abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84983865
Gefeliciteerd Flugel em Martijn met de geboorte van jullie zoon Willem! Geniet van elkaar. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84984318
*O* Fluugs en Martijn, van harte gefeliciteerd met jullie kleine man! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:15:31 #203
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_84984685
Flugel en Martijn, wat fijn dat hij er is *O* . Jullie Willem O+ .
pi_84984801
Flugel en Martijn, gefeliciteerd met jullie zoon!! *O* *O*
pi_84985712
Hoera daar is hij dan!!!! Jullie mooie wondertje!!
Wat een mooi ventje!
Van harte gefeliciteerd! *O*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:52:14 #206
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84985984
Gefeliciteerd Flugel en -man! Ein-de-lijk ;) *O*
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:55:19 #207
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84986101
Van harte gefeliciteerd met julie ventje, wat een droppie!!
FLugel wat heb je ervoor moeten werken zeg!
Nu genieten, uitrusten en je laten verwennen :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:19:24 #208
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_84987039
Jaah! daar is hij dan eindelijk.

Gefeliciteerd met jullie zoon!!!
  Admin zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:46:46 #209
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_84988181
Ook hier van harte gefeliciteerd *O*
Hoi Willem!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_84988279
Flugeltje en Martijn, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Willem!!! *O* *O* *O* *O*
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:52:31 #211
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_84988389
Flugeltje en Martijn Van harte gefeliciteerd met jullie mooie manneke! Geniet van elkaar *O*
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_84989365
Flugeltje gefeliciteerd!!!! Dikke kus!
pi_84989451
Hoera, daar is Willem dan! Geniet van elkaar, en hopelijk kun je een beetje uitrusten tijdens de kraamtijd Flugeltje!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:54:38 #214
147316 crew  DJMO
#trut
pi_84990777
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
DJMO, gefeliciteerd trouwens! Ik vergat het daarnet. Wilde je er bij zetten in de OP maar dat was al gedaan. :P
http://babystrology.com/t(...)3&day=12&babycount=1 < Zou die wel in de op er bij mogen dan ? O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_84991068
Spuit elf, maar ik was uit eten ;)

*O* Gefeliciteerd met de geboorte van Willem! *O*

Wat een mooi ventje zo te zien! O+
pi_84991139
gefeliciteerd met jullie mooie zoon flugel en martijn.
geniet ervan!!!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_84992689
Gefeliciteerd met Willem *O* *O* *O*
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:47:40 #218
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84992796
Oh, nog heel niet gefeliciteerd! :o

Fluugs en Martijn, gefeliciteerd met de geboorte van Willem *O*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 8 augustus 2010 @ 00:08:41 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84993535
Zo hehe, vanmorgen al wel gelezen op mijn telefoon, maar toen weer geen verbinding om te reageren, nu eindelijk weer wel. ;)
Flugeltje en Martijn, gefeliciteerd!
pi_84993689
Feli Flugel! *O*

en DJMO natuurlijk ook!
  zondag 8 augustus 2010 @ 07:09:50 #221
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_84998701
:O *meldt* O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_84998832
Wat saffier zegt! Ik mocht nog ff blijven liggen. Jen en M. zijn al ruim een uur op.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84998843
Flugeltje en Martijn, gefeliciteerd met jullie Willem!! *O* *O* Hij lijkt op zijn papa!! O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_84999701
Flugeltje en Martijn, gefeliciteerd met de geboorte van Willem !! *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 augustus 2010 @ 10:06:27 #225
147316 crew  DJMO
#trut
pi_84999870
ik kon blijven liggen tot kwart voor tien, toen werd ik (ruw) mijn bed uitgehaald doordat er een dreumes op mijn hoofd ging zitten }:|

Ik ben bang dat ik deze zwangerschap heel wat (meer) kilootjes ga aankomen dan mijn eerste twee :') Als je na t avondeten nog mac en ijs naar binnen gaat werken gaat het hard natuurlijk :X (nou heb ik gelukkig niet elke dag visite die naar de mac rijdt, maar de KFC is ook lekker en dat kan ik als wil wel elke dag halen :') )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_85000290
Hahaha DJMO ik vreet me suf de laatste 14 weken.. Ik ben nog steeds niet heel veel aangekomen *O*
Dus dat wens ik jou ook toe.. Ik ben nu een kilotje of 3 aangekomen en moet nog maar 12/14 weken :D

Ik ben zo blij met mijn verloskundige praktijk ik had van vele stress weeenachtig gevoel..
Ze kwam direct kijken of het dat was even voelen hartje luisteren...
Bij mijn vorige vk zeiden ze nee hoor is niets en dan hingen ze op..
Ik sta gelijk weer een stuk fijner in de zwangerschap..

Ookal is de stress nu over en kan ik heerlijk genieten.. Er komt wel weer nog een verbouwing aan.
Dus nu mijn zorgen weg zijn heerlijk O+ O+
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:04:50 #227
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_85001150
*meldt*
mogguh lady's and gentleman :W
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zondag 8 augustus 2010 @ 11:14:55 #228
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85001382
Mogguh MM!

Zou deze er ook bij mogen?
http://www.babytijd.com/ticker/tickers/wac6l2p8gc34mz6r.png
Ik ga tot 31 augustus gewoon uit van 15 april 2011
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_85003934
Nog geen nieuws van ChillayD? :%
pi_85006000
Die heeft dr baby ook al mag ik hopen.
pi_85006236
Oh en spiritus ruikt ook lekker! Ff de ramen gezeemd binnen. Heel m'n huis ruikt nu naar een combi van chloor/spiritus/alciet. Wat een gezonde lucht eigenlijk :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 augustus 2010 @ 14:42:49 #232
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85007929
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Oh en spiritus ruikt ook lekker! Ff de ramen gezeemd binnen. Heel m'n huis ruikt nu naar een combi van chloor/spiritus/alciet. Wat een gezonde lucht eigenlijk :D
mijn huis ruikt naar kippensoep (vers gemaakt) vanavond met stokbrood kruidenboter .. misschien een omeletje erbij .. *smikkel*

ik snap die voorkeuren voor schoonmaakluchtjes niet eerlijk gezegd.ik vind citronella altijd wel lekker ruiken, maar dat is tenminste nog een lekker luchtje :P

zondag 8 augustus 2010 @ 14:49:01 #233
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_85008166
Jeetjejom je staat erbij hoor. Jeetje, jij zult wel lang als nr. 1 van de lijst komen te staan!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_85008293
Aug 2011.
Één heel jaar zwanger :D
pi_85008426
:? 15 april schreef ze toch? Maar tot ze de echo heeft in augustus gaat ze dus even van deze datum uit...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85008527
Ok :D Dacht al ;)
pi_85010704
Ik heb vandaag getest of mensen een zwangere vrouw voor laten gaan bij het toilet in de Ikea als ze héél nodig moet. Niet dus.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 8 augustus 2010 @ 16:04:17 #238
238474 Jeetjejom
pi_85010751
Ik heb het er idd een beetje onhandig neergezet, maar totdat ik op 31 augustus uitsluitsel van de gyn krijg, ga ik nog uit van 15 april.... Ik kan toch nu niet 4 weken zwanger zijn en dan uitgerekend zijn op 31 augustus? _O-
Jouw warmte is genoeg
pi_85010836
Dat had ik ook al ontdekt toen er een rij van 10 vrouwen bij de V&D in Den haag stond }:|
Ze staan ook zelden op hier in de bus of tram. En laatst waggelde ik met veel moeite naar een plekje.
Rende een heel dik vadsig mens me zo voorbij en duwde me aan de kant om te zitten :o
  zondag 8 augustus 2010 @ 16:09:31 #240
238474 Jeetjejom
pi_85010982
Pvoesss en Claudia_X, dat heb ik de vorige zwangerschap ook al gemerkt, dat mensen zich echt niet sociaal opstellen tegenover zwangeren. Ik hoef niet met fluwelen handschoentjes te worden behandeld, maar toen iemand in de supermarkt het te druk had met vertellen en bijna met wagentje en al mijn buik in crashte kon er totaal geen sorry vanaf. Meer een geirriteerde blik van mens je loopt in de weg!
In Duitsland daarentegen werd me in iedere winkel een stoel aangeboden toen ik met een vriendin ging shoppen!
Jouw warmte is genoeg
pi_85011026
Ik hoop maar dat ze zo blind van wanhoop was dat ze niet zag dat je zwanger was, Pvoesss. :o

Ik reis met bus 12s naar de Uithof en er is tijdens de vorige zwangerschap nooit een student voor me opgestaan. Oudere mensen (lees: afgestudeerd of anderszins klaar met school) doen dat vaak wel.
pi_85011095
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 16:09 schreef Jeetjejom het volgende:
Pvoesss en Claudia_X, dat heb ik de vorige zwangerschap ook al gemerkt, dat mensen zich echt niet sociaal opstellen tegenover zwangeren. Ik hoef niet met fluwelen handschoentjes te worden behandeld, maar toen iemand in de supermarkt het te druk had met vertellen en bijna met wagentje en al mijn buik in crashte kon er totaal geen sorry vanaf. Meer een geirriteerde blik van mens je loopt in de weg!
In Duitsland daarentegen werd me in iedere winkel een stoel aangeboden toen ik met een vriendin ging shoppen!
Ik kan me daar ook ontzettend aan ergeren, dat men in de supermarkt gerust met een wagentje tegen je zwangere buik beukt. Dat doen ze trouwens ook als ik Ivan bij me draag. Ik vermoed dat ze te veel met zichzelf bezig zijn en het gewoon echt niet zien. Dat neemt niet weg dat ze netjes hun excuses aan zouden kunnen bieden.
pi_85011570
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 16:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop maar dat ze zo blind van wanhoop was dat ze niet zag dat je zwanger was, Pvoesss. :o

Ik reis met bus 12s naar de Uithof en er is tijdens de vorige zwangerschap nooit een student voor me opgestaan. Oudere mensen (lees: afgestudeerd of anderszins klaar met school) doen dat vaak wel.
oh ik had het juist andersom :D
In de trein was altijd iedereen ineens heel druk bezig met de andere kant opkijken, naar buiten staren of op hun telefoon gluren. De enige die voor me opstonden waren jongens en meiden van mijn eigen leeftijd. Zeg tussen de 20 en 25. Ja en bejaarde mannen vooral, dat dan weer wel :P maar ook die leeftijd.

Júist die zakenlui met hun aktetas en snelle pak bleven zitten waar ze zaten.

en omgekeerd ook, ik heb 8 maanden zwanger ook wel eens mijn plek afgestaan aan een bejaarde dame, slecht ter been. Van de zotte dat mensen daar niet even voor opstaan, dat dan een zwangere vrouw met toeter van hier tot tokyo dat moet doen. De mevrouw voelde zich enorm bezwaard om mijn plek aan te nemen maar er zat niet heel veel anders op...
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85011868
Hier ook idd de zakenlui die mij niet ziet.. Laatst was er een jongetje jaar of 8 turks gok ik.
Mevrouw gaat u maar zitten hoor O+ Ik vond het zo lief..
En bejaarde maanden inderdaad die zijn altijd heel lief. Ook als ik met de dame ben
Er heeft ook een vrouw wel eens gevraagd of ik voor haar op wilde staan }:| En toen was ik rond de 37 weken gok ik...
  zondag 8 augustus 2010 @ 16:34:48 #245
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_85011976
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 16:04 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik heb het er idd een beetje onhandig neergezet, maar totdat ik op 31 augustus uitsluitsel van de gyn krijg, ga ik nog uit van 15 april.... Ik kan toch nu niet 4 weken zwanger zijn en dan uitgerekend zijn op 31 augustus? _O-
mmmoch :D

En btw, ik vond het juist heel erg om als 'zwangere' behandeld te worden en dat jan en alleman je maar zijn/haar stoel aanbood. Als het echt moest dan vroeg ik zelf wel. Verder nooit rare of gekke blikken daarover gehad. Je kunt toch voor jezelf zorgen? Ik zie niet in waarom de hele wereld nou opeens met alle zwangere vrouwen rekening moet gaan houden. Voor laten gaan in de wc? Waarvoor? Niemand is ook maar zijn/haar reden verschuldigd en dat kunnen best meer legitieme redenen zijn dan alleen maar zwanger.
No offense!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_85011992
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 16:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vandaag getest of mensen een zwangere vrouw voor laten gaan bij het toilet in de Ikea als ze héél nodig moet. Niet dus.
Toen ik laatst bij de Ikea was en ook heel nodig moest, was er net een schoonmaker bezig die met zijn karretje de ingang blokkeerde zodat mensen er niet in konden zolang hij bezig was. Maar zodra hij mij zag staan wachten, reed ie zijn karretje opzij en zei dat ik wel even mocht hoor. Vond het echt wel lief!

Maar in het OV is het echt waardeloos ja. Ik vind het echt asociaal dat mensen gewoon blijven zitten, helemaal op het plekje naast het kinderwagenplekje. Snap sowieso al niet waarom je daar gaat zitten als je geen wagen bij je hebt.

Als ik zelf niet zwanger ben (eh, wanneer was dat ook alweer? :+ ) dan sta ik mijn plekje in het OV wel altijd af aan een zwangere hoor. Het is vaak gewoon niet prettig met zo'n buik om dan te moeten staan vind ik.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85012014
Echte zakenlui reizen niet met het openbaar vervoer. :+

Wat ik erg ontroerend vond is dat hoogbejaarde mensen per se voor mij op wilden staan tijdens een begrafenis. Dat vond ikzelf te erg. Ik ga écht niet op de plek van een tachtigplusser zitten. :o
pi_85012085
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 16:34 schreef RockabeIIa het volgende:

En btw, ik vond het juist heel erg om als 'zwangere' behandeld te worden en dat jan en alleman je maar zijn/haar stoel aanbood. Als het echt moest dan vroeg ik zelf wel. Verder nooit rare of gekke blikken daarover gehad. Je kunt toch voor jezelf zorgen? Ik zie niet in waarom de hele wereld nou opeens met alle zwangere vrouwen rekening moet gaan houden. Voor laten gaan in de wc? Waarvoor? Niemand is ook maar zijn/haar reden verschuldigd en dat kunnen best meer legitieme redenen zijn dan alleen maar zwanger.
No offense!
Nou, als ik zwanger ben dan kan ik mijn plas nu eenmaal moeilijker ophouden en kan ik moeilijker lange tijd staan. Kan ik ook niks aan doen, net zoals een bejaarde er niks aan kan doen dat die moeilijker ter been is. Het lijkt me doodnormaal dat fatsoenlijke mensen een beetje rekening met elkaar houden. Natuurlijk kun je erom vragen, maar het is toch fijner om in een wereld te leven waarin mensen met elkaar meedenken?

Maar hey, ik ben ook zo iemand die een ander met weinig boodschappen voorlaat bij de kassa als ikzelf veel booschappen heb.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 augustus 2010 @ 16:51:01 #249
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85012492
Bij mijn eigen AH is het zo erg dat ik zonder te vragen naar het personeelstoilet mag :@ ze kennen me allemaal, en als ik Jan bij me heb is het bijna vechten onder de (kassa)meiden wie even op mag letten terwijl ik naar t toilet ben.

Over opstaan in t ov : Ik vind wel dat de huidige maatschappij verhard is. Jongeren (plm 16/17 jaar) heeft geen respect meer voor de vrouw, bejaarden of wat voor groep dan ook. Idd: een bejaarde staat wel voor een zwangere op terwijl een 16jarige bij zichzelf denkt: "krijg de tering ik zit hier best en dat andere bankje heb ik nodig voor mijn tas en voeten" . En als je dan (beleefd) vraagt of je mág zitten kijken ze je nog vernietigend aan :')

Ik ben als zwangere niet speciaal, maar wel kwetsbaarder dan een niet-zwangere. Ik hoef niet speciaal behandeld te worden, maar een beetje respect is altijd prettig en als daar bij komt dat je (gewoon) kunt zitten in t ov, is t alleen maar mooi meegenomen.

just my 2 cents

Jubileum moderator zondag 8 augustus 2010 @ 17:04:24 #250
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_85012974
Flugeltje en Martijn van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')