pardonquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:46 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was een verneukte avond. Nog iets gemist?
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:46 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was een verneukte avond. Nog iets gemist?
die pinguin maakt je nieuwsgierig en verdwijnt dan tot morgenochtendquote:
hheeee leven , Gutenmorgenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:35 schreef crv het volgende:
[..]
hheeee leven , Gutenmorgen [ afbeelding ]
Ik snap hem nietquote:
Beer op schoot?quote:
Check the microphonequote:
Oh dan ben ik zeker een dirty mind dat ik echt ff iets heel anders in die microfoon zagquote:
Oh. Ah, zo ver denk/kijk ik niet op plaatjes door, dat blijkt welquote:
Jij ziet vaker beren met een 11e vinger?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
En serieus pas na 2x goed kijken zag dat het uberhaupt een microfoon was
Lopen hier in het wild in Rotterdamquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij ziet vaker beren met een 11e vinger?
QFTquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dan ben ik zeker een dirty mind dat ik echt ff iets heel anders in die microfoon zagEn serieus pas na 2x goed kijken zag dat het uberhaupt een microfoon was
Ik zag het ook hoor, en ik ben 'een nette jongen'quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dan ben ik zeker een dirty mind dat ik echt ff iets heel anders in die microfoon zagEn serieus pas na 2x goed kijken zag dat het uberhaupt een microfoon was
quote:
blijkbaar nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag het ook hoor, en ik ben 'een nette jongen'
beetje oppoetsenquote:
Nou het is dat je zegt dat het een microfoon is hoor, ik zag er ook iets anders inquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen deed ik mijn ogen dicht. Als je het over de avond had, dat ga ik hier niet neer zetten. Dank voor uw begrip.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:05 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat was er nou vannacht
Uiteraard. Maar ik snap dan nooit zo goed waarom mensen roepen 'Zo dit-of-dat was kut', en als mensen dan vragen 'Goh wat is er', 'Jaaaa dat ga ik hier niet vertellen hoor...!'quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen deed ik mijn ogen dicht. Als je het over de avond had, dat ga ik hier niet neer zetten. Dank voor uw begrip.
Ciaoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga maar even douchen, en dan via Den Haag naar Delft. Hopelijk eerst even een Wildfire winnen, en dan met het laatste geklus aan de slag
Sport/Fietszequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:13 schreef crv het volgende:
* crv Gaat ff aan zijn conditie werken [ afbeelding ] [ afbeelding ]
WLlZquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik snap dan nooit zo goed waarom mensen roepen 'Zo dit-of-dat was kut', en als mensen dan vragen 'Goh wat is er', 'Jaaaa dat ga ik hier niet vertellen hoor...!'
Que?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |