En over drie dagen gezien heb jij als enige hierin gepost, blijkt maar weer hoe interessant dit is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alle wedstrijden met 1 doelpunt of minder beslist, blijkt maar weer hoe competitief is
Weggeschopt gelukkig en nu zonder club.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:15 schreef Enchanter het volgende:
Speelt Rosales nog steeds in Argentinië of is 'ie daar weer weg ?
De laatste 10 jaar zijn Newell's, Lanus, Velez, Indep, Racing, San Lorenzo, Boca, River, Estudiantes kampioen geworden dus dat lijkt me nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:25 schreef BB-King het volgende:
Is Argentinië niet het Schotland van Zuid-Amerika met Boca Plate en River Juniors?
Argentinië wordt door voetbalkenners gezien als één van de sterkste competities ter wereld alhoewel hier vals spel aan vooraf gaat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:25 schreef BB-King het volgende:
Is Argentinië niet het Schotland van Zuid-Amerika met Boca Plate en River Juniors?
Daar zit ik ook op te wachten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die 2 competities bestaan pas sinds 90 maar het klopt wel dat de degradatie is aangepast om River te beschermen alleen heeft dat niks te maken met de 2 competities
2 competities is overigens geweldig, zorgt alleen voor meer spanning en meer nivelering. Wel zou het goed zijn als de degradatie en kwalificatie voor de Sud Americana/Libertadores gewoon over 1 jaar gaan
Als iemand een beetje kan voetballen daaro gaat hij naar een, al dan niet, Europese topclub.Gewoon een kweekvijver meer niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Argentinië wordt door voetbalkenners gezien als één van de sterkste competities ter wereld alhoewel hier vals spel aan vooraf gaat.
Maar toch is het nvieau in de kweekvijver primaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:21 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als iemand een beetje kan voetballen daaro gaat hij naar een, al dan niet, Europese topclub.Gewoon een kweekvijver meer niet.
Zonder twijfel, maar 1 vd beste competities vd wereld?Nee dat niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar toch is het nvieau in de kweekvijver prima
Ik weet niet veel van het Argentijnse voetbal, maar heeft Boco het vorig jaar in beide competities niet zeer slecht gedaan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef rutger415 het volgende:
Iedereen met een beetje een gezond verstand kan bedenken dat boca juniors dit seizoen ''gewoon'' weer de titel gaat pakken. Beetje overbodig topic dus als je het mij vraagt.
het is boca, niet boco. Boca heeft het de laaste jaren zelfs zeer goed gedaan, zoals ze het ieder jaar eigelijk wel doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van het Argentijnse voetbal, maar heeft Boco het vorig jaar in beide competities niet zeer slecht gedaan?
Ik geloof eigenlijk DAM meer dan jou.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:47 schreef rutger415 het volgende:
[..]
het is boca, niet boco. Boca heeft het de laaste jaren zelfs zeer goed gedaan, zoals ze het ieder jaar eigelijk wel doen.
En DAM zegt dat het boco is??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:00 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk DAM meer dan jou.
Geweldig ja, ze hebben ook geweldige mondiale talenten zoals Garcia, Mouche, Viatriquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:47 schreef rutger415 het volgende:
[..]
het is boca, niet boco. Boca heeft het de laaste jaren zelfs zeer goed gedaan, zoals ze het ieder jaar eigelijk wel doen.
Voor mij voetbal zoals het bedoeld is met sfeer passie noem maar op.Oprotten met alle commerciele rommelquote:
Staan er tochquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoek maar eens wat fotos en of filmpies op van river - Boca 2010
Vind die van Boca mooierquote:Op woensdag 22 december 2010 04:33 schreef ValHallen het volgende:
DAM, je bent af en toe best irritant maar je bent wel voor de club met het mooiste shirt ter wereld
Ontslaan dan dat wijfquote:Op woensdag 22 december 2010 11:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die is verkeerd gewassen
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, met een onwillige iPhone
http://en.wikipedia.org/wiki/Mauro_Rosales Jaja wikipedia is geen betrouwbare bron etc. , maar waar zou ik zijn zonderquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:54 schreef Enchanter het volgende:
Rosales nog steeds zonder club DAM ?
Past goed in dat opvangtehuis voor mislukte Argentijnenquote:Op woensdag 22 december 2010 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mauro_Rosales Jaja wikipedia is geen betrouwbare bron etc. , maar waar zou ik zijn zonder
Ja dus als je dan bij Querétaro zit dan doe je het wel heel slechtquote:Op woensdag 22 december 2010 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heel de Mexicaanse Primera voldoet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |