Hihi, ik geloof nu echt niet meer dat jij hetero bent.quote:
Delen is ook wel een goeie optie.quote:
Dibs.quote:
Zor dat het een IETS meer uitspreekbaar woord wordtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:00 schreef Zeroku het volgende:
Wacht ik ga zo'n zelfde kekke code maken als Myr.
Maar dat heeft niets met jou persoonlijk te maken hoor; het komt gewoon door de aanwezigheid van een piemel.quote:
Ja, dan snappen ze het toch nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zor dat het een IETS meer uitspreekbaar woord wordt
06-ZEROKU OK of zo.
Jij weet heulegaar niet of ik een plasser heb.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met jou persoonlijk te maken hoor; het komt gewoon door de aanwezigheid van een piemel..
HA! En dat hoefde ik niet eens te bewijzenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met jou persoonlijk te maken hoor; het komt gewoon door de aanwezigheid van een piemel..
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HA! En dat hoefde ik niet eens te bewijzen
Een 'plasser' is onzijdig hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij weet heulegaar niet of ik een plasser heb.
Een uitwendige plasser dan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een 'plasser' is onzijdig hoor.
Kan zowel het mannelijk als het vrouwelijk geslachtsdeel zijn.
Waarom niet?quote:
Nee joh over boobiesquote:
Smakelijk.quote:
Doen, doen. I bet I'll love it.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:09 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook terug sturen maar dan moet ik eerst eens een mooie foto maken en dat vind ik niet zo snel van eigen foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |