Knäckebröd>caramell!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:25 schreef Graseter het volgende:
Dansa med oss Klappa era händer Gör som vi gör Ta nagrå steg at vanster Lyssna och lar Missa inte chansen Nu ar vi har med Caramelldansen
hahaha!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:57 schreef AmyGrace het volgende:
Ik kwam net toch iets tegen zeg...aquariumnagels![]()
![]()
[ afbeelding ]
Foto?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders is haar nagels aan het buffen
Acryl gister zelf gedaan. Nog niet perfect, maar goed voor een 1e keer.
Scheelt toch weer 25 euro elke 3 weken
Ik vergeet altijd de tijd waardoor ik ineens bijna een uur met verf in m`n haar rondloopquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:01 schreef Puckzzz het volgende:
Pfff nog 5 minuutjes dan kan ik mijn haar uit gaan spoelen, wat duurt 30 minuten dan lang
zal straks even makenquote:
Hahaha ja al eens vaker gezien.. te foutquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:57 schreef AmyGrace het volgende:
Ik kwam net toch iets tegen zeg...aquariumnagels![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig maakt dat niet uitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd de tijd waardoor ik ineens bijna een uur met verf in m`n haar rondloop
Topickillerquote:
quote:
https://spreadsheets.goog(...)=nl&authkey=CK_gt4UEquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]dat is wel heel erg he
? Maar je hebt dus een lijst gemaakt ofzo?
Oooooooh Ruby Pumps untried!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
https://spreadsheets.goog(...)=nl&authkey=CK_gt4UE
Ruby pumps vandaag binnen gehad van TDquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oooooooh Ruby Pumps untried!!!
CC Wild at Heartmoet ik nog hebben
. Toffe collectie verder
.
Ruby pumps vind ik alleen mooi over een andere rood, op zichzelf heeft ie 4 of 5 laagjes ofzo nodigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ruby pumps vandaag binnen gehad van TD
Nee joh, die van mij doet het bij 3 al. Geloof ik. Hij is dan wel niet meer untried, maar heb 'm wel pas 1x gedragen haha. Sindsdien altijd untrieds gehad die opmoesten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ruby pumps vind ik alleen mooi over een andere rood, op zichzelf heeft ie 4 of 5 laagjes ofzo nodig
ECHT NIET!! 2 is voldoende! RPquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ruby pumps vind ik alleen mooi over een andere rood, op zichzelf heeft ie 4 of 5 laagjes ofzo nodig
Ik ben bezig de bar klaar te maken, tap doorspoelen en aansluiten enzo hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie zijn saai, dus ga ik maar One three hill kijken en bedenken wat ik op mn nagels ga smeren
Warme chocolademelk?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:24 schreef Mirjam het volgende:
wat en kutweer zeg
zonde hoor
ben helemaal nat en koud, bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |