Ohja, ik vergat de caffeine nog he, ook zulks een godvergeten harddrug.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:32 schreef Chowi het volgende:
Wat een matige argumentatie zeg.
Wat is alcohol dan als het geen drugs is? Het heeft exact dezelfde werking.
Alcohol = drinkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:32 schreef Chowi het volgende:
Wat een matige argumentatie zeg.
Wat is alcohol dan als het geen drugs is? Het heeft exact dezelfde werking.
lees de OP nog eens goed, die 3 voorbeelden die ts gaf waren voorbeelden van mensen die hun drugsgebruik goed proberen te pratenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Goed van je ts maak er 10 gram van per dag!
Wat goed dat je toch normaal door het verkeer komt
WOWWWWWWWWW
waar is je beker voor de finale
ts![]()
alcohol en nicotine vergelijken met coke!
Lekker bevooroordeeld weer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ohja, ik vergat de caffeine nog he, ook zulks een godvergeten harddrug.
Zonder cokaine geen vaginequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:34 schreef nattermann het volgende:
Terechte klacht.
Zonder bier geen plezier.
Leer toch eens normaal mensen, debiele zeikteef.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Goed van je ts maak er 10 gram van per dag!
Wat goed dat je toch normaal door het verkeer komt
WOWWWWWWWWW
waar is je beker voor de finale
ts![]()
alcohol en nicotine vergelijken met coke!
GHB wordt doorgaans ook gedronken. Is dat dan ook geen drug?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alcohol = drinken
Rest van drugs = geen drinken
Alcohol = geen drug
Dat is een pilletje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
GHB wordt doorgaans ook gedronken. Is dat dan ook geen drug?.
Jij koopt ergens een glas of flesje GHB en giet die je huig in?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is nog een veel matiger argumentatie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alcohol = drinken
Rest van drugs = geen drinken
Alcohol = geen drug
Geeft hetzelfde effect als alcoholquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, wel buisjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:37 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jij koopt ergens een glas of flesje GHB en giet die je huig in?
Ik smeer er weer één. Kan er niet mee stoppen. Als ik 's ochtends wakker word denk ik aan brood.quote:
Uhm nou...eh...nou...eh...nee niet echt....quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:37 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Geeft hetzelfde effect als alcohol
Jeweet.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:37 schreef Krantenman het volgende:
of om de zoveel dagen aan de paddo's zitten.
Goede samenvatting, feiten die ook door het bovenstaande rapport ondersteund worden. Mensen die zich de kanker inzuipen en bang zijn van mensen die wel eens drugs hebben gebruikt en hen junks vindenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Sporadisch gebruik van wát dan ook is niet meteen dodelijk, en wie daarin slaagt is geen junk.
Alcohol is gewoon een drug, evenals nicotine, en beide zijn een stuk schadelijker op de lange termijn dan veel illegale drugs. Cafeïne is inderdaad tamelijk onschuldig, niemand met hersens beweert dan ook dat koffie erger is dan heroïne.
Onterechte klacht
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Van die zieltjes die willen benadrukken hoe slecht bijv. alcohol wel niet voor je is om hun eigen junkie drugsgebruik goed te praten.![]()
'Ik snuif 5 gram per dag maar drink geen alcohol![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'Alcohol veroorzaakt veel meer dodelijke slachtoffers in het verkeer'
Net zoals dat koffie nog erger is dan heroïne. Hou toch op, broodmongolen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:11 schreef BlackLining het volgende:
Kom nou
In theorie is alcohol ook een harddrug ja. In de praktijk is het dat echter niet.
Mensen die te hard aan de theorie vasthouden
Ergens deze week zal ik met een veel puikere avatar op de proppen komen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:02 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Waar is je toffe avatar van die witte poes met blauwgroene ogen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |