Ziet er tof uit! Beginner...wat nou?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik ben dus de laatste dagen aan het experimenteren met schmink. Ik zou graag jullie feedback krijgen op verbeterpunten, want ik ben nogal een beginner
[ afbeelding ]
Nu ga ik teruglezen
ja ik vind het mooi hoor!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
hm, je ziet dus niet dat ik een amateur ben, fijn om te horen,bedankt voor de complimenten
Ik wilde het net vragenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
oke swaplijst aan t maken, zal zo ook ff fotos doen ;D
joh ik heb hier al verschillende creaties langs zien vliegen, jullie mogen zeggen wat je wilt hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:58 schreef Debsterr het volgende:
Ja nou kan het wel Sjaan(mag ik je wel Sjaan noemen of vind je dat stom
?).
SQ, moooooi.
Ja soms heb je van die afkortingen/creaties die je zelf heel stom vindt dus dacht ik check het maar even of jij dat hebt met Sjaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
joh ik heb hier al verschillende creaties langs zien vliegen, jullie mogen zeggen wat je wilt hoor
He, Debbie?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja soms heb je van die afkortingen/creaties die je zelf heel stom vindt dus dacht ik check het maar even of jij dat hebt met Sjaan!
Wauw mooi gedaan hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik ben dus de laatste dagen aan het experimenteren met schmink. Ik zou graag jullie feedback krijgen op verbeterpunten, want ik ben nogal een beginner
[ afbeelding ]
Nu ga ik teruglezen
Hoe heet je dan welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:06 schreef Sharana_LV het volgende:
haha nee maakt niet uit hoor ;D
ik heb wel hekel aan als mensen mij IRL "mel" noemen .... dan lijkt het net alsof ik melanie heet ofzo ... (sorry voor de mensen hier die melanie heetten!)
demelsaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En spreek je dat dan uit als: Dee-mel-zaa?
neeee zoveel mensen doen die eeeee zo langquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En spreek je dat dan uit als: Dee-mel-zaa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |