Je moet je wel een beetje prepareren hoor, op fok-meetsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik serieus niet door zou hebben dat je het tegen mij had
Jaa. Echt zielig. Toen we bij de dierenarts kwamen (ik wilde niet langer wachten) zei hij dat dat idd goed is, dat ze dan binnen een paar uur wel dood kunnen gaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, heel naar, wat een pijn hebben ze dan he![]()
Joris (ja,ik heb het niet bedacht) is volgens mij een halve siamees, want daar komt ook met dit voer geen grammetje aan, en in de zomer is hij gewoon mager...Maar wel helemaal gezond
![]()
Trouwens, Mikkie was vroeger bijna 8 kilo en sinds we in een huis met tuin wonen is hij nog maar 4,7 kilo
Hihiquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah nou zolang ze slapen en dus niet bewegen is er niks aan de hand, maar als ze wel bewegen.. PffZe staan wat hoger in de kast en de eerste week hielp het nog dat we er snachts een handdoek (o, hij merkt dat ik het over de muizen heb, hij gaat spontaan aan de slaapkamer deur krabbenhaha) voor hingen, maar daar springt hij tegenwoordig gewoon door heen
Dus nouja
Heel fijn
En Herman-John is de opperbeste naam voor vissenDat is officieel besloten op een donderdag, 5e uur wiskunde, klas B1D door mij en mn vriendinnen toen. Dus
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, haha, toen we Joris kregen, was die nog maar een half jaar en hij viel Mikkie steeds speels aan.
Mikkie was dat na een hele dag een keer zat en mepte Joris op zijn hoofd..waarop Joris heen en weer wiebelde van duizeligheid
ging tot nu toe altijd nog heel goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet je wel een beetje prepareren hoor, op fok-meets
Ga jij veel naar meets ja?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ging tot nu toe altijd nog heel goed
Doet me zo enorm denken aan mijn tijd bij het asiel...quote:
Nee joh, tot nu toe nog maar 3 officiëlequote:
2 ofzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:06 schreef Enfermera het volgende:
HihiJaaaa zijn slimme beesten!
![]()
Zo, is ie al oud dan?
Och echt grote meets heb ik ook niet eel bezocht hoor, maar toch wel en aantalquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, tot nu toe nog maar 3 officiële
Ze waren alleen niet heel erg grootquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och echt grote meets heb ik ook niet eel bezocht hoor, maar toch wel en aantalEN 3 is toch wel genoeg om te weten hoe het gaat
Heb je bij een asiel gewerkt? Leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doet me zo enorm denken aan mijn tijd bij het asiel...
Als je 3 keer bij Marijke op de koffie geweest bent telt dat niet echt neequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze waren alleen niet heel erg groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb je bij een asiel gewerkt? LeukMaar idd ook wel heftig soms lijkt me..
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je 3 keer bij Marijke op de koffie geweest bent telt dat niet echt nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marijke ken ik al van voordat ik koffie dronk
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Cool.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als vrijwilliger, 6 jaar..
het is heel leuk en ook erg heftig inderdaad, je moet er wel tegen kunnen dat niet altijd alles goed gaat...
Ja, precies, je zult er veel goed mee doen, maar je ziet ook enorm veel van de keerzijdequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:32 schreef Enfermera het volgende:
Cool.Ja inderdaad. Heb met mijn zuster-zijn ook wel erge dingen gezien af en toe.
Ik ga lekker pitten![]()
Trusten!
Ik deed het met een andere reden in het Fransquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:43 schreef Fha het volgende:
En toch klinkt dat echt als een drankje hoor.. Bonne nuit.. Kan er niks aan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |