Volgens mij niet, je kan 1x de collectie halen en daarna zijn ze nutteloos denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij staat nu op 300 denk ik.Want ik heb al mijn gifts geaccepteerd, pak links en rechts bouwmateriaal maar kan weer eens niet mijn farm op.
![]()
Heeft het nog zin die edelstenen te bewaren? Mijn trofee heb ik binnen en verder zie ik op dit moment geen doel ervoor.
Nee dan is je garage klaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet nog 4 nail, brick en board. Moet je daarna nog een keer opnieuw of ben je met één keer alles keer 10 klaar?
er komen nog nieuwe collecties, de vraag natuurlijk of dat met dezelfde stenen gaat zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij niet, je kan 1x de collectie halen en daarna zijn ze nutteloos denk ik
Moet ik wat lozen voor je?
Ik vertrouw op mijn oneindige giftbox.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij niet, je kan 1x de collectie halen en daarna zijn ze nutteloos denk ik
Moet ik wat lozen voor je?
Ik wil ook grote vroemvroems.quote:
Mijn hele doos zit vol vehicle parts, maar spijkers en planken ho maarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dan is je garage klaarEn dan kun je eindeloos parts verzamelen voor je vroem-vroems
Wat wil je nog hebben, heb je van alles nog wat nodig of specifiek? Ff kieken of ik weer iets kan sturen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn hele doos zit vol vehicle parts, maar spijkers en planken ho maar
eeeeehquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil ook grote vroemvroems.Hoeveel parts heb je nodig voor een totale upgrade van 1 trekker?
Neequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:57 schreef Cat22 het volgende:
Tombo, schrijf jij een update voor de OP? Kun je hem meteen hier aanpassen.
Ik moet van alles sowieso nog 3quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat wil je nog hebben, heb je van alles nog wat nodig of specifiek? Ff kieken of ik weer iets kan sturen.
Kun je niet verzoeken vanuit de garage ook? Dan stuur ik je dat wel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moet van alles sowieso nog 3Treurig hoor
wat kun je nou precies met die schoolbus?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeh
2+5+10+15 = 32
en voor de schoolbus dus 25
ploegenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat kun je nou precies met die schoolbus?
Ah, dan kan ik nog even doorsparen. Ik denk dat ik nu een stuk of 30 onderdelen bij elkaar heb.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeh
2+5+10+15 = 32
en voor de schoolbus dus 25
Jij ook al?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoezo treurigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:
Had je die nog niet?quote:
Nee dies mij veel te grootquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je die nog niet?Die heb ik al tijden via de cranberry co-op.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
Of kun je je hooiwagen en zo er ook in kwijt?
Geen idee... Misschien voor mensen die alle kleuren hebben ofzo...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
En wat kun je nu eigk kwijt in die garage? Ik las iets van 20 voertuigen, maar je hebt toch maar 3 'actieve' dingen? Ploegen, zaaien, oogsten en dat is het. Of kun je je hooiwagen en zo er ook in kwijt?
Misschien dat er in de toekomst nog wel meer voertuigen bij komen, bijvoorbeeld om je beesten of bomen te oogsten...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
En wat kun je nu eigk kwijt in die garage? Ik las iets van 20 voertuigen, maar je hebt toch maar 3 'actieve' dingen? Ploegen, zaaien, oogsten en dat is het. Of kun je je hooiwagen en zo er ook in kwijt?
Oh, nou, ik moet alles nogquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij ook al?Volgens mij heb ik nu planken genoeg, maar spijkers zijn zeldzaam.
Omdat je er maanden mee dood wordt gegooid terwijl je dat niet wil, en nu je ze nodig hebt zijn die vervelende mensen ineens nergens te vindenquote:
Misschien luisteren ze nu naar je?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat je er maanden mee dood wordt gegooid terwijl je dat niet wil, en nu je ze nodig hebt zijn die vervelende mensen ineens nergens te vinden
Ik heb mn gewone tractor weggedaan toenquote:
Ik wil lekker een tractor op de boerderiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb mn gewone tractor weggedaan toen
Ik lever graag een plotje land in om 3x3 te kunnen ploegen.quote:
Daar heb je je farmhands en boomslaafjes toch voor? Maar wie weet wat FV gaat verzinnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:21 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Misschien dat er in de toekomst nog wel meer voertuigen bij komen, bijvoorbeeld om je beesten of bomen te oogsten...
hahah nou dan heb je me al genoeg gestuurdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
Sorry, you can't give this user any more gifts right now
Donequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:24 schreef sbientje het volgende:
iemand die mij nog 1 brick kan sturen?
http://www.farmville.com/(...)8756267&giftId=brick
Die farmhands vind ik ook al een week lang niet meer, net als die collect-dingenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Daar heb je je farmhands en boomslaafjes toch voor? Maar wie weet wat FV gaat verzinnen.
Oh doe maar parts danquote:
Ja maar je kunt ook eindeloos upgraden natuurlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:35 schreef Kimbell het volgende:
Ik wordt doodgegooid met parts op de feed, iedereen is als een gek zijn voertuigen aan het upgradenNogal een succes, deze release.
De harvester gaat per 15 stuks per levelquote:
Voorlopigquote:
Nouja, om de ribbon te halen moet je aardig wat vehicles upgraden, dus misschien koop ik er nog een paar bij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Meddo het volgende:
[..]
Voorlopig![]()
Ik heb ze nu alle drie 4x4![]()
Maar ik snap niet wat je met 20 voertuigen moet? Er zijn er toch maar drie
Straks heb je over een tijdje in 4 kliks je hele land klaarquote:
Nee joh, tegen die tijd is je farm ook 50x50quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks heb je over een tijdje in 4 kliks je hele land klaar
zou de fiets er ook inkunnen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Meddo het volgende:
[..]
Voorlopig![]()
Ik heb ze nu alle drie 4x4![]()
Maar ik snap niet wat je met 20 voertuigen moet? Er zijn er toch maar drie
Plant seeds met een korte groeitijd die toch veel coins en XP opleveren. Artisjok is OK als een tijdje niet op je farm kunt komen, maar elke vier uur bosbessen oogsten werkt beter. Breid zo snel mogelijk je land uit. En zorg voor veel buren, dat betekent veel bonussen, bushels, gratis beestjes, gratis bouwmateriaal enz. op de feed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:54 schreef DeLuna het volgende:
Ik doe sinds kort ook aan FarmVille. Alleen ik wil snel geld verdienen zonder er zelf geld aan te besteden dus ik verbouw steeds Artichokes
Iemand nog een manier waardoor je snel geld kan verdienen? Ik ben trouwens nog maar level 9.
8 kliks danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:52 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Nee joh, tegen die tijd is je farm ook 50x50
Yay, de beetle eindelijk weer eens, thanksquote:
Ah, dankjewelquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Plant seeds met een korte groeitijd die toch veel coins en XP opleveren. Artisjok is OK als een tijdje niet op je farm kunt komen, maar elke vier uur bosbessen oogsten werkt beter. Breid zo snel mogelijk je land uit. En zorg voor veel buren, dat betekent veel bonussen, bushels, gratis beestjes, gratis bouwmateriaal enz. op de feed.
Wilde ik net zeggenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yay, de beetle eindelijk weer eens, thanks
Ik kan je niets sturenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
Nog 1 nail, 3 brick en 3 board![]()
Heb wel 30 vehicle parts
Nee, ik heb van jou nog een vehicle part staan dus je hebt al wat gestuurdquote:
Ja maar aan een plank had je meer gehad natuurlijk...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik heb van jou nog een vehicle part staan dus je hebt al wat gestuurd
87quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:06 schreef DeLuna het volgende:
Bij welke levels zijn jullie eigenlijk?
quote:
Wow.quote:
Maar dat moest toch al 1 brick of board minder zijn, omdat ik je er eentje gestuurd had, of lukt het niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
Nog 1 nail, 3 brick en 3 board![]()
Heb wel 30 vehicle parts
ja potver, ik was te laatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben 79 eeeeeennnnnnnnnn ik had net een cowbell van de feed
Iets te vrijgevig vindt Zyngaquote:Sorry, you have run out of requests to send with this application. Please try again tomorrow.
Nay, was al na jouquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat moest toch al 1 brick of board minder zijn, omdat ik je er eentje gestuurd had, of lukt het niet?
En thanks voor de parts
Kun je die op de feed wel pakken, die mensen delen als ze zelf iets compleet hebben?quote:
Bij mij delen ze voornamelijk vehicle partsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je die op de feed wel pakken, die mensen delen als ze zelf iets compleet hebben?
dat vind ik ook idd.... een trekkert is veul leukerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil lekker een tractor op de boerderie, schoolbussen rijden daar nooit
ja joh vul maar doorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:38 schreef Cat22 het volgende:
364 items in de giftbox.Waaronder 70 mystery gifts.
Jaaaaaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij heb ik alles voor de garage bij elkaar!![]()
Hara, ik heb je net een brick gestuurd, was dat de laatste die je nodig had?
dankquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
Doe maar zo http://nl-nl.facebook.com/profile.php?id=100000757202089
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |