Ik stond aan de andere kantquote:
Ik dacht het niet!quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Doe dat maar naast Vlarp's bed.
Hij reageert nu niet om ons te laten denken dat hij hard aan het werk isquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Altijd herrie maken, die brabo's.
Hij zou kunnen afstuderen op dit forum zo vaak is hij hier online.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij reageert nu niet om ons te laten denken dat hij hard aan het werk is
en in amsterdam moet iedereen om 12uur naar bedquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Altijd herrie maken, die brabo's.
iedereen hier loopt nu wel te ageren op het feit dat buitenfeesten om 0.00 uur stopt, maar volgens mij mag een gemeente in verband met geluidsoverlast door versterkte muziek niet eens en vergunning afgeven voor evenmenten die na 0.00 uur doorgaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:38 schreef creno het volgende:
[..]
en in amsterdam moet iedereen om 12uur naar bed
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoi![]()
![]()
kwam je weer eens om het hoekje kijken ?
Mjah, ben pas rond 17:00 vrijquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
straks dan maar een middagdutje inlassen voor een schoonheidsslaapje ?
zet hem op kanjerquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:45 schreef Xiance het volgende:
enfin, ik ben weer zzp'er spelen!
bis nach
dat is vroeg, ik was vanochtend traag en mag pas na 18.00 uur naar huisquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:45 schreef Xiance het volgende:
enfin, ik ben weer zzp'er spelen!
bis nach
Ok, ik ga wel weg.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hij zou kunnen afstuderen op dit forum zo vaak is hij hier online.
Ja zo nu en dan moet je ook een bezoek aan het toilet inplannen natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iedereen hier loopt nu wel te ageren op het feit dat buitenfeesten om 0.00 uur stopt, maar volgens mij mag een gemeente in verband met geluidsoverlast door versterkte muziek niet eens en vergunning afgeven voor evenmenten die na 0.00 uur doorgaan.
volgens mij is er bij jullie in de N8 van Chaam gewoon gedoogd :>)
hoe laat stopt b.v de kermis in Tilburg? want dat is wel een goed referentiekaderquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:13 schreef creno het volgende:
[..]
nou allemaal mondje erover dicht dan, anders stopt dat volgend jaar ook om 12uur.
Maar toch is het vreemd dat ze voor zo'n evenement een uitzondering maken, tot 3 uur door laten gaan is misschien niet nodig, maar dan wel gewoon dezelfde sluiting hanteren als de horeca
In het centrum van Amsterdam wonen ook gewoon mensen hoor. Die willen van hun nachtrust kunnen genieten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:13 schreef creno het volgende:
[..]
nou allemaal mondje erover dicht dan, anders stopt dat volgend jaar ook om 12uur.
Maar toch is het vreemd dat ze voor zo'n evenement een uitzondering maken, tot 3 uur door laten gaan is misschien niet nodig, maar dan wel gewoon dezelfde sluiting hanteren als de horeca
Als je daar gaat wonen weet je toch dat er af en toe festivals zijn?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:16 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
In het centrum van Amsterdam wonen ook gewoon mensen hoor. Die willen van hun nachtrust kunnen genieten.
Wat mekker je nou? Ik geef een verklaring waarom het tot 12 uur duurt. En je hebt het over mensen die in de grachtengordel wonen, niet over wonen in de Efteling.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je daar gaat wonen weet je toch dat er af en toe festivals zijn?
Dat is als wonen naast een kerk en klagen over de nachtmis met kerstmis.
Of wonen naast een schapenboer en klagen over het geluid van de scheerapparaten tijdens scheertijd.
Of wonen naast een worstenfabriek en klagen over een rookworstengeur.
ik weet het niet hoe dat dit jaar was, maar volgens mij ging het een jaar of 5 geleden tot een uur of half 2 door, op zo'n terrein bij 013 waar iets gesloopt was.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe laat stopt b.v de kermis in Tilburg? want dat is wel een goed referentiekader
Ik zou graag zeggen dat dat in Rotterdam beter geregeld is, maar helaas. Ook hier sluiten alle AH's in het centrum (groot of klein) om 22:00. Al zit er op loopafstand een nachtwinkel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat je wat ik erg vind? Dat de AH XL al om 22:00 sluit.
Ik heb geen idee van wie deze is, maar hij voel viel me op met de knipperende neonreclame en allerlei lichtjes. Daar betaal je dan dus extra voorquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hier ook. de avondwinkel van Ali Nasi Bami is een begrip in de buurt.
Vlarp óp SAJ, kunnen ze dat allebei wel aan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:37 schreef Waxxer het volgende:
Zondag?? Dicht!! Sterker nog: uit-ge-stor-ven is het dan hier! Dus nee niks geen Vlarp op Stuart Alan Jones naar de super...
Ik heb er meer vertrouwen in dan omgekeerdquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Vlarp óp SAJ, kunnen ze dat allebei wel aan?
quote:
Het was echt bloedserieus en dat meen ik een typfout.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Vlarp óp SAJ, kunnen ze dat allebei wel aan?
Jij met je perverse fantasieënquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het was echt bloedserieus en dat meen ik een typfout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |