Geheel wederzijdsquote:Op woensdag 29 september 2010 15:15 schreef Flashbag het volgende:
Goede ervaring met Joran-Joran. Goede communicatie en alles snel geregeld. Heb m'n spel goed binnen gekregen en hij de mijne! Helemaal toppie dus![]()
Geen reactie op mijn pm van zondag 3 oktober, laatste ontvangen pm 27 september.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:17 schreef Stan-ley het volgende:
Geld een week geleden over gemaakt en Kanye heeft via de PM laten weten dan hij het via de pakketpost 23 september heeft verstuurd.
Begin mij lichtelijk zorgen te maken.
[TK] Chanel Allure Homme Sport
Kan je mij die pm sturen die je hem gestuurd hebt, dan ga ik proberen contact te zoeken met hemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:52 schreef Stan-ley het volgende:
[..]
Geen reactie op mijn pm van zondag 3 oktober, laatste ontvangen pm 27 september.
Wat gebeurt er normaal als iemand geld casht zonder spullen op te sturen?
Prima koper. Geld stond een half uurtje later al op de rekening!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:58 schreef Chau het volgende:
De Iphone uit http://forum.fok.nl/topic/1541186 gekocht, alles snel gistermiddag afgehandeld en kon hem vanochtend al in ontvangst nemen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Prima ervaring met pgrferrari in [TK] Exclusieve Xbox 360.
Netjes ontvangen en Xbox 360 kunnen testen met andere harddisk en controller.
Insgelijks, vlotte communicatie, spel heel snel op de post gedaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:33 schreef DragonFodder het volgende:
Ecktenbaas en killjoy zijn beide goede kopers. Snelle communicatie en afhandeling
idd oud collega, communicatie en afhandeling ging prima en vlot.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:58 schreef manga het volgende:
Goede ervaring met Danceplaza in deze topic: [GEZ] IDE Harde schijf, 320+ GB . Bleek een oud-collega te zijn dus dat maakte het nét ff makkelijker hehe. Bedankt nog Danceplaza! HDDtje draait lekker mee in mijn FTP server
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |