Ja ja zo blauw blauw blauw van de sangriaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:34 schreef Blueman het volgende:
Hippe zangers!
Leve de lol... zingen we met z'n allen!
je idool?quote:
Ik heb zo'n zin om weer eens lekker onder de zonnebank te gaan liggen, lekker warm, lekker slapie doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:02 schreef Inu het volgende:
Ik ben jaloers op Dot... die ligt lekker te snurken op de bankZulke verleidingen heb je niet op je werk
Dat heb ik als ik onze beesten heerlijk zie liggen, hebben ogenschijnlijk geen zorgen, een dak boven hun hoofd, op tijd eten en drinken, schone kattenbak op z'n tijd, worden op tijd uitgelaten (niet de katten), krijgen aandacht en liefde etc..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:02 schreef Inu het volgende:
Ik ben jaloers op Dot... die ligt lekker te snurken op de bankZulke verleidingen heb je niet op je werk
Helaas hebben niet alle huisdieren het zo goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik onze beesten heerlijk zie liggen, hebben ogenschijnlijk geen zorgen, een dak boven hun hoofd, op tijd eten en drinken, schone kattenbak op z'n tijd, worden op tijd uitgelaten (niet de katten), krijgen aandacht en liefde etc..
De goudvissen wel?quote:
Waarom niet eerder?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zin om weer eens lekker onder de zonnebank te gaan liggen, lekker warm, lekker slapie doen.
Vanaf zaterdag mag het weer, aftellen![]()
Oh, Dot heeft anders altijd genoeg te klagenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik onze beesten heerlijk zie liggen, hebben ogenschijnlijk geen zorgen, een dak boven hun hoofd, op tijd eten en drinken, schone kattenbak op z'n tijd, worden op tijd uitgelaten (niet de katten), krijgen aandacht en liefde etc..
zijn die ook bruin?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Mocht een maand niet ivm laseren van ogen.
Aah, maar nu iig geen lenzen meerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Mocht een maand niet ivm laseren van ogen.
Als het goed is is het blijvend alhoewel je op je 50-ste misschien wel een leesbril nodig hebt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:33 schreef ArTiC het volgende:
Is dat blijvend dat laseren of gaan je ogen gewoon weer achteruit en moet je over x jaar nog een keer laseren?
ook als je je op je 51ste laat laseren?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als het goed is is het blijvend alhoewel je op je 50-ste misschien wel een leesbril nodig hebt.
Daar kunnen ze nog niks tegen doen.
volgens mij verslechteren je ogen naarmate je ouder wordt steeds meer dus als je het ieder jaar laat doen heeft het zin (denk ik).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook als je je op je 51ste laat laseren?
is je haar ook gelaserd?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
volgens mij verslechteren je ogen naarmate je ouder wordt steeds meer dus als je het ieder jaar laat doen heeft het zin (denk ik).
Jij maakt vrienden!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit tot grote ergernis van mijn collega's en mijzelf al drie kwartier Mexicoooo, Mehe-Xiiiiiiiiiiiii-COOOOOOOOO te zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |