flatscreen?quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:34 schreef Waaghals het volgende:
ooit op een schoolreisje lagen meisjes spekjes uit elkaars poesje te vreten op de hotelkamer
Nee een stijve / een schuine lijn zeg maarquote:
Samsung 226CW jeweetzelfquote:
Het zou maar gebeurenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat echt is
Het is een natte droom, maar ik geloof gewoon niet dat het echt isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:39 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Het zou maar gebeurenIk denk dat ik daarna heel braaf naar school ging
Zou best kunnen hoor, ik hoor steeds vaker van die koters 's nachts en dan wordt ik wakker en kijk ik uit het raam. Ik kan dan urenlang niet slapen zou weleens willen weten wat ze aan het doen zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Het is een natte droom, maar ik geloof gewoon niet dat het echt isStaan wel meer rare berichten op die site, zoals dat 12-jarige meisje dat zich uitkleed in een verlaten park
Maar ik wil het zo graag gelovenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat echt is
Sowieso.. 14-jarige meisjes met tieten waar je met een lulletje van een 14-jarige tussen kan neuken...? Lijkt me sterkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |