Oja, nog niet zo lang getrouwd, mama van mini-meneer die zondag 2 wordt (quote:
Geeft niet hoor, dat weten heel veel mensen niet. En eigenlijk boeit het ook vet weinig. Een naam is net zo zeer een tag als een nick. Ik heb zat fokkers bij hun nick in mijn telefoon staan. En het gebeurt ook wel dat ik fokkers bij hun nick noem, ook als ik ze IRL tegenkom. En zelfs dan, ook als ik hun echte naam wel weetquote:
Oh, dan heet ik helemaal niet Nienkequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, dat weten heel veel mensen niet. En eigenlijk boeit het ook vet weinig. Een naam is net zo zeer een tag als een nick. Ik heb zat fokkers bij hun nick in mijn telefoon staan. En het gebeurt ook wel dat ik fokkers bij hun nick noem, ook als ik ze IRL tegenkom. En zelfs dan, ook als ik hun echte naam wel weetHet boeit gewoon meer voor de burgerlijke stand dan voor mij zeg maar
Zeker als je baas deze post leestquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oja, nog niet zo lang getrouwd, mama van mini-meneer die zondag 2 wordt () en ik hou van dagdromen, kleine dingetjes die het waard zijn om voor te stoppen en beestjes (enge kriebelbeestjes uitgezonderd).
Verder heb ik een enorme rotbaan, maar daar ben ik hopelijk snel weer van af
Oeh!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oja, nog niet zo lang getrouwd, mama van mini-meneer die zondag 2 wordt () en ik hou van dagdromen, kleine dingetjes die het waard zijn om voor te stoppen en beestjes (enge kriebelbeestjes uitgezonderd).
Verder heb ik een enorme rotbaan, maar daar ben ik hopelijk snel weer van af
Het gaat HEEL snelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh!Wat leuk!
Gaat snel zeker?
Ja? Is je baan klote? Wel zicht op een leukere?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het gaat HEEL snel![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ach, het moet maar even, en als ik geluk heb heb ik inderdaad snel wat anders
Ik zou jou gewoon Suiker noemen iddquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan heet ik helemaal niet Nienke
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:22 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, en ik heb een kat die Puk heet, hij is 5 jaar (bijna 6), vorig jaar oktober uit het asiel gehaald. Hij zit al de hele avond achter een vlieg aan die in de kamer zit, maar krijgt 'm niet te pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Hij moet vrienden worden met mijn Bollequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:22 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, en ik heb een kat die Puk heet, hij is 5 jaar (bijna 6), vorig jaar oktober uit het asiel gehaald. Hij zit al de hele avond achter een vlieg aan die in de kamer zit, maar krijgt 'm niet te pakken
Ja, alleen dat doen ze bij de gemeente dan weer nietquote:
Boeiendquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen dat doen ze bij de gemeente dan weer niet
Dan noem je mij alsnog bij mn naam dus het geeft nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Geeft niet hoor, dat weten heel veel mensen niet. En eigenlijk boeit het ook vet weinig. Een naam is net zo zeer een tag als een nick. Ik heb zat fokkers bij hun nick in mijn telefoon staan. En het gebeurt ook wel dat ik fokkers bij hun nick noem, ook als ik ze IRL tegenkom. En zelfs dan, ook als ik hun echte naam wel weetHet boeit gewoon meer voor de burgerlijke stand dan voor mij zeg maar
Geeft niet hoor, doen er meerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan noem je mij alsnog bij mn naam dus het geeft niet![]()
Maar ik zeg vast ook gewoon Fles tegen jou
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Soms zijn ze echt zo sullig he, die beestjes![]()
En katten ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4? Lekker druk zeker?
Bolle? Vertel?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij moet vrienden worden met mijn Bolle![]()
Puk is een ex-man, hij is van zijn mannelijkheid ontdaan en heeft daarvoor nu in de plaatst een pouch zoals mn man en ik het noemenEigenlijk gewoon een bierbuikje maar dan zonder vet erin XD Als ie rent schommelt het heen en weer, geweldig
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:29 schreef Enfermera het volgende:Als ie rent schommelt het heen en weer, geweldig
![]()
Very common onder geholpen beestjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:29 schreef Enfermera het volgende:
Bolle? Vertel?
Puk is een ex-man, hij is van zijn mannelijkheid ontdaan en heeft daarvoor nu in de plaatst een pouch zoals mn man en ik het noemenEigenlijk gewoon een bierbuikje maar dan zonder vet erin XD Als ie rent schommelt het heen en weer, geweldig
![]()
Valt mee, we hebben een verdieping en een zolder en een buiten, dus ze verspreiden zich vaakquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]4? Lekker druk zeker?
![]()
[..]
Bolle? Vertel?
![]()
Goudaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar woon je eigenlijk? Of moet ik dan ook in je fobo kijken?
Ja, ik weet het iddquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Very common onder geholpen beestjes![]()
Bolle is mijn drie jarige asiel monster (zie fobo). Ruim een jaar geleden een tering eind voor gereden om hem uit het asiel te plukken nadat de vorige poes plotseling dood was gegaan en ik gestoord werd van de stilteNou, die stilte deed Bolle wel goed weg maken
Eerste keer dat mijn ma langs kwam "woah wat praat hij veel!
leuk!" en 5 minuten later "jesus hij houdt echt zn kop niet heh?!
"
![]()
Verder wil hij met mannen altijd vechtenWat er heel schattig uitziet
En op mij is hij verliefd. Hij komt 's ochtends naast mijn hoofd op bed zitten, begint dan heel hard te knorren en mij likjes te geven zodat ik wakker word
Zijn favoriete hobby is eten, maar 7 kilo poes is te veel dus hij is op dieet en dat is natuurlijk bolle-mishandeling
Nou dat was het wel over Bolle geloof ik
O overigens is mijn favoriete ding ook eten, dus we horen bij elkaar
Ah, dat scheelt idd. Wij wonen nog in een flat, dan is 1 kat al druk als ie door de gang/woonkamer aan het scheuren isquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Valt mee, we hebben een verdieping en een zolder en een buiten, dus ze verspreiden zich vaak
Mart is getrouwdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ben ik weer evenJeetje, wat hebben jullie het gezellig gehad
Heb dus geen zin om terug te lezen
Nog iets wat ik per se moet weten behalve de puzzelstukjes en laatste aansluitingen?
Ja dus nu is er minder AXE voor ons!!quote:
Ik ben ze wel eens allemaal kwijtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:41 schreef Enfermera het volgende:
Ah, dat scheelt idd. Wij wonen nog in een flat, dan is 1 kat al druk als ie door de gang/woonkamer aan het scheuren is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Nee, mijn schandelijkste blauwtje sinds 1995 weet je er weer feilloos uit te pikken,. Ga nu maar weer weg. Ver. Lang.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ben ik weer evenJeetje, wat hebben jullie het gezellig gehad
Heb dus geen zin om terug te lezen
Nog iets wat ik per se moet weten behalve de puzzelstukjes en laatste aansluitingen?
Oh jullie verwennen hem te veelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:41 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik weet het idd
LOL! GeweldigPuk is ook 7 kg
hij was 5 toen we 'm uit het asiel haalden, dus hij is ook op dieet idd
En hij likt ons ook altijd, ook het hoofd van mn man
(gemillimeterd haar) XD
Ahw, bolle![]()
Ik denk dat ik serieus niet door zou hebben dat je het tegen mij hadquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BoeiendAls we met 50 man in een kroeg staan en ik wil wat tegen je zeggen probeer ik alles waar je op zou kunnen reageren. Te beginnen met Suiker want dan is het een fokmeet
Ohw nou als dat de ergste is, wat stel je je aan danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, mijn schandelijkste blauwtje sinds 1995 weet je er weer feilloos uit te pikken,. Ga nu maar weer weg. Ver. Lang.
Ja, teveel duur Hills voer omdat hij al een aanval van blaasgruis heeft overleefdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh jullie verwennen hem te veel![]()
Bolle likt mijn vriend nietMijn vriend krijgt de kont
Hij moet toch ergens zitten als hij mij wakker gaat likken en dat is dus op het gezicht van mijn vriend
Tjah.. Baas boven baas heh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
CD?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, teveel duur Hills voer omdat hij al een aanval van blaasgruis heeft overleefdDus ja.
Nu maar 40gram per dag ipv 50!
Op zijn gezicht? XD Geweeeeldig
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, mijn schandelijkste blauwtje sinds 1995 weet je er weer feilloos uit te pikken,. Ga nu maar weer weg. Ver. Lang.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:45 schreef Fha het volgende:
Overigens wil ik nog even mededelen dat ik dus NIET nog een pizza in de oven heb gegooid na mijn avond eten van SLECHTS 1 bord spaghetti. Trots op mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, schat, dat is heel anders
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:45 schreef Fha het volgende:
Overigens wil ik nog even mededelen dat ik dus NIET nog een pizza in de oven heb gegooid na mijn avond eten van SLECHTS 1 bord spaghetti. Trots op mezelfGIMME SOMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze chips is op
![]()
HAHA geweldig! Puk had die vlieg gevangen! Doet ie z'n pootjes van elkaar, loopt de vlieg over de grond weg en Puk kijkt ernaar
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Hebben wij ook!quote:
Met jou wil ik wel vriendinnetjes zijnquote:
Het is wel cheap ass Aldi chips hoor, dus als je een echte chips fanaat bent dan is het misschien wel beneden je standaardquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:47 schreef Enfermera het volgende:
GIMME SOMEOnze chips is op
![]()
HAHA geweldig! Puk had die vlieg gevangen! Doet ie z'n pootjes van elkaar, loopt de vlieg over de grond weg en Puk kijkt ernaar
Hihihi...quote:
Mikkie mept vliegen in één beweging uit de lucht en eet ze opquote:Het is wel cheap ass Aldi chips hoor, dus als je een echte chips fanaat bent dan is het misschien wel beneden je standaard
Puk moet echt vrienden worden met BolleDie heeft een keer een mug vermoord met zijn neus
Want de mug vloog tegen het raam op, het raam waar Bolle voor zat. En Bolle wilde even aan hem snuffelen. En toen ging het splet
Tis dat hij niet kan huilen..
Overigens heet een van de muizen PucDus dat is bijna hetzelfde als Puk
Stom he. Ja, bij Puk was het waarschijnlijk eenmalig, maar ik moet er niet aan denken dat hij dat nog een keer mee moet maken, dus hij zit gewoon voor de zekerheid aan dit voer. Nadeel is dat het wat vet is hoorde ik van de assistente, vandaar dat ie wat is aangekomen waarschijnlijk. En ja, hij is echt ongelofelijk lui, dus dat helpt ook niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben wij ook!
Stomme blaasgruis
Boeit niet, die van de lidl vind ik ook lekker.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel vriendinnetjes zijn![]()
[..]
Het is wel cheap ass Aldi chips hoor, dus als je een echte chips fanaat bent dan is het misschien wel beneden je standaard
Puk moet echt vrienden worden met BolleDie heeft een keer een mug vermoord met zijn neus
Want de mug vloog tegen het raam op, het raam waar Bolle voor zat. En Bolle wilde even aan hem snuffelen. En toen ging het splet
Tis dat hij niet kan huilen..
Overigens heet een van de muizen PucDus dat is bijna hetzelfde als Puk
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihi...![]()
[..]
Mikkie mept vliegen in één beweging uit de lucht en eet ze op
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:53 schreef Enfermera het volgende:
Boeit niet, die van de lidl vind ik ook lekker.Geweldig. Ja mooi he
Je hebt ook muizen? En katten?
![]()
Wat lieff!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:56 schreef Fha het volgende:
[..]Briljant idee van mijn Henry (zonder seksclub). "oh mijn meisje zit niet lekker in dr vel de laatste weken, mijn meisje houdt van diertjes, ik heb geld over, muisjes heeft ze nog nooit gehad.. TAADAAAA!!
".
Heel lief![]()
Vond Bolle dus ook
Dus nouja, sindsdien is het een beetje oorlog in huis enzo maar ach het gaat wel prima
Er is ook nog een vis, Herman-John, die is ook een held gewoon omdat
Ja, heel naar, wat een pijn hebben ze dan hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:53 schreef Enfermera het volgende:
Stom he. Ja, bij Puk was het waarschijnlijk eenmalig, maar ik moet er niet aan denken dat hij dat nog een keer mee moet maken, dus hij zit gewoon voor de zekerheid aan dit voer. Nadeel is dat het wat vet is hoorde ik van de assistente, vandaar dat ie wat is aangekomen waarschijnlijk. En ja, hij is echt ongelofelijk lui, dus dat helpt ook niet.Misschien moet ik meer vliegen in mn huis laten, gaat ie daar tenminste achteraan
Mjah nou zolang ze slapen en dus niet bewegen is er niks aan de hand, maar als ze wel bewegen.. Pffquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat lieff!Leuk joh. Muizen
Tja.. Tom & Jerry achtige situaties zeker?
Herman-John?! Goeie naam voor een vis![]()
Ja, haha, toen we Joris kregen, was die nog maar een half jaar en hij viel Mikkie steeds speels aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]Das nog eens een kat! (ik neem aan dat het een kat is
)
Puk is echt een held op sokken. Als wij onverwachte bewegingen maken schrikt ie nog van ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |