wat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als je interesse hebt, mijn zus doet dat.
Moet ik een afspraak voor je maken?
Het wordt toch tijd dat je me eens live ziet denk ikquote:
Wie weet, maar ik hoef je schaam-, oksel-, rug- en bilspleethaar niet te zien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het wordt toch tijd dat je me eens live ziet denk ik
neuh...ik trek ze wel gewoon eruit...pijnverslavingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wie weet, maar ik hoef je schaam-, oksel-, rug- en bilspleethaar niet te zien.
En heb je in ieder geval iets te doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh...ik trek ze wel gewoon eruit...pijnverslaving
Welkom in Dordrecht, die leuke mooie stadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:59 schreef Inu het volgende:
De buurman heeft een nieuwe liefde volgens mij... reggae
Echt, vaagste gast ooit. Krijgt voedselpakketten, maar rijdt wel in een nieuwe Audi, gisteren hoorde ik hem schreeuwen tegen iemand op straat dat diegene wel moest betalen, anders kwam ie wel ff langs, lult voortdurend over complottheoriën tegen zn opa in de oorlog en nu ook tegen hem.
Gewoon een bolletjessliknegerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:59 schreef Inu het volgende:
De buurman heeft een nieuwe liefde volgens mij... reggae
Echt, vaagste gast ooit. Krijgt voedselpakketten, maar rijdt wel in een nieuwe Audi, gisteren hoorde ik hem schreeuwen tegen iemand op straat dat diegene wel moest betalen, anders kwam ie wel ff langs, lult voortdurend over complottheoriën tegen zn opa in de oorlog en nu ook tegen hem.
Ja, want in Helmond komt dat niet voorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Welkom in Dordrecht, die leuke mooie stad
Nope, hartstikke blankquote:
Nee, daar rijden dat soort types BMWquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, want in Helmond komt dat niet voor
[..]
Nope, hartstikke blank
Dan issie vermomd!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, want in Helmond komt dat niet voor
[..]
Nope, hartstikke blankHeb al wel ooit gezien dattie gearresteerd werd
tuurlijk..ze complotten tegen hem dus hij moet zich vermommenquote:
daarom rijdt ie ook geen BMWquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk..ze complotten tegen hem dus hij moet zich vermommen
Audi is wel echt het nieuwe paupermerk aan het worden iddquote:
de band die iedere paar jaar van bezetting wisselt..quote:
ja...maar de zangeres van toen dat een hit was was wel lekker toenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
de band die iedere paar jaar van bezetting wisselt..
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit tot grote ergernis van mijn collega's en mijzelf al drie kwartier Mexicoooo, Mehe-Xiiiiiiiiiiiii-COOOOOOOOO te zingen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...maar de zangeres van toen dat een hit was was wel lekker toen
inderdaad..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |