mijn laatste pakketje was er in 2,5 weekquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Treces het volgende:
Wat is ongeveer de gemiddelde bezorgtijd van DX? Weekje of 6?
DX = afrader.. echt die shop heeft geen service meer.. als je iets goedkoops wilt halen moet je gewoon even kijken of 't bij andere shops voor dezelfde prijs is en daar bestellen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Treces het volgende:
Oh, ik heb gewoon wat dingen bij elkaar gepakt en besteld. Ik was niet echt aan het doelen op iets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
DX = afrader.. echt die shop heeft geen service meer.. als je iets goedkoops wilt halen moet je gewoon even kijken of 't bij andere shops voor dezelfde prijs is en daar bestellen.
Lightake service is btw prima, shipment duurt soms iets lang maar dat is bij alle shops :p
vrijdag besteld, woensdag postbode aan de deur!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Treces het volgende:
Je bent er gewoon op uitgekeken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
DX = afrader.. echt die shop heeft geen service meer.. als je iets goedkoops wilt halen moet je gewoon even kijken of 't bij andere shops voor dezelfde prijs is en daar bestellen.
Lightake service is btw prima, shipment duurt soms iets lang maar dat is bij alle shops :p
Nee, dealextremequote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:46 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je bent er gewoon op uitgekeken.
Maar is deze dan wel echt? Een Dr.Dre koptelefoon voor 100$ http://www.buyincoins.com(...)ck-product-1845.htmlquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Begint dementie je hersenpan al te perforeren ouwe?![]()
Met zo'n prijsverschil is het gewoon nep, lijkt me simpel
100 euroquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar is deze dan wel echt? Een Dr.Dre koptelefoon voor 100$ http://www.buyincoins.com(...)ck-product-1845.html
Bij mij niet als ze horen hoeveel het goedkoper is willen ze wel een tijdje wachtenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:50 schreef neo2000 het volgende:
Wel verstandig om dat aan te geven. Meeste mensen die eens wat willen hebben haken af op het moment dat ze horen hoe lang het kan duren.
Mijn eerste ervaring was niet zo positief en vraag mij af of ik wel een vervangend artikel krijg als ik er moeite voor doe. Het zal allemaal vast wel, maar die screenprotectors waren net voor iemand anders, en zal je net zien dat de eerste keer plakken niet goed gaat. Bijbestellen kan natuurlijk ook, maar voordat dat weer hier is.
Verkeerd gezien inderdaad, maar dus wat is het antwoord nou? Als iets 100 euro is net zo duur als de echte hier, dan moet dat toch echt zijn? Of worden mensen daar dan dubbel zo hard genaaid? Want wie besteld zoiets dan daar nog?quote:
Hear hear!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef monkeybrain het volgende:
<snip>
De Chinese webshop experience draait hier op volle toeren
Zal je denk ik even op een Amerikaanse douane site moeten kijken? Misschien scheelt het wel weer per staat, wie weet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:20 schreef Apekoek het volgende:
Los van de hoofdtelefoon, voor welk bedrag kun je vanuit Azie naar USA bestellen zonder import en douane kosten etc. te betalen? Waar dat naar Nederland toe een max grens van 22 euro is?
gewoon weer iemand die dacht dat hij iets echts kochtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:30 schreef mickeyD het volgende:
deze denkt dat ie slim is, koopt voor weinig iets via tradetang, komt er achter dat t chinese namaak is, en gaat op internet ongefundeerd zitten janken op zn eigen website..
http://tradetang.punt.nl/?home=1
oh en PS: ja, je kunt er reageren met een fake registratie ;-)
En vervolgens in echt onvervalst steenkolen Engels gaat klagen. Go Hollander go!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
gewoon weer iemand die dacht dat hij iets echts kocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |