http://babystrology.com/t(...)3&day=12&babycount=1 < Zou die wel in de op er bij mogen dan ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
DJMO, gefeliciteerd trouwens! Ik vergat het daarnet. Wilde je er bij zetten in de OP maar dat was al gedaan.
mijn huis ruikt naar kippensoep (vers gemaakt) vanavond met stokbrood kruidenboter .. misschien een omeletje erbij .. *smikkel*quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Oh en spiritus ruikt ook lekker! Ff de ramen gezeemd binnen. Heel m'n huis ruikt nu naar een combi van chloor/spiritus/alciet. Wat een gezonde lucht eigenlijk
Ik kan me daar ook ontzettend aan ergeren, dat men in de supermarkt gerust met een wagentje tegen je zwangere buik beukt. Dat doen ze trouwens ook als ik Ivan bij me draag. Ik vermoed dat ze te veel met zichzelf bezig zijn en het gewoon echt niet zien. Dat neemt niet weg dat ze netjes hun excuses aan zouden kunnen bieden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:09 schreef Jeetjejom het volgende:
Pvoesss en Claudia_X, dat heb ik de vorige zwangerschap ook al gemerkt, dat mensen zich echt niet sociaal opstellen tegenover zwangeren. Ik hoef niet met fluwelen handschoentjes te worden behandeld, maar toen iemand in de supermarkt het te druk had met vertellen en bijna met wagentje en al mijn buik in crashte kon er totaal geen sorry vanaf. Meer een geirriteerde blik van mens je loopt in de weg!
In Duitsland daarentegen werd me in iedere winkel een stoel aangeboden toen ik met een vriendin ging shoppen!
oh ik had het juist andersomquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop maar dat ze zo blind van wanhoop was dat ze niet zag dat je zwanger was, Pvoesss.
Ik reis met bus 12s naar de Uithof en er is tijdens de vorige zwangerschap nooit een student voor me opgestaan. Oudere mensen (lees: afgestudeerd of anderszins klaar met school) doen dat vaak wel.
mmmochquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:04 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik heb het er idd een beetje onhandig neergezet, maar totdat ik op 31 augustus uitsluitsel van de gyn krijg, ga ik nog uit van 15 april.... Ik kan toch nu niet 4 weken zwanger zijn en dan uitgerekend zijn op 31 augustus?
Toen ik laatst bij de Ikea was en ook heel nodig moest, was er net een schoonmaker bezig die met zijn karretje de ingang blokkeerde zodat mensen er niet in konden zolang hij bezig was. Maar zodra hij mij zag staan wachten, reed ie zijn karretje opzij en zei dat ik wel even mocht hoor. Vond het echt wel lief!quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vandaag getest of mensen een zwangere vrouw voor laten gaan bij het toilet in de Ikea als ze héél nodig moet. Niet dus.
Nou, als ik zwanger ben dan kan ik mijn plas nu eenmaal moeilijker ophouden en kan ik moeilijker lange tijd staan. Kan ik ook niks aan doen, net zoals een bejaarde er niks aan kan doen dat die moeilijker ter been is. Het lijkt me doodnormaal dat fatsoenlijke mensen een beetje rekening met elkaar houden. Natuurlijk kun je erom vragen, maar het is toch fijner om in een wereld te leven waarin mensen met elkaar meedenken?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:34 schreef RockabeIIa het volgende:
En btw, ik vond het juist heel erg om als 'zwangere' behandeld te worden en dat jan en alleman je maar zijn/haar stoel aanbood. Als het echt moest dan vroeg ik zelf wel. Verder nooit rare of gekke blikken daarover gehad. Je kunt toch voor jezelf zorgen? Ik zie niet in waarom de hele wereld nou opeens met alle zwangere vrouwen rekening moet gaan houden. Voor laten gaan in de wc? Waarvoor? Niemand is ook maar zijn/haar reden verschuldigd en dat kunnen best meer legitieme redenen zijn dan alleen maar zwanger.
No offense!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |