Ik typte eerst duhmelsa, maar dat zag er zo breezah uitquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
het is meer duhmelza, niet deeeemelza
uit een soapserie van mijn moederquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha okaynog nooit gehoord die naam! Uit welke hoek komt 'ie vandaan en betekent het nog iets
? Ik ben heul niets nieuwsgierig hoor
.
mijn breezersletjequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik typte eerst duhmelsa, maar dat zag er zo breezah uit
RenRen naar de kapster, jij naar een soap... iemand anders nog een beter verhaal?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
uit een soapserie van mijn moeder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en het betekend "fort op een heuvel" ...............
Ja je had een ninja-editquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik typte eerst duhmelsa, maar dat zag er zo breezah uit
Ik ben vooral blij dat ik geen jongetje ben, want dan was ik een Danny geweestquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
uit een soapserie van mijn moeder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en het betekend "fort op een heuvel" ...............
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze aan mijn naam kwamen, weet wel dat het last minute bedacht is, want ze hadden het gevoel dat ik een jongetje werdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
RenRen naar de kapster, jij naar een soap... iemand anders nog een beter verhaal?
Maar zeg je dan nikkie of niekie?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze aan mijn naam kwamen, weet wel dat het last minute bedacht is, want ze hadden het gevoel dat ik een jongetje werden dan zou ik rick heten.. dus misschien rick-nick - nikie.. ofzo
nou jouw verhaal dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
RenRen naar de kapster, jij naar een soap... iemand anders nog een beter verhaal?
Niekiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar zeg je dan nikkie of niekie?
Ayla vind ik ook mooi ja!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Debsterr het volgende:
Ik vond trouwens ook heel lang Ayla mooi als meisjesnaam, naar 1 van mijn favoriete boekenseries.
Jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ayla vind ik ook mooi ja!
Renren haar echte naam is ook mooi![]()
Robin vind ik ook niks..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja.
Maar alsen ik kinderen krijgen worden het Sam en Robin (indien meisjes)
. En Maurits voor een jongetje volgens
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |