Op het werk gebruiken we Excel toch voor best veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar moet het ook wel bij blijven
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier schijnt gewoon volop de zon.
Hier ook al regenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gelukkig maar een paar druppels, net nog buiten getafeltennist en dat ging nog wel
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Mijn docent Business Intelligence & Datawarehousing riep altijdquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op het werk gebruiken we Excel toch voor best veel eigenlijk.Niet wat het altijd even goed werkt.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier schijnt gewoon volop de zon.
Ja vanmorgen was het nog heerlijk zonnig en warm, maar nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Mijn laatste keer was 1:13quote:
picsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Hier ook regen
Maar wel een 'nieuwe' salontafel, tv meubelement en een bureau voor L.no
Ik doe gemiddeld ook 1 op 18/19 hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn laatste keer was 1:13Mijn auto zuipt te veel.
Straks, eerst hier nog wat inrichten en opruimenquote:
Mijn auto haalt dat nooit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik doe gemiddeld ook 1 op 18/19 hoor.
Ik heb er ook maar 5 hoor. Eerst met deze auto zelfs 4quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn auto haalt dat nooit.Ik mis wel een zes versnelling, dat zou denk ik al wel schelen. Maar hij blijft zuipen natuurlijk.
3000 toeren als ik 100 rijd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar 5 hoor. Eerst met deze auto zelfs 4
Nadat dat valt bij mij wel mee...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:26 schreef The_Dean het volgende:
Maar dat heb je al snel met die benzine Opels
Inderdaad en 1.8 helpt daar ook niet bij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:26 schreef The_Dean het volgende:
Maar dat heb je al snel met die benzine Opels
Ben = een no go!! alleen gezeik en als je factuur niet klopt moet je mooi mailen ipv bellen ofwel; altijd gezeik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:49 schreef DjRex89 het volgende:
Pffff ik twijfel....
Ik moet binnenkort of een nieuw abonnement of mn abonnement verlengen. Ik zit nu bij Hi en er is nu een aanbieding van 6,95 (1jaar) of 5,95(2 jaar), inclusief een sms bundel kom ik dus op 16,95 of 15,95 per maand. Een andere optie is dat ik overstap naar Ben maar er zijn een hoop negatieve berichten over te vinden. Ben kost me echter maar 13euro per maand en ik zit er geen x jaar aan vast. Ik weet dus ook niet wat ik nu moet doen2 jaar aan een abonnement vastzitten vind ik nogal veel maar scheelt wel weer geld..
Dat lees ik dus ook veel...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben = een no go!! alleen gezeik en als je factuur niet klopt moet je mooi mailen ipv bellen ofwel; altijd gezeik.
Dat is mogelijk ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
ja lijkt me slim als je 550 smsjes per maand verstuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |