Dank u! Zelf geanimeerd.quote:Op zondag 12 december 2010 02:25 schreef Stali het volgende:
Je hebt wel de meest leuke avatar uit die hele serie, Svann.
Zo egoïstisch ben ik niet.quote:Op zondag 12 december 2010 02:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Zodat ik helemaal in mijn uppie zit zeker.
Nina Brink is done for.110 miljoen euro, en banken zullen dat ooit terug gaan verhalen.quote:Op zondag 12 december 2010 02:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo egoïstisch ben ik niet.
Althans niet zolang ik respect kan krijgen en teruggeven. Ik heb dit jaar afgerekend met allerlei mensen...
Vannacht in een topic afgerekend met een zogeheten alfaman...quote:Op zondag 12 december 2010 03:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nina Brink is done for.110 miljoen euro, en banken zullen dat ooit terug gaan verhalen.
War is jouw gelukte afrekening?
Hyves is ook iedere dag minder aan het worden en gaat sterven.quote:Op zondag 12 december 2010 03:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vannacht in een topic afgerekend met een zogeheten alfaman...
Past ook precies in mijn strijd tegen de marginalen en overbodigen, ik word verdrietig als mensen onrecht wordt aangedaan...
quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wou een link posten naar L'homme qui plantait des arbres (The Man Who Planted Trees). Die duurt echter 30 minuten, denk daarom dat ie te langdurig is.
En dus:
[YouTube-link verneukt de opmaak.]
Stali, heb jij destijds The Man Who Planted Trees bekeken? Zo niet: doen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Gaaf, dank je wel.
The man who planted Trees bewaar ik voor morgenavond.
Slaap lekker voor straks.
Ik ben met Lee naar Zwitserland geweest.quote:Op zondag 12 december 2010 02:15 schreef svann het volgende:
[ afbeelding ]Navond, peeps!
Nog naar het Paard afgereisd om de old state van mijnheer Perry te checken, sig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |