abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:50:43 #126
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_85108461
Wel verstandig om dat aan te geven. Meeste mensen die eens wat willen hebben haken af op het moment dat ze horen hoe lang het kan duren. :')

Mijn eerste ervaring was niet zo positief en vraag mij af of ik wel een vervangend artikel krijg als ik er moeite voor doe. Het zal allemaal vast wel, maar die screenprotectors waren net voor iemand anders, en zal je net zien dat de eerste keer plakken niet goed gaat. Bijbestellen kan natuurlijk ook, maar voordat dat weer hier is. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:19:32 #127
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85112283
Ik moet een Ipod dock hebben voor een stereosysteem.

De eerste winkel Everbuying kwam na 3 weken eindelijk erachter dat de zwarte niet leverbaar is :')

Toen naar Ebay gegaan....

1e komt binnen, volgens de knakker past elke ipod en iphone erop.... niet dus.
2e besteld die iets duurder is.... geeft geluid uit 1 speaker :')
Nu een 3e besteld uit Amerika, ook Chinese zooi maar de prijs is goed.

Uiteraard allemaal in opdracht voor iemand anders, ik voel je pijn Neo }:|

Dan maak je zo'n kapotte dock open en zit alles aan de binnenkant onder de stoffige vingerafdrukken. Dat zie je echt vaak met dit soort goedkope zooi, handschoenen zijn blijkbaar te duur.

Ook nog een fout model horloge ontvangen vandaag, waarom zou je een bestelling dubbel checken ^O^ Maar Chinezen zijn zo ontzettend Ying Yang want ook nog telefoonhoesjes ontvangen zonder deze besteld te hebben :Y

Het DX trutje laat niks meer van zich horen m.b.t. een refund en het systeem is dichtgespijkerd zodra je gereageerd hebt :N

De Chinese webshop experience draait hier op volle toeren *O*
pi_85113054
Die beschrijvingen over iPod/iPhone docks op DX blijken ook niet te kloppen, aan de reviews te lezen. Ik heb er laatst een besteld, nu hoop ik dat dat ding gewoon werkt met m'n iPod Touch.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:25:56 #129
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_85115972
Wat is ongeveer de gemiddelde bezorgtijd van DX? Weekje of 6?
pi_85116495
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Treces het volgende:
mijn laatste pakketje was er in 2,5 week ^O^
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:33:57 #131
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_85119096
quote:
DX = afrader.. echt die shop heeft geen service meer.. als je iets goedkoops wilt halen moet je gewoon even kijken of 't bij andere shops voor dezelfde prijs is en daar bestellen.
Lightake service is btw prima, shipment duurt soms iets lang maar dat is bij alle shops :p
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:45:59 #132
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_85119613
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:33 schreef tokko1 het volgende:

[..]

DX = afrader.. echt die shop heeft geen service meer.. als je iets goedkoops wilt halen moet je gewoon even kijken of 't bij andere shops voor dezelfde prijs is en daar bestellen.
Lightake service is btw prima, shipment duurt soms iets lang maar dat is bij alle shops :p
Oh, ik heb gewoon wat dingen bij elkaar gepakt en besteld. Ik was niet echt aan het doelen op iets. :+ Ik ben echter volgende week met vakantie, en dan is het toch jammer als je dan je pakketje misloopt. Het gevoel van zo'n TNT-medewerker aan de deur met jouw pakketje blijft toch tof. :7
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:58:58 #133
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_85120220
Ik weet niet of andere mensen die al op hadden gemerkt (volg de reeks niet echt, veel te druk met andere dingen), maar goed. Een tijdje terug kwam er ineens een hele berg sextoys bij op DealExtreme. En ja hoor, wat voor link zie ik nu in het menu staan? http://www.intimategadgets.com/

Blijkbaar de sextoys-winkel van DealExtreme :')
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  woensdag 11 augustus 2010 @ 00:15:59 #134
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_85120979
quote:
vrijdag besteld, woensdag postbode aan de deur! *O*
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_85125894
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:33 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Je bent er gewoon op uitgekeken. :'(
  woensdag 11 augustus 2010 @ 10:16:55 #136
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_85130346
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 02:46 schreef Berend. het volgende:

[..]

Je bent er gewoon op uitgekeken. :'(
Nee, dealextreme :r

Rest chinese webshops *O*
Verwacht namelijk nog z'n 5 pakketjes..
afgelopen weken al z'n 6 pakketjes binnengekregen dus om nou te zeggen dat ik er op uitegekken ben :@
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_85130515
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:49 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Begint dementie je hersenpan al te perforeren ouwe? :P
Met zo'n prijsverschil is het gewoon nep, lijkt me simpel :Y
Maar is deze dan wel echt? Een Dr.Dre koptelefoon voor 100$ http://www.buyincoins.com(...)ck-product-1845.html
pi_85130554
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 10:23 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Maar is deze dan wel echt? Een Dr.Dre koptelefoon voor 100$ http://www.buyincoins.com(...)ck-product-1845.html
100 euro ;)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 10:28:30 #139
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85130648
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:50 schreef neo2000 het volgende:
Wel verstandig om dat aan te geven. Meeste mensen die eens wat willen hebben haken af op het moment dat ze horen hoe lang het kan duren. :')

Mijn eerste ervaring was niet zo positief en vraag mij af of ik wel een vervangend artikel krijg als ik er moeite voor doe. Het zal allemaal vast wel, maar die screenprotectors waren net voor iemand anders, en zal je net zien dat de eerste keer plakken niet goed gaat. Bijbestellen kan natuurlijk ook, maar voordat dat weer hier is. :')
Bij mij niet als ze horen hoeveel het goedkoper is willen ze wel een tijdje wachten :)
pi_85130908
gvd kut DX, ze hebben zon varkentje vergeten in mn order te doen, normaal ga ik daar niet over zeiken maar heb al heel wat dollars besteed aan defective producten waar ik niks over heb gezegd,
afijn, nu willen ze dat ik een foto maak dat ik kan bewijzen dat ik het niet heb ontvagen WTF k word echt ziek van DX :P
pi_85131935
Iemand nog ervaring met andere taobao "agents"
pi_85132144
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 10:25 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

100 euro ;)
Verkeerd gezien inderdaad, maar dus wat is het antwoord nou? Als iets 100 euro is net zo duur als de echte hier, dan moet dat toch echt zijn? Of worden mensen daar dan dubbel zo hard genaaid? Want wie besteld zoiets dan daar nog?

-edit- echte is dus 300 euro zie ik, toch vind ik 100 euro veel voor nep.
pi_85132506
Los van de hoofdtelefoon, voor welk bedrag kun je vanuit Azie naar USA bestellen zonder import en douane kosten etc. te betalen? Waar dat naar Nederland toe een max grens van 22 euro is?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:30:22 #144
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_85135255
deze denkt dat ie slim is, koopt voor weinig iets via tradetang, komt er achter dat t chinese namaak is, en gaat op internet ongefundeerd zitten janken op zn eigen website..
http://tradetang.punt.nl/?home=1

oh en PS: ja, je kunt er reageren met een fake registratie ;-)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:31:43 #145
48067 neo2000
pi_85135299
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
<snip>
De Chinese webshop experience draait hier op volle toeren *O*
Hear hear! :') *O*

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:20 schreef Apekoek het volgende:
Los van de hoofdtelefoon, voor welk bedrag kun je vanuit Azie naar USA bestellen zonder import en douane kosten etc. te betalen? Waar dat naar Nederland toe een max grens van 22 euro is?
Zal je denk ik even op een Amerikaanse douane site moeten kijken? Misschien scheelt het wel weer per staat, wie weet. :')
Maar waarom zou je het willen? Volgens mij zijn meeste spullen in de states in vergelijking met bijvoorbeeld hier ook al dirt cheap.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_85135303
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:30 schreef mickeyD het volgende:
deze denkt dat ie slim is, koopt voor weinig iets via tradetang, komt er achter dat t chinese namaak is, en gaat op internet ongefundeerd zitten janken op zn eigen website..
http://tradetang.punt.nl/?home=1

oh en PS: ja, je kunt er reageren met een fake registratie ;-)
gewoon weer iemand die dacht dat hij iets echts kocht :')
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:33:50 #147
48067 neo2000
pi_85135373
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:31 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

gewoon weer iemand die dacht dat hij iets echts kocht :')
En vervolgens in echt onvervalst steenkolen Engels gaat klagen. Go Hollander go!!!! :') ):O
pi_85137667
Jippie, eerste bestelling van DX binnen..

Een mooie knuffel voor t zusje:

En een heel fout horloge:

2 weken terug besteld. Het was vorige week donderdag eigenlijk al hier, maar toen was ik niet thuis dus vandaag opgehaald bij het postkantoor.

Ik vond het in ieder geval redelijk snel (ik moet wel eens langer wachten op dingen uit Europa) en ga er nog wel eens bestellen denk ik.
No one gets remembered
For the things they didn't do
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:33:31 #149
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85137687
Die koptelefoons zijn wel origineel volgens een shop, alleen hebben ze in China een andere definitie voor dat woord :D

Wat blijkt? De verpakking is een kopie maar de koptelefoon is origineel. Blijven doorvragen en dan krijg je het echte antwoord :') Daarmee bedoelen ze dus het speakertje binnenin de koptelefoon is origineel _O-

Leuk verhaal en wellicht de waarheid. Een hoop merken kopen gewoon onderdelen van een fabrikant en vervolgens fabriceren ze hun eigen product. Je moet ook niet denken dat het speakertje binnenin de koptelefoon zijn gewicht in goud waard is en de rest van de onderdelen zijn ook belangrijk.

Monster is sowieso een vreselijk kut merk, waarom zou je überhaupt deze spullen willen hebben (of het moet heel goedkoop zijn).
pi_85151080
-opzouten, expleciet posten over verboden/illegale waar is verboden, dit staat toch echt duidelijk overal in de reeks/OP aangegeven dat dit verboden is.-

[ Bericht 95% gewijzigd door BrandX op 11-08-2010 21:27:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')