ja ik kick daar echt op hoor, kale naakte mannen....mmmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:17 schreef Fok-teefje het volgende:
[..]
is het heus, is dat een fetish van je?![]()
ja enge mensen zijn dat, zelf nog nooit wat meegemaakt...brrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:18 schreef Fok-teefje het volgende:
Ja dat met die ziektes dat begrijp ik ook niet hoooor, echt gestoooaardd
Er is geen een dokter die zegt dat je een beetje kk heb toch.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want zwanger is hetzelfde als kanker?
Beetje rare uitspraak, vriend.
ja inderdaad, dan beginnen wij weer te zeuren, klopt heeeeeelemaalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:22 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Er is geen een dokter die zegt dat je een beetje kk heb toch.
ff afkorten anders beginnen ze weer te zeuren ,
Hee wijsneus wie ben jij eigenlijk om hier mensen te gaan corigeren na 3 postsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:24 schreef Nostradaamus het volgende:
[..]
ja inderdaad, dan beginnen wij weer te zeuren, klopt heeeeeelemaal
zou je wel willen weten he, wie ik ben???quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:25 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Hee wijsneus wie ben jij eigenlijk om hier mensen te gaan corigeren na 3 posts
Ik voorspellllll dat het binnen een maand, een Feyenoord stream word.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:25 schreef Fok-teefje het volgende:
Nostradamus, jij kan toch voorspellen.
Voorspel de toekomst van de oop stream es![]()
![]()
Nostradamus de man met zijn vage voorspellingen waar iedereen zijn eigen draai aan kon geven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:26 schreef Nostradaamus het volgende:
[..]
Ik voorspellllll dat het binnen een maand, een Feyenoord stream word.
Ik voorspel dat jouw auto een klapband krijgt, en binnen een half jaar wordt er bij je ingebroken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:29 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nostradamus de man met zijn vage voorspellingen waar iedereen zijn eigen draai aan kon geven.
Ohhwdear. Krijg ik me toch een DuhhCon-DejaVuutje...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:24 schreef Fok-teefje het volgende:
Ja joonnguuuh en die antwoordduun nou word je moee van hooaar
agossie doet t pijn???quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhwdear. Krijg ik me toch een DuhhCon-DejaVuutje...
kennen wij elkaar???quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhwdear. Krijg ik me toch een DuhhCon-DejaVuutje...
Dat doet mij deugdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee hoor... hoe meer Trollen uit het Donkere Buitenbos hoe meer vreugd...
O mijn god wat ik nu toch zie, bij jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:29 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nostradamus de man met zijn vage voorspellingen waar iedereen zijn eigen draai aan kon geven.
Ja hallo! Dat doe ik dus niet. Beetje privacy wil ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:49 schreef mootie het volgende:
Toch weer jammer dat mensen hier onder een andere naam komen posten, doe gewoon ff de naam die je op de chat gebruikt. Net zo makkelijk!
En dat wissel steeds is zó kut vervelend, dat wil je niet weten...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:49 schreef mootie het volgende:
Toch weer jammer dat mensen hier onder een andere naam komen posten, doe gewoon ff de naam die je op de chat gebruikt. Net zo makkelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |