Thay, my friend, is the correct answer.quote:
Stand #2015:quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
quote:
Ecuadorquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:11 schreef Doks het volgende:
Noem 5 landen die beginnen met de letter E. (Engeland doet niet mee)
eerste die ze in 1 post zet krijgt 't punt
Jupdidoo +1quote:
Jup +1quote:
quote:
Inderdaad!quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:06 schreef Bart het volgende:
hoeveel andere atomen zich eraan kunnen binden?
Ja, zelfs drie. Het bkende rijtje ethaan, etheen, ethyn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:10 schreef Bart het volgende:
Nou, ik moest toch even hard terugdenken naar de scheikundeles wat het ook alweer precies was. En het was trouwens, bedenk ik me nu, hoeveel atoombindingen een atoom kan hebben, en kunnen namelijk ook twee bindingen zijn met één atoom
.
Inderdaad, gewoon waterstof zonder neutronen, deuterium met een neutron in de kern erbij, en tritium met twee neutronen in de kern extra. Water met deuterium noemen ze dan weer zwaar waterquote:
Excuses als ik dat gemist heb!quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:16 schreef Bart het volgende:
Ik heb mezelf ook ff een puntje gegeven voor A2 Leidsche Rijn, die was nog niet goedgekeurd maar ik neem aan dat mijn antwoord klopte.
quote:
Natuurlijkquote:
'Berecht' zou iets correcter zijn omdat je anders na vrijspraak toch opnieuw berecht zou kunnen worden, maar vooruit...quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:34 schreef Bart het volgende:
Dat je niet twee keer veroodeeld kan worden voor hetzelfde vergrijp.
quote:
Stand #2015:quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:47 schreef MREn het volgende:
Dan voor de show:
Rambo 1, 2, 3, 4
Rocky 1, 2, 3, 4 en 5
Daylight (die met de metrotunnel in ieder geval)
Cliffhanger
Judge Dredd
quote:
quote:
quote:
Ik zie toch echt het Koenigsegg logo staanquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:06 schreef banaantjeEE het volgende:
Nee, maar het is wel een automerk
Beginletter is een L
oops inderdaadquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zie toch echt het Koenigsegg logo staan
[ afbeelding ]
Jawelquote:
quote:
quote:
Ja, anders had ik het ook niet geweten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:56 schreef Rucebo het volgende:
[..]. PSV moet erheen voor de Europa League inderdaad, een reis van 5000 km.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |