M'n shag is bijna op en mijn aansteker is stervendequote:
Soms zit het tegen.quote:Op zondag 5 september 2010 02:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n shag is bijna op en mijn aansteker is stervende
Ik vrees dat dit ook zoiets gaat worden en dat is zo jammer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 02:12 schreef svann het volgende:
Triest als dat niet in der minne kan, sig.
Dat gaat vast over dat gedoe dat bij ons al bijna vier jaar semi-vreedzaam sleept.
Mario is ook kunst idd...alhoewel ik niet weet of dit nou het beste voorbeeld is.quote:Op donderdag 16 september 2010 04:10 schreef svann het volgende:
Dan maar wolkjes tellen...
...gaap...
Dit is wel een arthouse-filmpje, mensen. Serious stuff.
Zet gewoon die oude Lamon zonder punt en herkenbare UI weer online en je kunt weer gewoon rustig zo soms wat hersenspinsels posten zonder hele meute ADHD figuren in je nek.quote:Op zondag 19 september 2010 02:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mario is ook kunst idd...alhoewel ik niet weet of dit nou het beste voorbeeld is.
Hier ben ik het wel mee eens trouwens.quote:Op woensdag 22 september 2010 01:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zet gewoon die oude Lamon zonder punt en herkenbare UI weer online en je kunt weer gewoon rustig zo soms wat hersenspinsels posten zonder hele meute ADHD figuren in je nek.
Ik vermaak me nog steeds prima op dit forumquote:Op woensdag 22 september 2010 01:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens trouwens.
Maar het ook niet gaan opzoeken he.
Zeker cool. Maar ik heb mijn eigen jukebox.quote:Op woensdag 22 september 2010 02:35 schreef svann het volgende:
[ link | afbeelding ] << klik
Zo cool.
Jukebox met 22 genres x 22 tracks.
Ik had er ook eentje, maar ik heb deze vervangen door een artiestengalerij...quote:Op zondag 26 september 2010 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeker cool. Maar ik heb mijn eigen jukebox.
Slaap lekker, Baboon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |