Liefdequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:44 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik laat hem hier ook zien
[ afbeelding ]
Oh en:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Jeeeejquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:44 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Hé die zijn van China Glazequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:44 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders is de pakketjes van zoeper, princess-a en amygrace professioneel aan het dichtplakken met dikke plakband
Chippen die nou ook zo snel als de OMG's of valt het mee?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:44 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
* AmyGrace legt de schaar en mesjes vast klaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders is de pakketjes van zoeper, princess-a en amygrace professioneel aan het dichtplakken met dikke plakband
en mijn macbook pro die je net voor mij besteld hebt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
chippen snelquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:54 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Chippen die nou ook zo snel als de OMG's of valt het mee?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:57 schreef AmyGrace het volgende:
Ik kwam net toch iets tegen zeg...aquariumnagels![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ik kom ook tapas eten bij jouquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:05 schreef Lindytje het volgende:
Werd om 12.30 pas wakker....
Kut geslapen ook... bah.
Ohnee, ik zou niet meer zeiken vandaag: Goedemorgen!!!!!![]()
Zometeen lekker boodschappen doen en koken, want mijn ouders komen tapas eten hier vanavond
Dus misschien tot laat vanavond, en anders pas weer tot morgen![]()
Ach ik werd laatst om 14.00 wakker omdat mijn vader vond dat ik te lang had geslapenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:05 schreef Lindytje het volgende:Werd om 12.30 pas wakker....
Kut geslapen ook... bah.
Ohnee, ik zou niet meer zeiken vandaag: Goedemorgen!!!!!![]()
Zometeen lekker boodschappen doen en koken, want mijn ouders komen tapas eten hier vanavond
Dus misschien tot laat vanavond, en anders pas weer tot morgen![]()
Ik wil bewijs of jij dat echt bentquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ach ik werd laatst om 14.00 wakker omdat mijn vader vond dat ik te lang had geslapen
Trouwens, Hoi Lindy
Liefde is gewoon liefde en niet uit te leggen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
What is love? Baby don't hurt me, don't hurt me. No more.
wat is liefde?
whoaawhoaahwoaawoaa?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Liefde is gewoon liefde en niet uit te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |