SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
Het is UPC.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Meerdere mensen in mijn omgeving hebben er last van. (zegmaar die 10 straten verderop wonen)Ons aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
Zou ik jou misschien een keer mogen aanraken?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:32 schreef Apebeer het volgende:
Particulier Glasvezel![]()
Ik zit rechtstreeks op de internet backbone
![]()
Ik ben sowieso stoer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:46 schreef Markster het volgende:
[..]
mensen die stoer denken te zijn met een snelle internetverbindingEen dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.![]()
Vertel me er meer over.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:32 schreef Apebeer het volgende:
Particulier Glasvezel![]()
Ik zit rechtstreeks op de internet backbone
![]()
Ik zeg tegen die UPC doos... mijn modem is kapot (ik heb wel verstand van die dingen)quote:
Dus mag ik zondag een nieuwe modem gaan halen in Rotterdam.
UPCdoos... nee er moet eerst een monteur komen kijken.
Ik: weet zeker dat het de modem is...
UPCdoos: blijft volhouden dat er een monteur moet komen.
Ik okVandaag tussen 08:00 en 13:00 uur (nog steeds geen monteur gekomen zegt mijn mannetje)
Dus ik zit al 5 dagen zonder internet en telefoon![]()
![]()
Knap dat je hier postquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zeg tegen die UPC doos... mijn modem is kapot (ik heb wel verstand van die dingen)
Dus mag ik zondag een nieuwe modem gaan halen in Rotterdam.
UPCdoos... nee er moet eerst een monteur komen kijken.
Ik: weet zeker dat het de modem is...
UPCdoos: blijft volhouden dat er een monteur moet komen.
Ik okVandaag tussen 08:00 en 13:00 uur (nog steeds geen monteur gekomen zegt mijn mannetje)
Dus ik zit al 5 dagen zonder internet en telefoon
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Ziggo nog meerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef I_Need_Money het volgende:
UPC is altijd een terechte klacht.
Pedicabo ego vos et irrumabo.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: