agossie doet t pijn???quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhwdear. Krijg ik me toch een DuhhCon-DejaVuutje...
kennen wij elkaar???quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhwdear. Krijg ik me toch een DuhhCon-DejaVuutje...
Dat doet mij deugdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee hoor... hoe meer Trollen uit het Donkere Buitenbos hoe meer vreugd...
O mijn god wat ik nu toch zie, bij jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:29 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nostradamus de man met zijn vage voorspellingen waar iedereen zijn eigen draai aan kon geven.
Ja hallo! Dat doe ik dus niet. Beetje privacy wil ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:49 schreef mootie het volgende:
Toch weer jammer dat mensen hier onder een andere naam komen posten, doe gewoon ff de naam die je op de chat gebruikt. Net zo makkelijk!
En dat wissel steeds is zó kut vervelend, dat wil je niet weten...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:49 schreef mootie het volgende:
Toch weer jammer dat mensen hier onder een andere naam komen posten, doe gewoon ff de naam die je op de chat gebruikt. Net zo makkelijk!
Haha nou bij mij heb je geen privacy hoor........quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:51 schreef TjetMaster het volgende:
Ja
[..]
Ja hallo! Dat doe ik dus niet. Beetje privacy wil ik
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:51 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
En dat wissel steeds is zó kut vervelend, dat wil je niet weten...
Ja kutje, iedereen weet sowieso wel wie jij bentquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:51 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
En dat wissel steeds is zó kut vervelend, dat wil je niet weten...
Ik schrijf wel rechtsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:52 schreef Nostradaamus het volgende:
[..]
Haha nou bij mij heb je geen privacy hoor........
Je draagt rechts, zie ik
hahaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:52 schreef Nostradaamus het volgende:
[..]
Haha nou bij mij heb je geen privacy hoor........
Je draagt rechts, zie ik
Oeiiiiiiiiiiiiiii is niet zo mooi he gast, wat ik bij jou zie.quote:
Hilarious...... bijna danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:56 schreef Nostradaamus het volgende:
[..]
En jij links, o wachttttt.......t is bijna niet waarneembaar
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja zucht maar...als IK het maar leuk vind...
Was het blikje over de datum?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:59 schreef Nostradaamus het volgende:
[..]
Oeiiiiiiiiiiiiiii is niet zo mooi he gast, wat ik bij jou zie.
allemaal wratten op je knakworstje
Kijk wel, als ik een kutbui heb kom ik welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja... enzz..heb je al ingeschreven voor Oops Open TrollenDag morgen?
Nou dat geeft mijn engel, Gabriel doorrrquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:06 schreef Fok-teefje het volgende:
Heiy Nostradamus hoe ken je dat zien dan van die wogstjes?
je heb wel bèzondeire gave.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |