quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:31 schreef tong80 het volgende:
De Chineze verkoopster begreep me niet.
Ik heb niks tegen een penis. Mijn beste vrienden hebben er één. De baard is meer discutabel. Ik accepteer ze. De combinatie echter vind ik minder vrolijk
Jij dronk toch niet?quote:
Zoek je steun jongen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:31 schreef tong80 het volgende:
De Chineze verkoopster begreep me niet.
Ik heb niks tegen een penis. Mijn beste vrienden hebben er één. De baard is meer discutabel. Ik accepteer ze. De combinatie echter vind ik minder vrolijk
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
Ik was even bang dat je op de wijsheid achter t80 zijn humor doelde.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:43 schreef Saaaaab het volgende:
Mensen die de diepzinnige, artistieke, mysterieuze, achterliggende wijsheid achter Penisbaards username niet begrijpen
Is het een reltopic danquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
zeg tjapneut waar zie jij een naam staan?
Daar durf ik niet op te haten, hij is een user van onvoorstelbare proportie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:49 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je op de wijsheid achter t80 zijn humor doelde.
Nee, nu heb je een negatieve reactie jegens mij gepost. Dus nu kun je 't vergeten ook, beer.quote:
Okquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
het is niet eens zondag man
reltopic
reltopic met zo'n OP
Je noemde me een newbie. Dat snijdt door mijn virtuele ziel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
godverdomme zeg gewoon dat je het niet gaat posten
en in godesnaam (hehe, normaal gesproken zou ik godsnaam posten, maar omdat Yv. In dit topic heeft gepost zeg ik godesnaam) hoe kan je die reactie als negatief ervaren?
Oké, ik post een foto en laat hem 5 seconden staan. Blijf 5'en, want voor je 't weet is ie weer weg.quote:
Goede tip. Komt Heino ook nog langs?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:59 schreef tong80 het volgende:
Kijken we naar de ARD ? Echt genieten.
Duimen we penisbaard ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Goede tip. Komt Heino ook nog langs?
Wie zegt dat ie niet komt ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat is nou een Duits programma vol volksmusik zonder Heino.
Mensen die leeftijdsdiscriminerenquote:
Zie profiel, kwibus. En blijf vooral F5'en.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
straks ben je een 12-jarige met dikke tieten
karakter kun je niet neuken, tieten wel. Post je tieten
Nee, daarom heb ik mijn tieten ook nog niet gepost.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
je denkt toch niet echt dat ik zit te F5'en, toch?
bawww
jij had een beugel, right?
Nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
doe nou niet alsof je ze ooit gaat posten
Zie PM.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:32 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zit nu dus al gans de tijd met bebloede vingers en tranen in mijn ogen te F5'en, schiet eens op.
De tieten zijn in dit topic nu wel uitgemolken, probeer het in een ander topic nog eens om het origineel te houden.quote:
Zo groot dat ze elk een eigen dialect hebben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
uitgemolken uieren
nee, maar even serieus. Hoe groot?
Sebasquote:
Op 4 september?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |