land klaarquote:
Nee joh, tegen die tijd is je farm ook 50x50quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks heb je over een tijdje in 4 kliks je hele land klaar
zou de fiets er ook inkunnen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Meddo het volgende:
[..]
Voorlopig![]()
Ik heb ze nu alle drie 4x4![]()
Maar ik snap niet wat je met 20 voertuigen moet? Er zijn er toch maar drie
Plant seeds met een korte groeitijd die toch veel coins en XP opleveren. Artisjok is OK als een tijdje niet op je farm kunt komen, maar elke vier uur bosbessen oogsten werkt beter. Breid zo snel mogelijk je land uit. En zorg voor veel buren, dat betekent veel bonussen, bushels, gratis beestjes, gratis bouwmateriaal enz. op de feed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:54 schreef DeLuna het volgende:
Ik doe sinds kort ook aan FarmVille. Alleen ik wil snel geld verdienen zonder er zelf geld aan te besteden dus ik verbouw steeds Artichokes
Iemand nog een manier waardoor je snel geld kan verdienen? Ik ben trouwens nog maar level 9.
8 kliks danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:52 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Nee joh, tegen die tijd is je farm ook 50x50
Yay, de beetle eindelijk weer eens, thanksquote:
Ah, dankjewelquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Plant seeds met een korte groeitijd die toch veel coins en XP opleveren. Artisjok is OK als een tijdje niet op je farm kunt komen, maar elke vier uur bosbessen oogsten werkt beter. Breid zo snel mogelijk je land uit. En zorg voor veel buren, dat betekent veel bonussen, bushels, gratis beestjes, gratis bouwmateriaal enz. op de feed.
Wilde ik net zeggenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yay, de beetle eindelijk weer eens, thanks
Ik kan je niets sturenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
Nog 1 nail, 3 brick en 3 board![]()
Heb wel 30 vehicle parts
Nee, ik heb van jou nog een vehicle part staan dus je hebt al wat gestuurdquote:
Ja maar aan een plank had je meer gehad natuurlijk...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik heb van jou nog een vehicle part staan dus je hebt al wat gestuurd
87quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
Bij welke levels zijn jullie eigenlijk?
quote:
Wow.quote:
Maar dat moest toch al 1 brick of board minder zijn, omdat ik je er eentje gestuurd had, of lukt het niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
Nog 1 nail, 3 brick en 3 board![]()
Heb wel 30 vehicle parts
ja potver, ik was te laatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben 79 eeeeeennnnnnnnnn ik had net een cowbell van de feed
Iets te vrijgevig vindt Zyngaquote:Sorry, you have run out of requests to send with this application. Please try again tomorrow.
Nay, was al na jouquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat moest toch al 1 brick of board minder zijn, omdat ik je er eentje gestuurd had, of lukt het niet?
En thanks voor de parts
Kun je die op de feed wel pakken, die mensen delen als ze zelf iets compleet hebben?quote:
Bij mij delen ze voornamelijk vehicle partsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je die op de feed wel pakken, die mensen delen als ze zelf iets compleet hebben?
dat vind ik ook idd.... een trekkert is veul leukerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil lekker een tractor op de boerderie, schoolbussen rijden daar nooit
ja joh vul maar doorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:38 schreef Cat22 het volgende:
364 items in de giftbox.Waaronder 70 mystery gifts.
Jaaaaaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij heb ik alles voor de garage bij elkaar!![]()
Hara, ik heb je net een brick gestuurd, was dat de laatste die je nodig had?
dankquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
Doe maar zo http://nl-nl.facebook.com/profile.php?id=100000757202089
Ik ook, ik probeer je al tijden in te halen.quote:
Ik probeerde je net parts te sturen maar ik mag nog nietquote:
Oh, daar zeg je wat inderdaadquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
Hmm, die grote hoeveelheden seeden, maakt het toch moeilijk als je soms 1 strookje achterin ergens nog wilt beplanten, dan lukt het nietEik moeten ze net als met de plowtool de seed ook per blokje mogelijk houden.
Dus ze maken het makkelijker en tegelijkertijd moet je nu echt je best doen om het in 1 keer goed te hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, daar zeg je wat inderdaadIk ga nogal vaak scheef waardoor ik vervelende plotjes overhoud
Ah, de ene keer meldt hij dat ik geld terug krijg en dan gaat het kennelijk alsnog goed.quote:
Uit de Spa/Bakery/Winery bedoel je?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
En nog steeds kan ik amper iets kopen zonder dat het fout gaat en ik geld terug krijg, gaat lekker zo
Ja uit de Spa en Bakery enzoquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:36 schreef Xebber het volgende:
[..]
Uit de Spa/Bakery/Winery bedoel je?
Zo ja: Die "An error occured" melding kan je wel negeren, 't zit altijd tussen mijn goods, vanmorgen nog een stuk of 30 gekocht.
Mijn tentje stond nog op mijn farm, net zoals dat van die easter eggs, die moet ik ook nog eens kwijt zien te raken...quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
Er zijn nog echt mensen die nog spulletjes verzamelen voor de Tuscan Wedding
Ik heb een half veld van die roze tijdelijke dingenquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:09 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Mijn tentje stond nog op mijn farm, net zoals dat van die easter eggs, die moet ik ook nog eens kwijt zien te raken...
Wie heeft er trouwens veel bloemen op zijn/haar farm staan? Ik ben nog op zoek naar een queen bee...
Ik heb geen bloemen, maar wel van de graansoorten Rye staan en daar staat als extra afbeelding een bij naast, geen idee of je er kans mee hebt, je kunt het proberen uiteraardquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:09 schreef trainfreak het volgende:
Wie heeft er trouwens veel bloemen op zijn/haar farm staan? Ik ben nog op zoek naar een queen bee...
Dat betekent toch gewoon dat je pollinated seeds hebt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen bloemen, maar wel van de graansoorten Rye staan en daar staat als extra afbeelding een bij naast, geen idee of je er kans mee hebt, je kunt het proberen uiteraard
Geen idee, volgens mij wel, maar ach het viel te proberen toch of je daar misschien een queen kan vindenquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat betekent toch gewoon dat je pollinated seeds hebt?
Ja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat betekent toch gewoon dat je pollinated seeds hebt?
DJ Frodoquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
Er zijn nog echt mensen die nog spulletjes verzamelen voor de Tuscan Wedding
Ik zocht de betekenis er ook niet vanquote:
Die zit toch niet actief in dit topic, of wel? Zit al een tijdje te twijfelen om 'm te verwijderen. Alles wat hij publiceert is binnen 2 seconden weg, en voor de rest vind ik 'm gewoon irritant. Vraag me niet waarom.quote:
omdat hij bij al je posts 'like' doet, en dat is irritantquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:27 schreef Xebber het volgende:
[..]
Die zit toch niet actief in dit topic, of wel? Zit al een tijdje te twijfelen om 'm te verwijderen. Alles wat hij publiceert is binnen 2 seconden weg, en voor de rest vind ik 'm gewoon irritant. Vraag me niet waarom.
Ah, nu weet ik 't weer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
omdat hij bij al je posts 'like' doet, en dat is irritant![]()
Dat doen er meer, ook mensen in dit topicquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
omdat hij bij al je posts 'like' doet, en dat is irritant![]()
Hoeveel voertuigen heb jij Cat?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:34 schreef Cat22 het volgende:
Bijna alle voertuigen fully upgraded!![]()
Maar wat kun je nu met die goods uit de spa, winery en bakery? Alleen maar fuel krijgen?
4. Maar de tractor tel ik niet mee, die doet hetzelfde als de schoolbus plow.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel voertuigen heb jij Cat?
Ik ben nog lang niet klaar en ik klik me al ruim een dag sufLeuke harvesters die telkens 15 nodig hebben
Use -> Goods -> Fuel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:34 schreef Cat22 het volgende:
Bijna alle voertuigen fully upgraded!![]()
Maar wat kun je nu met die goods uit de spa, winery en bakery? Alleen maar fuel krijgen?
Ik heb een extra tractor gekocht om alle ribbons te kunnen halenquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
4. Maar de tractor tel ik niet mee, die doet hetzelfde als de schoolbus plow.
Ja, normaal gesproken zat ik altijd eind 800 - eind 900, nu zit ik steeds ergens in de 1000quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:39 schreef Xebber het volgende:
[..]
Use -> Goods -> Fuel.
Lijkt niet veel waard, maar bij mij gaat dat de laatste dagen harder dan de collecties. Alleen vandaag al met 't inwisselen van 65 samples en crafts kreeg ik bijna 30 cans fuel.
Van die ribbons word je ook zo hebberigquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een extra tractor gekocht om alle ribbons te kunnen halen
Weer bij die Mick Peek, die heeft er ondertussen al 6 of zo geloof ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
En weer een zwanger varken voor iemand die veel afwezig is
Ik had ooit 2600, maar zit nu op < 200.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken zat ik altijd eind 800 - eind 900, nu zit ik steeds ergens in de 1000
Dan blijf ik trouw craften en samples klikken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:39 schreef Xebber het volgende:
[..]
Use -> Goods -> Fuel.
Lijkt niet veel waard, maar bij mij gaat dat de laatste dagen harder dan de collecties. Alleen vandaag al met 't inwisselen van 65 samples en crafts kreeg ik bijna 30 cans fuel.
Helemaal niet leuk, ik heb het druk de aankomende tijdquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan blijf ik trouw craften en samples klikken.![]()
Wel leuk trouwens dat je nu zowat altijd iets te doen hebt op je farm. Er heeft altijd wel iemand iets gekocht.
Ik heb er ook echt geen tijd voorquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Helemaal niet leuk, ik heb het druk de aankomende tijd
Ik kan nu nog niks sturen, maar straks probeer ik het weerquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:51 schreef trainfreak het volgende:
Pfff, ik zit weer een aantal weken achter.
Wat kan je doen met die samples?
En wat als je die collectie met edelstenen volledig hebt?
Verder heb ik ook nog bouwmateriaal nodig...
http://apps.facebook.com/(...)4&giftId=woodenboard
http://apps.facebook.com/(...)0676094&giftId=brick
http://apps.facebook.com/(...)10676094&giftId=nail
Bedankt!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Helemaal niet leuk, ik heb het druk de aankomende tijd
Idd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig zijn het dingen die kunnen blijven liggen.Ik heb de komende weken ook weer eens weinig tijd voor FV, dus vandaag alles maar eens goed bijwerken.
Zal vast iemand zijn die aan het cheaten is, anders kan het gewoon nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:39 schreef Cat22 het volgende:
5 minuten geleden aardbeien geplant: alles bemest!
kan dat dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zal vast iemand zijn die aan het cheaten is, anders kan het gewoon niet
Edwin Saanbits als neighbour toevallig?
Er zijn tooltjes waarmee je je neighbours kan fertilizen zodat je het handwerk niet hoeft te doen. Verwacht ook wel dat je dan een hele farm kan fertilizen..quote:
ok dan, wist ik nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er zijn tooltjes waarmee je je neighbours kan fertilizen zodat je het handwerk niet hoeft te doen. Verwacht ook wel dat je dan een hele farm kan fertilizen..
kan dat best een leuk iets vinden...... maar is dat ook de reden waarom ik zo weinig eieren vind als ik bij anderen de kippen voer?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zal vast iemand zijn die aan het cheaten is, anders kan het gewoon niet
Edwin Saanbits als neighbour toevallig?
Ik ook.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht dat dat gewoon een leuk Farmville-foutje was altijd.
je moet je recepten upgraden naar hogere levels, kan ook met 1 recept ja! Staat daar linls als je over dat voortgangsbalkje hoovertquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook.(al heb ik E.S. wel als buur
)
Mij maakt het niet uit, zolang ik maar extra XP krijg.![]()
Nog een vraagje over die crafting buildings: hoe krijg je meer sterren (en dus meer barrels om te craften)? Moet je een aantal verschillende goederen maken of kan het ook met veel van 1 soort ?
Ah, ik zie!quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:54 schreef sbientje het volgende:
[..]
je moet je recepten upgraden naar hogere levels, kan ook met 1 recept ja! Staat daar linls als je over dat voortgangsbalkje hoovert
de grote vangst van de FVcash is idd weer over bij de mysterieboxjesquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:22 schreef Cat22 het volgende:
200 gifts geaccepteerd, teruggestuurd en geopend... 2 FV Cash erbij.En nog wat andere leuke dingen, maar ook veel meteen verkocht.
Harvester, Seeder en 2x een tractorquote:
Had ik ook. Erg vervelend als je weet dat je school bus nog naar 4x4 moet en je daardoor gedwongen bent om je kleine roze tractor te upgraden. Maar inmiddels ben ik er bijna.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik parts wil gebruiken om te upgraden, dan zegt de garage dat alle 4 wroemerts al klaar zijn, en toch als ik zelf ga spieken, is er nog een tractor niet in level 5.
Nou vanavond nog maar eens proberen, iig einde in zicht, kan geen part meer zien
Nope. Ik heb altijd de tractor naast de school bus aangehouden, maar je kunt niet meer doen.quote:
Niet dat ik weet, was destijds voor de ribbon en ik wilde wel een extra tractor laten staanquote:
Heb ik ook wel eens gehad. Meestal zijn ze terug als je het spel refreshed.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
2 aborists en 1 farmhands gebruikt (en nu dus op), niks van de bomen of dieren is bewerkt
Farmhands was terug, 2 aborists zijn pleite. Nou ja dan maar weer opnieuw verzamelenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad. Meestal zijn ze terug als je het spel refreshed.
Ja normaal heb ik ook alles ruim op voorraad, maar ik denk dat het al 1,5 week op is? Als ik er eentje vind heb ik hem meteen nodig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
Balen Pisces.![]()
Ik heb en stuk of 10 farmhands en 12 arborists. En nog een hele hoop paaseieren waar er ook nog wel in zullen zitten.
Ik zag er ook 2, maar net te laat, soms al in een halve minuutquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:09 schreef Cat22 het volgende:
Vreemd, ik heb vandaag nog 2 farmhands van de feed gehaald.
Na 3 keer is het geluktquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:55 schreef Meddo het volgende:
[..]
farmville opnieuw openen, dan heb je je mastery
Verkoopt het nog lekker?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef sbientje het volgende:
ik krijg net een postoffice uit een ei. wat moet ik daar nou mee
Paar keer opnieuw proberen, en dan doet hij het weer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:10 schreef Mirjam het volgende:
nou zeg
ik ben vrolijk de parts vor m'n seeder aan het gebruiken, moest er nog zeker 8, zegt 'ie ineens dat hij al fully upgraded is, maar da's heul niet zo
in de garage zie je ook dat dat niet zo is, maar via de giftbox kan ik 'm dus niet verder meer uopgraden
je farm refreshen bedoel je?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Paar keer opnieuw proberen, en dan doet hij het weer.
Das een leuke hèquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg net een 'fertiolize all' omdat mijn beehive het zo goed doet.
Ik heb het al de hele avond, af en toe kunnen er 2 parts bij en dan heb je het gehad en is hij compleetquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:23 schreef Mirjam het volgende:
ah, het was net gelukt
toen voegde ik 1 part toe, en weer hetzelfde probleem
ik probeer het morgen wel weer
Niet!quote:
ik vind de bakkerij zo leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb maar een saaie craftshop uitgezocht.Er komen alleen maar flessen uit terwijl de anderen koekjes, taartjes en andere dingen bakken of lekkere parfummetjes en lotionnetjes maken.
Mwheheh.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb maar een saaie craftshop uitgezocht.Er komen alleen maar flessen uit terwijl de anderen koekjes, taartjes en andere dingen bakken of lekkere parfummetjes en lotionnetjes maken.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Maar goed dat ik genoeg flessen heb om mijn verdriet te verdrinken.
Bwahahquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Maar goed dat ik genoeg flessen heb om mijn verdriet te verdrinken.
Ik meende dat Sjowhan iets vertelde over dat je kon switchen met behoud van alles en zonder dat het wat zou kosten, even zoeken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:51 schreef Cat22 het volgende:
quote:Deleting Your Crafting Building and Buying a New Crafting Building:
If for some reason you wish to delete your Crafting Building or purchase a new one…
- All progress on the level of the Building and Recipes will be saved.
- You will lose all Goods that are being sold in your store at the time.
- If you wish to purchase a new Crafting Building, it can be purchased from the “Buildings” section of the Market for 100,000 coins, provided it is the same building you initially signed up for.
- If you wish to purchase the two Buildings you did not sign up for, they can be bought for 80 FV$ Farm Cash each.
- You may only own one of each type of Building at a time.
Wat ik daaruit haal is dat het me 80 cash gaat kosten om van gebouw te switchen. Voor 100.000 coins kan ik mijn winery wel opnieuw kopen, mocht ik hem per ongeluk verwijderen. Tja, niks aan te doen en maar gauw de mastery white grapes halen, want die bushels gaan veel te langzaam.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:41 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik meende dat Sjowhan iets vertelde over dat je kon switchen met behoud van alles en zonder dat het wat zou kosten, even zoeken.
Edit:
Van Sjowhan niks meer kunnen vinden, maar op farmvillefreaks.com:
[..]
En CasB-toestanden, want eerst klaagde iedereen ook over mij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:24 schreef Xebber het volgende:
Bugs: http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
Bugs: http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
Edit: Hoor na 1 seconde al dat ze ended zijn.
Nizno-toestanden, ik zeg 't je.![]()
Ja, lang geleden moest je al kiezen, maar toen ze er dan toch echt kwamen kon je nog snel switchen als je wilde, maar dat was dus net voordat je hem zou kopen en daar ben jij bij de wijn gebleven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik daaruit haal is dat het me 80 cash gaat kosten om van gebouw te switchen. Voor 100.000 coins kan ik mijn winery wel opnieuw kopen, mocht ik hem per ongeluk verwijderen. Tja, niks aan te doen en maar gauw de mastery white grapes halen, want die bushels gaan veel te langzaam.
Wat ik daaruit opmaak is dat je voor 80 FV Cash een tweede building kan kopen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik daaruit haal is dat het me 80 cash gaat kosten om van gebouw te switchen. Voor 100.000 coins kan ik mijn winery wel opnieuw kopen, mocht ik hem per ongeluk verwijderen. Tja, niks aan te doen en maar gauw de mastery white grapes halen, want die bushels gaan veel te langzaam.
I blame Tombo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, lang geleden moest je al kiezen, maar toen ze er dan toch echt kwamen kon je nog snel switchen als je wilde, maar dat was dus net voordat je hem zou kopen en daar ben jij bij de wijn gebleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die paste op mijn farm toen de wijn kwam. Toen ik terug kwam zat de winery in mijn giftbox. Al was ik dan waarschijnlijk zelf ook bij de wijn gebleven, wist ik veel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef Harajuku. het volgende:
- If you wish to purchase a new Crafting Building, it can be purchased from the “Buildings” section of the Market for 100,000 coins, provided it is the same building you initially signed up for.
Dus bij Cat is dat wijn.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
I blame Tombo.
De eerste keer dat ik hem kon plaatsen had ik hem weggeklikt, en de keer erna stond er "je kan hem nu wegklikken maar dan moet je sowieso betalen als je iets anders of dezelfde wilt plaatsen" dus toen heb ik hem in je giftbox gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die paste op mijn farm toen de wijn kwam. Toen ik terug kwam zat de winery in mijn giftbox. Al was ik dan waarschijnlijk zelf ook bij de wijn gebleven, wist ik veel.
Ik ben trouwens de komende 2 weken heel druk, dus bijna niet aan het farmen. Mochten jullie me missen, dan weet je hoe het komtIk zal erna wel weer gewoon meedoen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Volgens mij mag je sowieso maar 1 type tegelijk op je farm!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat.![]()
Maar die 80 cash is inderdaad per stuk voor de twee andere types gebouw, mocht ik er drie op mijn farm willen hebben.
Prima hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik hem kon plaatsen had ik hem weggeklikt, en de keer erna stond er "je kan hem nu wegklikken maar dan moet je sowieso betalen als je iets anders of dezelfde wilt plaatsen" dus toen heb ik hem in je giftbox gezet
Als ik voor je moet farmen moet je het zeggen he.quote:Ik ben trouwens de komende 2 weken heel druk, dus bijna niet aan het farmen. Mochten jullie me missen, dan weet je hoe het komtIk zal erna wel weer gewoon meedoen
Nope:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij mag je sowieso maar 1 type tegelijk op je farm!
Je mag ze dus alle drie tegelijk maar die twee die je niet had geselecteerd kosten je 80 cash per stuk. Koopje.quote:- You may only own one of each type of Building at a time.
Niet te krijgen op de markt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:58 schreef CasB het volgende:
Bah, ik heb nog 1 raspberry bushel nodig om m'n productie weer op volle toeren te laten draaien.
Die kan ik ook niet missenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:58 schreef CasB het volgende:
Bah, ik heb nog 1 raspberry bushel nodig om m'n productie weer op volle toeren te laten draaien.
Ik gooi er wel even 1 op de feedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:58 schreef CasB het volgende:
flesje wijn heb ik al van je gehad... Ben even alle buren langs geweest om een product te snaaienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Prima hoor.Beter een gratis winery (die ik uiteindelijk zelf heb uitgezocht) dan niks en moeten betalen voor een building. Wil je een flesje huiswijn van me?
![]()
[..]
Als ik voor je moet farmen moet je het zeggen he.
Staat op de feed voor jou alleenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:58 schreef CasB het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Staat op de feed voor jou alleen
En ik ben off!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:48 schreef DeLuna het volgende:
Ik snap iets niet. Ik heb mijn moeder net een schaap gestuurd (), maar hoe lang duurt het dan voordat je dat te zien krijgt?
Ehh bedoel je wanneer de ontvanger het te zien krijgt? Dat moet gelijk zichtbaar zijnquote:
Ja, dat mag van mij allemaal weg. Maar ik had ook al mensen verwijderd zelf dus ik weet niet zo goed wie er zijn en wie nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef Cat22 het volgende:
Heb je alleen volk weggestreept wat niet meer actief is op FV? Want anders zie ik er nog wel een paar die van het lijstje kunnen. Actief zijn op FV maar hier niet posten vind ik namelijk ook best een goede reden om niet meer in de OP te staan.
Dat is weer eens wat anders dan een bosje bloemenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:48 schreef DeLuna het volgende:
Ik snap iets niet. Ik heb mijn moeder net een schaap gestuurd (), maar hoe lang duurt het dan voordat je dat te zien krijgt?
Dan blijven en 10 of 15 overquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:21 schreef Cat22 het volgende:
Heb je alleen volk weggestreept wat niet meer actief is op FV? Want anders zie ik er nog wel een paar die van het lijstje kunnen. Actief zijn op FV maar hier niet posten vind ik namelijk ook best een goede reden om niet meer in de OP te staan.
Da's raar, want ze heeft hem nu nog niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:22 schreef ry4life het volgende:
[..]
Ehh bedoel je wanneer de ontvanger het te zien krijgt? Dat moet gelijk zichtbaar zijn
Volgens mij niet, marinmars heeft als laatst gereageerd in #110quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:31 schreef Cat22 het volgende:
Anthraxx
Burnaboy
Eevv
Enfermera
GlenSpey
Maffemuts
Marinmars
MMUFC
Morretje
Niddy
poehej
Snaavel
Super-Gabber
Posten die hier nog wel mee?
Als je in het lijstje staat voegen mensen je snel toe (want in het topic verwijzen we naar de OP) en krijg je dus meer buurtjes met bijbehorende voordelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:31 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan een bosje bloemen![]()
wat verwachten jullie van iemand die hier in de lijst staat?
Dat kan.quote:
Kan je beter iedereen een bijtje sturen met de vraag of je er terug mag of anders een bijenverzoek doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:39 schreef Joene het volgende:
WIl iedereen die mij gifts stuurt vandaag even bijen sturen ?
Dat staat met plaatjes en al in de OPquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Kimbell het volgende:
Ik ben opgehouden mensen uit de OP te vragen als buur, want 9 van de 10 keer kreeg ik een berichtje terug dat ze geen FV meer spelen. Dus opschonen lijkt een goed idee. Posten is niet noodzakelikerwijs een voorwaarde maar idd wel zo leuk. En hoe post ik een linkje als ik wat heb?
staat wel in de OPquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Kimbell het volgende:
Ik ben opgehouden mensen uit de OP te vragen als buur, want 9 van de 10 keer kreeg ik een berichtje terug dat ze geen FV meer spelen. Dus opschonen lijkt een goed idee. Posten is niet noodzakelikerwijs een voorwaarde maar idd wel zo leuk. En hoe post ik een linkje als ik wat heb?
Zullen we t eerst gewoon zo doen? En als mensen er dan toch nog bij horen dan komen ze dat hier maar zeggen en dan kunnen ze er weer in.quote:
Ik doe dan maar ffquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:53 schreef Harajuku. het volgende:
Wie kan er in de Wiki? Ik heb geen zin om me te registreren
Ik heb de collectie al compleet, ging vanmorgen oogsten en vond een stuk of 6 edelstenen op mijn land.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef trainfreak het volgende:
[..]
En zijn er nog spelers die de collectie niet volledig hebben?
Ik vind er altijd, maar heeft het zin dat ik ze hier plaats of niet?
Emerald1 en 2
Dat kan vast, maar ik denk niet dat mensen dat gaan doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:42 schreef Kimbell het volgende:
Ik wil best in de OP maar mijn werkgever houdt Fok! in de gaten en mag absoluut niet achter mijn identiteit komen. Kan ik er niet in met een verwijzing dat men mij kan PM'en?
Neem een kijkje op hun boerderij, dat zegt meestal genoeg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:54 schreef Mirjam het volgende:
hoe kom je erachter welke buren van je al een tijdje niet meer actief zijn?
ik heb iets van 100 miljoen miljard buren, en wil de inactieve mensen eruit hebben.
Hun feed of boerderij bekijken. Soms krijg je ook een fv berichtje om dingen te sturen aan inactieve mensenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:54 schreef Mirjam het volgende:
hoe kom je erachter welke buren van je al een tijdje niet meer actief zijn?
ik heb iets van 100 miljoen miljard buren, en wil de inactieve mensen eruit hebben.
Nou die krijgen van mij mooi nietsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:12 schreef Meddo het volgende:
Soms krijg je ook een fv berichtje om dingen te sturen aan inactieve mensen
Formal en brass.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
Button collectie:
http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
En nog een button collectie:
http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
Ik ga ook eens schrappen, heb er teveel en kan zo niet iedereen bemesten en zit ws ook de mensen te helpen die niet meer spelen, beetje jammer, dus ff uitpluizenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:01 schreef just me het volgende:
Mijn burenaantal is nog te hanteren
Ik loop ze allemaal één keer per dag langs, geef de kippen te eten en bemest het land en als ik nog tijd over heb dan ga ik nog 'ns bij mijn buren buren
Mensen die alleen maar varkentjes of unwithers op hun feed hebben op hun profielquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:12 schreef Meddo het volgende:
[..]
Hun feed of boerderij bekijken. Soms krijg je ook een fv berichtje om dingen te sturen aan inactieve mensen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar varkentjes of unwithers op hun feed hebben op hun profiel
Ja die zijn nu wegquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:47 schreef Mirjam het volgende:
http://thechive.com/2010/(...)re-office-33-photos/
even doorlezen, het is weld egelijk ontopic
aggos....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef Miezziej het volgende:
Ik voelde me al goed met me level 38