machtsmisbruik! Je eigen posts deleten!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vond een foto waarop je behoorlijk oranje haar had.
Er ging iets niet goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:55 schreef HeatWave het volgende:
machtsmisbruik! Je eigen posts deleten!
Handig he?.
Gezellig, sociaal, niet op voorhand oordelend over mensen op basis van uiterlijk alleen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:57 schreef Brouw-Meester het volgende:
word je vanzelf zo als je een x aantal jaar rondhangt hier?
Sterker nog, daar hoef je niets voor te doen, dat gaat vanzelfquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:57 schreef Brouw-Meester het volgende:
word je vanzelf zo als je een x aantal jaar rondhangt hier?
sommige mensen veranderen nooit hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
Sterker nog, daar hoef je niets voor te doen, dat gaat vanzelf
innerlijk niet maar soms gaan de jaren tellenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
sommige mensen veranderen nooit hoor
Barb.quote:
Speak for yourself.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
innerlijk niet maar soms gaan de jaren tellen
It's aliveeeeeeeeequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:23 schreef Barbie het volgende:
Oooh, wat cool. Heb net alle vorige delen door gelezen, leuk man om al die koppies weer te zien.
En Liejannuh en naast Barb zit die van die tulpenbollenkwekerij. Hoeheetieookweer?quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gezellig, sociaal, niet op voorhand oordelend over mensen op basis van uiterlijk alleen?
Ja.
dat is dwergquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En Liejannuh en naast Barb zit die van die tulpenbollenkwekerij. Hoeheetieookweer?
Zo is het net of Liejannuh je uitlacht, Barbquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |