What the fuck.quote:FOK!kers masturberen veel. Dat blijkt uit de speciale poll op de Frontpage. Hierbij moet gedacht worden aan een paar keer per week tot dagelijks.
Maar liefst 38,5 procent van de stemmers zegt elke dag te masturberen. 29 procent doet het zeker een paar keer per week. Negen procent doet het soms en 7 procent nooit.
Enkele reacties: Schoolstudent: "Ik kan dus echt niet geloven dat mensen elke dag rukken, he. Wordt zo snel saai. Of je moet natuurlijk tijd te veel hebben en echte kwaliteitsfilms in overvloed." En LiamP zegt: "vroeger toen ik net ontdekt had hoe het allemaal werkte, deed ik het nog wel eens vijf keer op een dag. nu is het meer eens in de vijf dagen."
BobLeSPonge heeft wel een heel aparte kijk op masturberen: "Dagelijks? Als ik vanaf mijn 14e dagelijks met mijn brommer ga rijden, dan hoef ik niet te verwachten dat hij op mijn 30e nog naar de supermarkt kan zonder eerst naar de garage te moeten. Oftewel: gaat het zaakje niet kapot na zoveel masturberen en geeft dat dan geen problemen als je later nog kinderen wilt?"
Wat staat daar?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:30 schreef ouderejongere het volgende:
Van fappen kan je blind worden. Stop ermee, straks kan je geen kleine lettertjes meer lezen.
Een beetje mensen gaan lopen beledigen. Zorg eerst maar dat je ballen indalen en je schaamhaar ontwikkeld klapjosti.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:30 schreef AdvancedPower het volgende:
Dan zijn jullie echt een stel kansloze rukkers.
Zal ik mij ballen eens laten afdalen in jou mond. Kneus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:34 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Een beetje mensen gaan lopen beledigen. Zorg eerst maar dat je ballen indalen en je schaamhaar ontwikkeld klapjosti.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:36 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zal ik mij ballen eens laten afdalen in jou mond. Kneus.
Dus jij bent naast pedo ook nog homo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:36 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zal ik mij ballen eens laten afdalen in jou mond. Kneus.
whehhequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:38 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dus jij bent naast pedo ook nog homo?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:38 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dus jij bent naast pedo ook nog homo?
Mannen kunnen ook multi-taskenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:44 schreef Beach het volgende:
Natuurlijk klopt het wel.
Met de ene hand klik ik het ene na het andere fobo aan (GSK) en met de andere hand ga ik flink aan de gang.
Hoe kun je je nou weer een halve keer aftrekken?quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou weer een halve keer aftrekken?
Als je betrapt wordt door je moeder natuurlijk, halverwege.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:55 schreef DuTank het volgende:
-moest stiekem lachen-quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb hem twee keer moeten lezen, maar toen viel de "quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:00 schreef FreezePop het volgende:
Dagelijks? Als ik vanaf mijn 14e dagelijks met mijn brommer ga rijden, dan hoef ik niet te verwachten dat hij op mijn 30e nog naar de supermarkt kan zonder eerst naar de garage te moeten.
Die ga ik onthouden
Kloptquote:ik zit met een stel viespeuken op het forum
Idd, kijk als het nou 10x was dan zou het schokkend zijn.quote:
Ik blafte net vol over jouw plaatje, nu is mijn scherm vies.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:36 schreef AdvancedPower het volgende:
Raar idee dat en nu wat FOK!kers zitten te fappen.![]()
Omdat obvious troll enzo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:48 schreef robin007bond het volgende:
AdvancedPower, waarom doe jij zo fokking schijnheilig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |