Je bent KLB'er of je bent het niet he...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:29 schreef pindaplukker het volgende:
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""\_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
Heb jij vandaag niks meegemaakt? Jouw topics hebben tenminste niveau.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:30 schreef AdvancedPower het volgende:
Inderdaad. Het is hier erg saai...
Kom dan met een mooi verhaal, post pics van je zusje, vertel iets over die kleine meisjes die je aanrand..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je bent KLB'er of je bent het niet he...
Genoeg meng, genoeg... Alleen alle haters maken het me super moeilijk om topics te kunnen openen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb jij vandaag niks meegemaakt? Jouw topics hebben tenminste niveau.
Staat in ONZ toch of is die daar ook weg?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:31 schreef luckass het volgende:
Omdat de Tjetter-reeks weggehaald is.
Als jij nou eens begintquote:
Ik heb alleen maar lobbie voor je, openen die hap!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Genoeg meng, genoeg... Alleen alle haters maken het me super moeilijk om topics te kunnen openen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:30 schreef AdvancedPower het volgende:
Inderdaad. Het is hier erg saai...
je bent nog ingelogd met je 'troll' account apquote:
Ik dacht dat hij eruit zag als een enorme baas, maar dit valt vies tegen...quote:
heb je zijn videotopic vast nog niet gezienquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij eruit zag als een enorme baas, maar dit valt vies tegen...
link?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:56 schreef BereNDD het volgende:
[..]
heb je zijn videotopic vast nog niet gezien
Baas? Waarom in godsnaam zag je een baas voor je, ipv een dikke nerd?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij eruit zag als een enorme baas, maar dit valt vies tegen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |