Wat dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik krijg net van Vlarp een hílarisch filmpje van ons samen.
en samen heel hard hips in de camera hebben geroepen ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze zullen wel dronken geweest zijn.
O... TMM was weer ingelogd zie ik nuquote:
hoe kan dat nou, ik heb niet eens iets op Fok gepost vandaag?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O... TMM was weer ingelogd zie ik nu
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
toch maar eens een film van Philippe Delvaux gedownload
wij ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef Cahir het volgende:
Ik ga misschien eens een nieuw account maken. Schaam me voor bepaalde topics.
Nou.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
tuurlijk ik zou ook meteen zo zoenen en zo...
toen hij er achter kwam dat MR gay hem geen slaapplek in Amsterdam kon bieden liet ie hem weer vallen en istie toch voor een ander gegaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
tuurlijk ik zou ook meteen zo zoenen en zo...
ja, maar dan moet je niet in het uitgaansgebied wonen. Zelfde met de mensen die in Amstelveen gaan wonen en klagen over vliegtuigoverlast.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:16 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
In het centrum van Amsterdam wonen ook gewoon mensen hoor. Die willen van hun nachtrust kunnen genieten.
Heeeequote:
Het beest ging los?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heeee![]()
que tal?
Ik had me weer erg misdragen gisteren en vanochtend...![]()
![]()
Bad boy drunk by six
Kissing someone else's lips
Smoked too many cigarettes a day
I'm not happy when I act this way
een beetje.quote:
Dat hadden we het eerste jaar (2 jaar geleden): spiegelborden met teksten als: "wat kijk jij nou" en " ik zie jou wel" o.i.d.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
of met een bootje waarop staat bring on the freaks, en dan met een grote spiegel er op, vanwege het hoge aapjes kijken gehalte
hoe heb jij het gehad? stond jij ook op een boot?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:31 schreef creno het volgende:
[..]
Dat hadden we het eerste jaar (2 jaar geleden): spiegelborden met teksten als: "wat kijk jij nou" en " ik zie jou wel" o.i.d.
Jeps, dezelfde als waar Ang3l en TMM op stondenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe heb jij het gehad? stond jij ook op een boot?
Serieus?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een beetje.kga natuurlijk niet meteen mijn hele trukedoos openen.
![]()
we waren naar Rapido gegaan. Iedereen was natuurlijk hot and bothered.en we hadden nog een afterparty van 1 uur s nachts tot 10 uur s ochtends. aaahhhh the good old days....
![]()
![]()
![]()
![]()
het was 1 fuckfest.![]()
je hoort het wel in oktober...heb je genoeg voor deel 4 én deel 5
![]()
u riep mij ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:27 schreef mike_hunt het volgende:
en waarom zitten we na tig dagen nog in deze goddamned topic?? Is de helft op vakantie? waar is de nachtploeg?? i miss those bitches...
neem je Bartjebart volgend jaar gewoon mee tijdens Pride Weekendquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
Hoezo serieus?
Aren’t we judgemental…![]()
Geloof me, popje… walk a mile in my shoes.. hoe oud ben je eigenlijk? tween and shit?
o echt waar?!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:56 schreef creno het volgende:
[..]
Jeps, dezelfde als waar Ang3l en TMM op stonden
quote:
dat fuckfest gebeuren?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
Hoezo serieus?
Aren’t we judgemental…![]()
Geloof me, popje… walk a mile in my shoes.. hoe oud ben je eigenlijk? tween and shit?
Tis niet zo dat de hele club in een orgie verwikkeld is.. dat bedoel ik niet met fuckfest...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
dat fuckfest gebeuren?
Nja sorry... noem me naief, maar in dit geval klopt dat compleet
Kijk als jij het leuk vind, gewoon lekker doen hoor... maar toch verbaast het me...
Neej dat stukje had ik ook nog wel begrepen... maar goed... Maar wat is jouw definitie van fuckfest dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis niet zo dat de hele club in een orgie verwikkeld is.. dat bedoel ik niet met fuckfest...![]()
tuurlijk kan het je verbazen...je bent nog beginnende...
mezelf nu in bed gaan leggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you crazy motherfucker
sup? wat doe je nog zo laat op"?
Met beginnende bedoel ik dat je nog alles aan het aftasten bent waar de grenzen liggen... Als je mijn leeftijd bent dan begrijp je het wel..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej dat stukje had ik ook nog wel begrepen... maar goed... Maar wat is jouw definitie van fuckfest dan eigenlijk?
hoezo ben ik nog beginnende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |