Daarom gaat Bolle ook meequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je daar niet minimaal een bepaald gewicht voor hebben ivm de wegligging?
Nee met een echte helmquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo?
[ afbeelding ]
of zo?
[ afbeelding ]
Nou idd. Gaat ie echt mee dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee met een echte helmAls hij valt en zn kop doet splets dan vergeef ik mezelf dat nooit meer
![]()
![]()
Nee johquote:
Ik wou al zeggenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee johToen hij uit het raam viel rende hij ook meteen een winkel in, dus ik denk niet dat hij het heel leuk vind om op avontuur te gaan met een motor.
Oh jullie praten ook echt met elkaar?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:02 schreef Fha het volgende:
Overigens denkt hij wel dat hij het leuk vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hier ook. Ik stond net in de keuken met het raam open. De regen stroomt uit de lucht en valt met een monotoon geruis op de bomen, de struiken en het gras...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:02 schreef Fha het volgende:
Overigens denkt hij wel dat hij het leuk vind
En nu regent het weer hier
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jullie praten ook echt met elkaar?
Ja wat denk jij danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele diepgaande gesprekken hoor
Je merkt het wel als je langskomt.
Ik word er vooral een beetje depri vanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:03 schreef DaMart het volgende:
Hier ook. Ik stond net in de keuken met het raam open. De regen stroomt uit de lucht en valt met een monotoon geruis op de bomen, de struiken en het gras...
Ik krijg er gewoon een vakantiegevoel van.
Ik ga ook afsluiten, fijn weekend![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Oh ja dat ging ik doenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
waar ga je trouwens naar toe met je vakantie fles?
klinkt leukquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik slaap in Freiburg, in het Zwarte Woud. Van daaruit ga ik allemaal dagtripjes door de omgeving maken met de trein uiteraard natuurlijk vanzelfsprekend soberzo
Anderhalve weekquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klinkt leukhoe lang ga je?
dat is lang genoegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |