Ik vrees dat dit ook zoiets gaat worden en dat is zo jammer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 02:12 schreef svann het volgende:
Triest als dat niet in der minne kan, sig.
Dat gaat vast over dat gedoe dat bij ons al bijna vier jaar semi-vreedzaam sleept.
Mario is ook kunst idd...alhoewel ik niet weet of dit nou het beste voorbeeld is.quote:Op donderdag 16 september 2010 04:10 schreef svann het volgende:
Dan maar wolkjes tellen...
...gaap...
Dit is wel een arthouse-filmpje, mensen. Serious stuff.
Zet gewoon die oude Lamon zonder punt en herkenbare UI weer online en je kunt weer gewoon rustig zo soms wat hersenspinsels posten zonder hele meute ADHD figuren in je nek.quote:Op zondag 19 september 2010 02:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mario is ook kunst idd...alhoewel ik niet weet of dit nou het beste voorbeeld is.
Hier ben ik het wel mee eens trouwens.quote:Op woensdag 22 september 2010 01:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zet gewoon die oude Lamon zonder punt en herkenbare UI weer online en je kunt weer gewoon rustig zo soms wat hersenspinsels posten zonder hele meute ADHD figuren in je nek.
Ik vermaak me nog steeds prima op dit forumquote:Op woensdag 22 september 2010 01:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens trouwens.
Maar het ook niet gaan opzoeken he.
Zeker cool. Maar ik heb mijn eigen jukebox.quote:Op woensdag 22 september 2010 02:35 schreef svann het volgende:
[ link | afbeelding ] << klik
Zo cool.
Jukebox met 22 genres x 22 tracks.
Ik had er ook eentje, maar ik heb deze vervangen door een artiestengalerij...quote:Op zondag 26 september 2010 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeker cool. Maar ik heb mijn eigen jukebox.
Slaap lekker, Baboon.quote:
Je weet zelf niet eens dat je een legendarische user bentquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:08 schreef Mike het volgende:
Toch weer even in dit legendarische topic posten...het is even geleden.
Sorry, ik ga zometeen slapen.quote:Op maandag 1 november 2010 02:49 schreef Stali het volgende:
Het komt hier nooit echt tot een dialoog he?
Helaas.quote:Op maandag 1 november 2010 02:49 schreef Stali het volgende:
Het komt hier nooit echt tot een dialoog he?
Te slim, maar je hoeft geen universitaire studie genoten te hebben om overheden te betrappen op onnuttige bestedingen...quote:Op woensdag 24 november 2010 01:27 schreef sig000 het volgende:
Bekijk ik het nu zwartgallig of ben ik gewoon te slim?
Daar heb je een punt. Zouden ambtenaren echt zo dom zijn of is 't om te oefenen?quote:Op woensdag 24 november 2010 01:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Te slim, maar je hoeft geen universitaire studie genoten te hebben om overheden te betrappen op onnuttige bestedingen...
De ambtenaren zeggen dat ze oefenen, maar in hoeverre dat waar is valt te blijken.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Zouden ambtenaren echt zo dom zijn of is 't om te oefenen?
Zoiets wordt toch aangestuurd net zoals brandweeroefeningen toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 01:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De ambtenaren zeggen dat ze oefenen, maar in hoeverre dat waar is valt te blijken.
Klopt.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zoiets wordt toch aangestuurd net zoals brandweeroefeningen toch?
De nieuwe layout vind ik een stap vooruit, omdat het behoorlijk in dataverkeer scheelt. Het scheelt echt kilobytes in tegenstelling tot de pagina F5'en...quote:Op woensdag 24 november 2010 01:51 schreef sig000 het volgende:
En wat is dit voor trage baggerlayout ineens.![]()
Anders kan ik een spin-off regelen...quote:Op zondag 12 december 2010 02:26 schreef Stali het volgende:
Deze reeks is gewoon dood. Nooit een geinig nachtelijk gesprek.
Zonde.
Zodat ik helemaal in mijn uppie zit zeker.quote:Op zondag 12 december 2010 02:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Anders kan ik een spin-off regelen...
Dank u! Zelf geanimeerd.quote:Op zondag 12 december 2010 02:25 schreef Stali het volgende:
Je hebt wel de meest leuke avatar uit die hele serie, Svann.
Zo egoïstisch ben ik niet.quote:Op zondag 12 december 2010 02:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Zodat ik helemaal in mijn uppie zit zeker.
Nina Brink is done for.110 miljoen euro, en banken zullen dat ooit terug gaan verhalen.quote:Op zondag 12 december 2010 02:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo egoïstisch ben ik niet.
Althans niet zolang ik respect kan krijgen en teruggeven. Ik heb dit jaar afgerekend met allerlei mensen...
Vannacht in een topic afgerekend met een zogeheten alfaman...quote:Op zondag 12 december 2010 03:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nina Brink is done for.110 miljoen euro, en banken zullen dat ooit terug gaan verhalen.
War is jouw gelukte afrekening?
Hyves is ook iedere dag minder aan het worden en gaat sterven.quote:Op zondag 12 december 2010 03:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vannacht in een topic afgerekend met een zogeheten alfaman...
Past ook precies in mijn strijd tegen de marginalen en overbodigen, ik word verdrietig als mensen onrecht wordt aangedaan...
quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wou een link posten naar L'homme qui plantait des arbres (The Man Who Planted Trees). Die duurt echter 30 minuten, denk daarom dat ie te langdurig is.
En dus:
[YouTube-link verneukt de opmaak.]
Stali, heb jij destijds The Man Who Planted Trees bekeken? Zo niet: doen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Gaaf, dank je wel.
The man who planted Trees bewaar ik voor morgenavond.
Slaap lekker voor straks.
Ik ben met Lee naar Zwitserland geweest.quote:Op zondag 12 december 2010 02:15 schreef svann het volgende:
[ afbeelding ]Navond, peeps!
Nog naar het Paard afgereisd om de old state van mijnheer Perry te checken, sig?
Het wordt helaas een bak thee, maar hopelijk is het sterk genoeg dat ik de nacht doortrek.quote:
Gaat niet lukken. Daar heb je koffie voor nodig, of cola. Of Red Bullquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Het wordt helaas een bak thee, maar hopelijk is het sterk genoeg dat ik de nacht doortrek.
Jaja, programmaatje? Scriptje?quote:Ik ben namelijk bezig met een privéproject...
Een programma inderdaad. Altijd al willen doen, maar nooit de tijd gehad...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Daar heb je koffie voor nodig, of cola. Of Red Bull
[..]
Jaja, programmaatje? Scriptje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |