Kijk nou maar. Het voetbal is al afgelopen. nu een medley van Jurgen Drews.quote:
Ik kan hier alleen maar Zwitsers en Italiaanse zenders aan met de DVBquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk nou maar. Het voetbal is al afgelopen. nu een medley van Jurgen Drews.
Triest ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:03 schreef jeoff het volgende:
Ik was naar Heerenveen - PSV aan het kijken, maar ARD is idd een hele vooruitgang![]()
Wat een trieste bedoeling, ik dacht dat de Toppers erg ware
Dan doe je meer dan de zanger zelf!! wat een lip-sync. Net schreeuwde hij wat tijdens het liedje wat door de microfoon naar het publiek, kon je nog niet eens horen!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest ?
Ik kijk echt met veel genoegen.
Ik zing zelfs mee.
Jij bent zeker na de jaren 80 geborenquote:
Publieke zender die Geert Wilders ook wil in Nederland.quote:
Precies in 1980 geboren... Ik keek eigenlijk alleen Kindernet. Boes Boes, Tovenaar van OSS, Ovide en zijn vriendjes...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:07 schreef jeoff het volgende:
[..]
Jij bent zeker na de jaren 80 geboren
(dus na de tijd dat we alleen NL1,Nl2 en wat belgische/duitse zenders hadden)
Zeg maar een soort Geert1-zender.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Publieke zender die Geert Wilders ook wil in Nederland.
Dan moet je de tijd nog hebben meegemaakt dat de ARD op kanaal 5 geprogrameerd stond op je TVquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:09 schreef fioooon het volgende:
[..]
Precies in 1980 geboren... Ik keek eigenlijk alleen Kindernet. Boes Boes, Tovenaar van OSS, Ovide en zijn vriendjes...
Ik ben van de muziekquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Tong doet zeker ook van die georganiseerde groepsreizen met bejaarden in een bus enzo?
Ze zijn zo oud dat we het kienen noemenquote:
Emm, dat zou heel goed kunnen maar toen lag mijn interesse allleen maar bij Kindernet. Die zat op kanaal 18. Ik heb nu UPC. Ik ga maar eens zoeken naar ARD. Wieweet ook op 601 !!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:13 schreef jeoff het volgende:
[..]
Dan moet je de tijd nog hebben meegemaakt dat de ARD op kanaal 5 geprogrameerd stond op je TV![]()
Als je digitale TV hebt van Ziggo is het nu kanaal 601
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |