Nee!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:23 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Goed idee ! Vergeet geen paraplu mee te nemen dan.
OKcupid vind ik een veel leukere site dan alle andere, maar van de 'bekende' ben ik het meest te spreken over Relatieplanet denk ik. De slechtste site vind ik Lexamore. Als gratis lid kun je daar echt niets mee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:21 schreef elkravo het volgende:
Welke sites hebben jullie goede of slechte ervaringen mee?
Parship en Relatieplanet zijn wel ok....
Lexa vond ik slecht
en Be2 zou ik iedereen afraden, regelrechte nepperij met nepprofielen...
Klopt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:50 schreef Prinsesje4you het volgende:
Was Lexamore niet gratis full-membership dit weekend?
Ik Paiq dusquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:21 schreef elkravo het volgende:
Lexa vond ik slecht
Ik heb er uit nieuwsgierigheid een profiel aangemaakt om eens rond te neuzen en ik ben bang dat je gelijk hebt. Het gros zijn zure chagrijnen volgens mij, wat nog versterkt wordt door sommige van de RP-users in dit topic.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik Paiq dus
Relatieplanet mwah, teveel meiden zonder humor (of ik heb geen humor, dat kan ook)
Ik ben begonnen bij Lexa, maar dat vind ik echt een verschrikkelijke site. Het is er gewoon onmogelijk om met iemand in contact te komen die niet betaalt. Zij kan je berichtjes niet eens lezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:21 schreef elkravo het volgende:
Lexa vond ik slecht
Ik heb eigenlijk alleen wat met Relatieplaneet en Lexa gedaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:21 schreef elkravo het volgende:
Lexa vond ik slecht
Spannend! Ik hoop dat hij in het echt minstens zo leuk is, en dat hij jou ook leuk vindt natuurlijk. Succes vanavondquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:39 schreef Natalie78 het volgende:
Vanavond een date via RP. Al eerder gedate, maar dit is de eerste keer via RP. Ik begin nu wel een beetje nerveus te worden, want hij is leuk.En ik zou het jammer vinden als dit op niks uitdraait.
Trouwens een website die ik hier nog niet voorbij heb zien komen maar echt de moeite waard is...OkCupid! Er zitten ook aardig wat mensen uit Nederland op. Ik heb er al wat leuke mensen leren kennen in ieder geval. Het is gratis tenzij je alle mogelijkheden wil. Tot nu toe mis ik die niet. http://www.okcupid.com
quote:My Self-Summary Look at my profile and make up your mind... It's not easy to sum up a life in a few sentences...
Het ontgaat mij even wat hier zo hilarisch aan is?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Dat OKCupidAllemaal bezette kerels... Boooooooring!
[..]
Ik zit/zat eraan te denken om mijzelf ook weer eens in te schrijven, maar damn wat is het duur geworden. Had gekeken bij eDarling en die vragen (uit mijn hoofd) rond de 40 euro per maand... Kan ik beter een (halve) avond van gaan stappen, is de kans op succes groter. RP valt nog mee, maar is altijd nog het dubbele van 5-6 jaar geleden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik ben begonnen bij Lexa, maar dat vind ik echt een verschrikkelijke site. Het is er gewoon onmogelijk om met iemand in contact te komen die niet betaalt. Zij kan je berichtjes niet eens lezen
Nee, dat doet RP gelukkig veel beter
Het ís ook veel geld. Vooral bij die sites waar je dan direct minimaal 3 maanden lid moet zijn, tikt leuk aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:14 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ik zit/zat eraan te denken om mijzelf ook weer eens in te schrijven, maar damn wat is het duur geworden. Had gekeken bij eDarling en die vragen (uit mijn hoofd) rond de 40 euro per maand... Kan ik beter een (halve) avond van gaan stappen, is de kans op succes groter. RP valt nog mee, maar is altijd nog het dubbele van 5-6 jaar geleden.
/Dagobert Duck modus
Gezien de animo in dit topic... Misschien wordt het tijd voor een FOK!~dating topicquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:20 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Het ís ook veel geld. Vooral bij die sites waar je dan direct minimaal 3 maanden lid moet zijn, tikt leuk aan.
Jemig. Daar heb je dan toch verdorie wel een geweldig leuke vrouw ontmoet mag ik hopen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:23 schreef GlenSpey het volgende:
Be2 dandaar schreef ik me ooit in om het een maandje te proberen... schrijven ze gelijk 200 euro voor een halfjaar af
Eentje? Voor dat geld minimaal 5!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:27 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jemig. Daar heb je dan toch verdorie wel een geweldig leuke vrouw ontmoet mag ik hopen?
Nee geeneen. Ik had dat lidmaatschap genomen omdat iemand mij een bericht toestuurde, maar ik kon geen foto zien en ook geen reactie sturen. De nieuwschierigheid overwon en ik betaaldequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:27 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jemig. Daar heb je dan toch verdorie wel een geweldig leuke vrouw ontmoet mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |