wat is KPDquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
TS is gewoon gefrustreerd dat hij KPD niet in mag
[..]
Heb je meteen een idee over hoe smerig de kamers wel niet zijn.. en waarom gebruiken jullie je modelvriendin dan niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:25 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
What the fuck.Net of die poll serieus is in gevuld.
Is dit echt of nep? Kunnen jullie KLB'ers, het seksistische volkje van het forum, uitleg geven? Als dit echt is zijn jullie een stel viespeuken.
Klacht: ik zit met een stel viespeuken op het forum.
Maarten Laurens topic, beetje jammer, forumvervuiling dit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:25 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
What the fuck.Net of die poll serieus is in gevuld.
Is dit echt of nep? Kunnen jullie KLB'ers, het seksistische volkje van het forum, uitleg geven? Als dit echt is zijn jullie een stel viespeuken.
Wat is er mis met 12-jarige meisjes hosselen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:50 schreef Majkool het volgende:
Al knap dat je al weet wat masturberen is AP![]()
Mensen viespeuk noemen als je zelf op Tjetter 12-jarige onzekere meisjes zit te 'hosselen'
Op Voe?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:57 schreef Penisbaard het volgende:
Oh hemeltje lief, er werd dus ook nog echt iets gedaan met die poll ookEn dat teveel noemen
Ik ruk 9 keer per dag.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Fappen op Breezersletjes![]()
![]()
![]()
Fappen op KPD![]()
![]()
Wat is KPD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ja, weet ik nog niet waar het over gaat, hoe weet ik nou of ik überhaupt wel op dat forum wil?quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
quote:"Dagelijks? Als ik vanaf mijn 14e dagelijks met mijn brommer ga rijden, dan hoef ik niet te verwachten dat hij op mijn 30e nog naar de supermarkt kan zonder eerst naar de garage te moeten. Oftewel: gaat het zaakje niet kapot na zoveel masturberen en geeft dat dan geen problemen als je later nog kinderen wilt?"
Dat dat je je belofte nakomt en echt weg gaat dan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:25 schreef AdvancedPower het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |