Ik herken Lamon ook niet meer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:52 schreef sig000 het volgende:
Hee Lamon wanneer neem je het oude rustgevende plaatje weer terug?
Dit is de versie met punt, die zonder is toffer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik herken Lamon ook niet meer.
Lamon, heb je Chucky genomen omdat je weer eens met een reeks personen moet afrekenen?
Klopt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit is de versie met punt, die zonder is toffer.![]()
Nu ik die van jou bekijk, ben je treinenliefhebber?
Dat vind ik altijd zo vaag klinken, programmeren.quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Dit heeft de laatste tijd plaats gemaakt voor één van mijn andere hobby's: programmeren.
Over dat laatste wil ik best wel zwijgen...quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo vaag klinken, programmeren.. Ben zelf meer van de hardware, peerden fokken en weed kweken.
Ik ben meer degene die ze gaat draaien op leuke hardware.quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Over dat laatste wil ik best wel zwijgen...
Programmeren als in computerprogramma's schrijven.
Ontbrekende lussen los je op door anders te denken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Hier ben ik weer.
Ik heb weer een programma af, maar ik moet nog een ontbrekende lus erin krijgen die mijn programma niet onbruikbaar maakt.
Ik heb er eigenlijk niets van gemerkt...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:15 schreef sig000 het volgende:
Net nu de KLB weg is laat Lamon het afweten.
Het was even leuk vermaak in FB, daar had Lamon vast bij willen zijn, hij was er nogal actief in de SC.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niets van gemerkt...
Ze is niet op komen dagen.quote:
Nog wakker. Zo de laatste peuk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee tong, moest je pissen of ben je nog gewoon wakker?
Ik was ff gezellig met stel ramadan figuren aan het lullen buiten op de parkeerplaats en het het is ineens later dan je denkt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog wakker. Zo de laatste peuk.
Kan ik wel gebruiken na 2 uur Nederhop
Lowlands bedoel je?quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog wakker. Zo de laatste peuk.
Kan ik wel gebruiken na 2 uur Nederhop
Mag ik dit onzin vinden?quote:Op zondag 22 augustus 2010 04:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lowlands bedoel je?
De leiding van dat festival leeft sowieso van de waan van de dag. Ik vond het nog een verrassing dat ze Marina And The Diamonds wisten te strikken, Lowlands durft geen onbekende namen te vragen.
Ik heb eigenlijk niets gemerkt vandaag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:31 schreef sig000 het volgende:
Ben 4x zeiknat geworden vandaag en heb 2 auto's achter mijn busje laten stranden door te hoge golven op straat.
Uit welke bron heb je dat vernomen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb iig goed nieuws voor je, Hyves gaat volgend jaar dood.
Ik extrapoleer graag, volgend jaar komt er een Europese wet, die zorgt dat privacy-gevoelige gegevens de verantwoordelijkheid worden van het desbetreffende social network, alle sociale netwerken komen in de problemen, Hyves redt dat niet en wordt vervangen door Facebook, die wel genoeg rechtelijke opties heeft om te overleven.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Uit welke bron heb je dat vernomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |